Z oficiálního webu hry:
Stačí jeden pohled na hru Mafia: Definitivní edice a hned uvidíte, jak neuvěřitelný pokrok udělala herní grafika od doby, kdy vyšla hra Mafia: The City of Lost Heaven v roce 2002. Ale i přes všechna ta grafická vylepšení tohoto rozsáhlého remaku je důležité, aby kompletně přepracovaná prezentace stále vystihovala atmosféru 30. let a autenticitu originálu.
„Jsme si velmi dobře vědomi, jak původní hru Mafia vnímají fanoušci, a velice uznáváme její odkaz,“ říká Petr Motejzík, grafický ředitel v Hangar 13, který sídlí v České republice. „Proto pro nás bylo prvořadé zachovat maximální počet prvků z původní hry a dále je vylepšit a rozvinout.“
Než se tým z Hangar 13 odhodlal k tvorbě herních prvků, identifikoval esenci původní hry Mafia díky novým grafickým konceptům a atmosférickým obrázkům – od ikonických postav a lokací po některé nejvýznamnější mise a okamžiky z příběhu Tommyho Angela. Pak byl každý aspekt prezentace hry Mafia: Definitivní edice vytvořena tak, aby naplno využívala moderních technik a hardwaru.
„Původní hra byla dokončena před 18 lety a technologie, na které byla vyvinuta, je ještě starší, takže jsme vylepšili skutečně obrovskou hromadu věcí!“ říká Motejzík. „Například můžeme poladit nasvícení a odrazy a jejich fungování, abychom podpořili atmosféru a dojem, který mise vytvářejí. Přidali jsme tisíce dobových detailů, simulace pohybu kabátů hlavní postavy, vylepšili jsme animace a mimické pohyby – a všechny tyhle aspekty podtrhují filmový zážitek ze hry.“
Přestavba Lost Heaven z Mafia: Definitivní edice byla obrovskou součástí grafického designu remaku, neboť toto město je v podstatě postava samo o sobě. „Ze všeho nejvíc se těším na to, až Lost Heaven představíme hráčům, zejména fanouškům původní hry,“ říká Motejzík. „Kvůli původní technologii hráči nemohli v dálce vidět siluety města, protože dohled byl kvůli optimalizaci výkonu omezený. Nyní hráčům dáme nádhernou siluetu města a já doufám, že se jim bude líbit stejně jako našemu týmu. Zaměřili jsme se na nový obzor města a chtěli jsme ukázat vertikalitu městského centra.“
Od mrakodrapů po malé detaily – všechno bylo vyrobeno pečlivě. Mezi ty méně nápadné detaily, na které je Motejzík pyšný, patří výše zmíněná fyzika elegantních úborů mafiánů a materiál, ze kterého jsou dělaná nádherná dobová auta – jak říká Motejzík: „ty chromové části nádherných tvarů starých vozidel jsou prostě sexy.“
„Chtěli jsme, aby si hráči skutečně připadali jako člen mafiánské rodiny, aby pocítili atmosféru Salieriho baru, kde má Donův gang sídlo,“ říká Motejzík. „Velký důraz jsme kladli na detaily a autenticitu, aby hráč mohl jít do baru, do kuchyně, do dílny, do garáží, do Salieriho kanceláře a tak dále. Všechno tady pulzuje životem. Prakticky cítíte kolínskou, drahé parfémy a doutníky, které kouří elegantní muži ve smokingu, smíchané s vůní pneumatik a oleje z Ralphieho garáže.“
Níže se můžete pokochat několika koncepty ze hry Mafia: Definitivní edice, na kterých uvidíte řadu čtvrtí z Lost Heaven a známá oblíbená místečka. Také uvidíte novinky v podobě prvků, které byly přidány do Definitivní edice, jako třeba řiditelné motorky a novou obrazovku hlavní nabídky zasazenou do temného hotelového pokoje osvětleného zvenčí neonovým poutačem. A nezapomeňte se podívat do sekce Média, kde si můžete prohlédnout nejnovější screenshoty ve vysokém rozlišení a trailery na hru Mafia: Definitivní edice, která vyjde 25. září.
Hru si můžete zakoupit v Xzone, kde jako dárek získáte i zarámovanou litografii.
Hlavně ať hra je optimalizovaná a bude držet svá fps na urovni při středně herním stroji a nebude potřeba procesor za 10tisice..
Věřim, že by mě tato hra (jediná) donutila si pořidit výkonnější serii od Ryzenu..
Každopádně to bude hra roku !
Těsim se jak malej a už ten měsíc a pár dní nevydržim
Tak ten dárek se Xzone povedl, ta hra jako dárek se začíná vyplácet .
Celkově jsem spokojený se vším co bylo ukázáno, tak se velice těším .
Pokud se mi to někdo bude snažit vymlouvat tak mám pro ně doporučení . Vybodněte se na remake, hrajte originál a mějte klid v duši.
Škoda, že nebude žádná krabicová PC verze, ten dárek je fajn.
Co člověk nadělá, ale už u GTA V jsem měl pocit že se vrací doba disket . Na konzolích to má stále smysl, jde to přeprodat a vleze se to na jeden blu-ray.
Rozhodně by bylo fajn, kdyby se ten plakát prodával samostatně. O odbyt bych se nebál.
