To to letí, protože poslední velká plošinovková kompilace Crash Bandicoot N. Sane Trilogy vyšla již v roce 2017! O dva roky později jsme si zajezdili v další reedici Crash Team Racing Nitro-Fueled, načež letos vyšel malý mobilní titul Crash Bandicoot Mobile. Nicméně poslední velký originál byl Crash: Mind over Mutant z roku 2008.
Nyní to vypadá, že letos po dlouhých dvanácti letech dorazí celkově již dvaadvacátý velký a originální titul s ikonickým maskotem Crashem Bandicootem v podobě nové 3D plošinovky Crash Bandicoot 4: It’s About Time. Ta chce navázat na trojici prvních a kvalitativně zdaleka nejlepších dílů pro první PlayStation z let 1996 až 1998 od původních autorů ze studia Naughty Dog.
Na veřejnost se dostaly údajně vytípané momentky z traileru nové hry, ale ty jsou tak nekvalitní, že je ani nemá cenu ukazovat. Zajímavější je snímek, který zřejmě ukazuje na podzimní vydání:
Mělo by se tak stát 9. října 2020 nejprve na konzole PS4 a X1 , pro něž už jsou známé i boxarty krabicových verzí:
Vydavatelem bude opět distributor všech posledních reedic Activision, načež čtyřku pro něj vyrábí kalifornské studio Toys for Bob, kteří se spolupodíleli na vývoji Crash Bandicoot N. Sane Trilogy a kompletně zodpovídali za tvorbu konkurenčního Spyro Reignited Trilogy z předminulého roku. Tito tvůrci mají z dřívějška ještě zkušenosti z plošinovkových sérií Madagaskar a Skylanders. Již dnes kolem 17 hodiny by mělo dojít k oficiálnímu odhalení.
No jsem zvědavej , jestli to zas po*erou 30fps na konzole, tak jako trilogy. Proti PC hnus naprosto. A to je čistě konzolová hra.
Doufám v PC verzi, i když po absenci CTR je fakt malá šance.
N. Sane Trilogy mě bavilo tak že ho mám dvakrát.
Tady mám docela strach o délku hry. U trilogie byla celková délka ideální ale tohle bude jen jedna hra. Neumím si představit že bych dal plnou cenu za Crashe co by trval třeba jen tři hodiny. Beru to jako základ – nepočítám to že si ho můžete dobrovolně protáhnout.
Pokud bude laťka obtížnosti nastavená podobně, jako u N. Sane Trilogy, tak nemám obavy, že bych měl za tři hodiny hotovo, ať už by byla hra jakkoli krátká
Tentokrát znalost původní trilogie nijak nepomůže.