Na diskuzních fórech se vynořilo 11 minut dlouhé video, které údajně představuje Vertical Slice zrušené hry „Prophecy“ od studia Sucker Punch. Nám to docela připomíná kombinaci Assassin’s Creed, The Order: 1886 a Dishonored. Jak se líbí vám? Zahráli byste si takovou hru, nebo jste rádi, že koncept skončil u ledu?
Dalsi hra co ma atmosferu a pribeh vypravi x-krat lepe nez assassins creed. Doufam, ze vydaji vice takovychto her. Zminovani pirati ci musketyri by byli vazne pecka.
Ubisoft a jeho AC jiz davno vycpel, ta serie pro mne skoncila jiz po Relevations. Od te doby jen dokola boj cerveni vs modri. Za me ubisoft vybere zajimavou lokalitu, ale nudne obdobi. Blag flag – to nebylo o piratech, ale o blondatym hezounkovi, Francie – me zaujala, ale musketyri by byli rozhodne lepsi nez revoluce (za me). Syndicate – tragedie (vypnul jsem po par misich), Origins (byla za 499,- – necekane skvely (dohral jsem az loni na 100% i DLC), Oddyssey (byla za 399,-) – za me druhy nejhorsi dil, nekoncici nuda (za Alexia kazdou 5. misi buzici), horko tezko jsem dohral hlavni pribeh. Valhalu hrat nebudu (je to v podtate Odyssey a v porovnani s God of War to na me pusobi jako vtip).
Pokud pujdou Sucker Punch, touto cestou a nabidnou zajive historicke hry s pribehem, ala Ghost ci vytvori sveho Prince of Persia (vzdyz se to preci nemusi jmenovat “Prince”, ale treba pohadky 1000 a jedna noc, Aladin, Alibaba, ci what ever), cele AC i Ubisoft se mohou jit zahrabat.
Koukám že oni toho Assasina chtěli udělat už roky Dishonored tam nevidím ale Order tam je cítit hodně hlavně v nasvícení a ponurosti. Každopádně se vsadím že i tenhle nedodělek byl lepší než celý Order. I když spíš než Assasina to připomíná Uncharted. Jeden script za druhým a vy prakticky jen běžíte dopředu a do stran. Každopádně by toho mohla být škoda.
Zrovna před pár dny se Sucker Punch rozpovídali o tom, co všechno zvažovali, než se pustili do samurajské tematiky, karibské piráty, Tři mušketýry, Roba Roye (skotský lidový hrdina) a další. Věděli jen, že chtějí vytvořit hru „o šermování“. I tenhle gampelay vypadá parádně, hned bych si takovou hru zahrál.
Bylo by proto super, kdyby v Sucker Punch vytvořili „sérii“ historických akčních adventur z nejrůznějších historických období, jako konkurenci AC. Protože za mě se v tomhle žánru našli a jejich Ghost i potenciálně tato hra mají kouzlo, které Asasín před pár lety bohužel ztratil. Především se mi líbí hutná atmosféra a uzemněnost a stísněnost bojů, při zachování ladných animací pohybu i šermu. Stejně tak vítám, že v hrách od Sucker Punch příběh nikdy nehrál druhé housle a nikdy to nepřeháněli s velikostí mapy. Zkrátka- po dlouhé době jsem našel v Ghostovi svou ideální hru a teď jen doufám, že takových bude víc.
Ámen! Kéž by se do toho pustili, Tři mušketýři… To by byl splněný sen 😀👍
Je vidět, že nápadů mají dost ale tohle bych asi nechal u ledu.
Upřímně, mohli by se k tomu vrátit někdy, protože nápad nevypadá vůbec špatně.