Docela se těším na ten brekot od čecháčků, kterej nastane po vydání, to bude sranda stejně jako u TLOU2 Budou vypichovat a srovnávat každej pixel Už tady v diskuzích to pomalu začíná
A co čekáš když to bude stejná sračka jako Mafie 3 jediná dobrá věc na obouch hrách bude příběh nic víc ( hlavně když na každém rohu bude sud výbušnej XD ale opět to dostane tak 9/10 protože je to Mafii a každej je z ní hotovej
No ty jsi přesně ten typ lidí, který jsem měl na mysli, když jsem to psal
A ty jsi snad jinej jo XDDDD jsi ještě větší hater každé ps hry narozdíl ode mě já nehejtuju vše XDD
A na to si přišel jak zase? XDDDDDDDDDDD jsem teď vtipnější, když jsem napsal tolikrát XD? Hádám, že ano.
Na Mafia redditu znás mají srandu, to mluví samo o sobě.
Ty některé postnuté komentáře z twitteru nebo youtube se dají asi převyprávět takhle.
„Mafia 3 bad, amerikans do nothing best, czeks mafia best game ever, Vávra for president!“
C: citace
R: reakce
C:
»Než se tým z Hangar 13 odhodlal k tvorbě herních prvků, identifikoval esenci původní hry Mafia díky novým grafickým konceptům a atmosférickým obrázkům … «
R:
Jak je možno identifikovat „esenci původní hry“, když jsou k procesu identifikace použity „nové grafické koncepty a (nové) atmosférické obrázky“?
C:
»Přidali jsme tisíce dobových detailů, simulace pohybu kabátů hlavní postavy, vylepšili jsme animace a mimické pohyby – a všechny tyhle aspekty podtrhují filmový zážitek ze hry.«
R1:
Simulace pohybu kabátů byla v IllusionEngine podporována již v době vydání hry Mafia II (rok 2009).
Informace je na nejzákladnější úrovni samozřejmě pravdivá (v původní Mafii nic takového není, ergo se jedná o „něco přidaného“).
Nicméně informace je podána, jako by se mělo v rámci celé série jednat o novinku. Nejedná.
R2:
Ohledně animací a mimických pohybů je na nejzákladnější úrovni samozřejmě pravda, že po technické stránce budou v remaku „vylepšené“.
Animované objekty v remake pravděpodobně budou mít (oproti objektům z původní Mafie) vyšší počet kostí, hladší interpolace, ragdoll fyziku apod.
Je ale otázka, zda se „vylepšení“ promítlo i do AUTENTICITIY animací.
V oficiálně zveřejněném gameplay videu bylo jasně vidět, že jsou pro Tommyho zrecyklovány animace Lincolna Claye, a to včetně absurdních neautenticky zrychlených přebíjecích animací a nevěrohodných animací vrhání zápalných/výbušných předmětů.
C:
»Kvůli původní technologii hráči nemohli v dálce vidět siluety města, protože dohled byl kvůli optimalizaci výkonu omezený.«
R:
Zavádějící tvrzení.
Původní hra (od patche 1.2) disponuje cheatem „cumdal“.
Aktivací tohoto cheatu je možno podstatně zvýšit dohled.
Pomocí amatérských modifikací je navíc možno dohled ještě zvýšit, a to prakticky přes celou mapu.
Omezení tedy nebylo způsobeno „původní technologií“.
Na dostatečně silném HW zvládá „původní technologie“ větší dohled bez potíží.
Stačilo na klávesnici naťukat „cumdal“ a vidět bylo z Little Italy aż do Hobokenu 😂👌
Já to tenkrát zkusil a počítač se málem uvařil .
Jestli bude dohled jak u trojky tak se nebojím, ta hra má své dobré stránky a jo baví mě víc než třeba GTA V .
Grafika bude pecka!!! Ale já jsem heppy z těch BOOOM soudků, protože je mi 10.
A ty marky na každe hovadince ať vim kde mam jít je taky super, protože jsem blbeček.
Fun fact, soudky měl už Vávra …
podporili jsme atmisferu rambo stylem a prebijenim zbrani pod 1 s.
Tak Tommy byl takový mafiánský superhrdina v první hře, jen to nabíjení neuměl. Jsem rád že to napraví .
Neřekl bych, že se jedná o nápravu, když řeknou, že Tommy není žádný voják, ale přebije si revolver v jedný vteřině jako by to dělal už od plen. Nebo, že mu v remaku narostly takový pracky, že Thompson nelítá ani z poloviny jako v originále. Já se na hru těším a tohle mi hru vyloženě nezkazí, ale je vidět, že je to dělaný hlavně pro mladší hráče, kteří o původní hře maximálně slyšeli a jsou zvyklí mít „zjednodušený“ gameplay.
Ohledně toho vojáka bych spíš řekl, že to bude mít co dočinění s mířením, resp. crosshairem. Když Tommy střílel z pistole, tak ten zaměřovací kruh byl velkej, zatímco u Lincolna byl o dost menší.
Hlavně aby pasažéři v taxíku nadávali, když hráč pojede jako hovado.
Kdybych chtěl omalovánky tak jdu na deviantart. To nemůžou vyklopit něco opravdového?