O System Shock Remastered jsme neslyšeli opravdu dlouho. Nyní byla bez dřívějšího upozornění vydána alfaverze, která potvrzuje, že se i přes nešťastný start na titulu nadále pracuje. Hra vzniká v Nightdive Studios a její vývoj byl umožněn díky fanouškům, kteří na něj přispěli na Kickstarteru. Za zmínku jistě stojí, že System Shock byl jednou z prvních 3D her a vyšla již v roce 1994, o rok později pak byla vydána značně rozšířená verze hry.
Plná hra by měla vyjít v letošním roce, přesné datum vydání bohužel stále neznáme.
Na titulu pracuje tým složený z veteránů, jenž pracovali na Fallout: New Vegas, Mass Effect a Bioshock. Jejich cílem je hru přepracovat a učinit ji atraktivnější pro nové hráče. Zároveň se však chtějí co nejvíce držet originálu, a proto spolupracují s vývojáři původní hry.
Na komentovaný průchod se můžete podívat výše.
Demoverzi naleznete na Steamu.
Nejedná se o nové demo. Je to to staré demo, které již bylo dříve ke stažení zdarma, ale pak zase ze Steamu zmizelo.
Staré demo ale běželo na enginu Unity, zatímco nové využívá Unreal Engine. Pokud nebudu počítat technologii, tak je demo jako takové velmi podobné, ale je doplněno o nové mechaniky.
Neměl jsem na mysli demo z roku 2016, ale demo z prosince 2019. Nicméně to asi nebylo běžně dostupné všem, ale pouze nám backerům. Tudíž jsem skutečně ve svém komentáři pomotal dvě různá dema. Pro mě to „dnešní“ demo novinka není a upřímně, ta stará verze na Unity engine se mi líbila více.