Třetí díl Project CARS právě vyšel po pěti letech od prvního dějství, přičemž přináší zdaleka největší revoluci ve své řadě. Project CARS 3 opouští závodění na reálné notě, aby se rozjel do hájemství arkádovějších titulů ve stylu odbočky Need for Speed: Shift či řady GRID od majitelů autorů ze studia Slightly Mad, britského vydavatele Codemasters.
Takže jednoduše řečeno, pokud máte rádi náročnost a reálné pojetí prvních dvou dílů Project CARS, tak po trojce raději ani nepomýšlejte. A naopak, jestli vám první dvojice připadala náročná na ovládání, případně zbytečně složitá mimo vlastní závody, trojka vám svojí přístupností a maximálním zjednodušením většiny funkcí (opuštění tréninků a kvalifikací v kariéře, zrušení poškozování vozů, opotřebení pneumatik, spotřeby paliva a pitstopů + velmi rychlé střídání krátkých závodů a snadno pochopitelné vylepšování a editace vzhledu aut) zřejmě kápne do noty.
Za Project CARS 3 dáte na PC (pouze digitálka ze Steamu) a PS4 s X1 minimálně patnáct stovek, za což dostanete 211 vozidel (to je nejvíce v sérii), 192 závodů a jízd v kariéře na desítky hodin ježdění, 51 unikátních tratí (velkou část ale tvoří opět stejné lokace z minulých dílů), až 32 jezdců na startovním roštu i na konzolích a online multiplayer pro 20 (konzole), potažmo 32 hráčů (PC). Naši recenzi z PS4 a PC verze očekávejte každým dnem.
Konzolové krabičkové verze pro PS4 a X1 si zakoupíte na Xzone.cz:
Ja nevim, ale kdyz to tak ctu a pozoruji, tak mi prijde ze se divam na Grid 2019. Trosku me mrzi, ze z PC udelali arkadu ve stylu Gridu. Holt Codies se nezaprou a potom pekne platit za dalsi DLC, uz to vidim.
Asi se to neprodávalo jak by chtěli a arkáda by mohla přilákat víc lidí.
To je asi bohužel smutná pravda. Aneb neděláme super hru, ale hru pro ovce.