Crysis Remastered vychází už příští pátek, a tak jsme se dočkali další upoutávky, která se tentokrát zaměřuje na ray-tracing, jenž bude díky proprietární technologii dostupný i na konzolích. Veškeré záběry jsou pořízeny z konzolí Xbox One X a PlayStation 4 Pro, takže se můžeme podívat na to, jak hra vypadá na těch výkonnějších konzolích současné generace.
Hra vychází 18. září na PC (Epic Games Store), PlayStation 4 a Xbox One. Na konzoli Nintendo Switch je již nějakou dobu remasterovaná verze dostupná, jen je třeba kvůli výkonu konzole na mnohé vychytávky zapomenout.
Cena hry na všech platformách je stanovena na 30 €.
Zdravím všechny, netušíte někdo, resp. nemáte někdo ověřenou češtinu v CR na konzolích?
No, musím souhlasit s diskutujícími, že remaster vypadá „nicmoc“. Tím nechci tvrdit, že hra (remaster) vypadá ošklivě, ale je to přeci ten Crysis, od jehož remasteru se obecně očekávají grafické orgie. Bohužel se jedná spíše o „boost“ barviček (připomíná to první Far Cry). A ray tracing tomu stejně moc nepomůže (co vím, tak se stejně jedná o nějaké omezené řešení – viz. DF video), je to jen taková třešnička na dortu, aby se neřeklo. Bohužel z traileru je navíc patrné, že vykreslovací vzdálenost je bídná a jedná se o znatelný downgrade vůči původní verze na PC.
Samozřejmě se těším, jak bude vypadat PC verze, ale nečekám velké rozdíly proti konzolím. Rád bych se mýlil
Edit: Ještě doplním k ray tracingu, že se (alespoň na konzolích) renderuje pouze v menším rádiusu kolem hráče a největší efekt bude viditelný pouze v mírných odlescích na nanosuitech a některých lesklých površích (což se netýká vody, tam RT nebude implementován). Podle mě, kdyby místo propagace ray tracingu (protože je rok 2020 přece) aktualizovali vegetaci nebo různé propy (objekty), tak by udělali lépe.
Edit 2: Tak už chápu, proč ta hra vypadá tak jak vypadá. Základ remasteru na konzolích tvoří port z PS3/Xbox 360, proto je tam takový rozdíl proti původní PC verzi. Dobře to jde poznat z traileru v čase 0:14 na stromech a skále. Myslím si, že to bylo někde i řečené, že se jedná o remaster původního konzolového portu, ale nevím kde…
V dnešní době lidi očekávají maximální grafiku, aby jejich grafická karta jela na 100%. Já k těmto lidem nepatřím, takže za mně to vypadá dobře……..tedy až na tu vodu, ta je trochu divná.
?
spíš chceme ať ta hra vypadá top a grafická karta ať nejede na max. určitě nechci aby mi karta tady furt hučela na 100% a vařila se a vařila, zjednodušeně řečeno.
Ty vole xbox fakt valcuje čekal sem hodne a aj ked tu to neni najlepší príklad co sa týka konzol ,byli sme hloupí všecky tý hádky no tipujem že vidíme jasného víťaza a to my dáva nádej že ked vyjde xbox x nastane mír lebo každý bude štatsný že ked to on dokázal raz to možno bude aj na pc a PS5,dávam temu 2 až 3 roky,takže díky microsoft díky tebe sa komunita zas zjednotí,bude to dobré chalani sem v raji!
Kdyby sis přečetl vždy aspoň nadpisy, zjistil bys, že všechny články nejsou o Xboxu. Třeba tenhle je o remasteru Crysis.
Ty trdielko jak sa pekne ríka na slovensku je to o grafike na next gen konzole,ale pobavils.
Ne, je to video z PS4 Pro a XOX. Máš to v něm dokonce napsané.
Mne tedy přijdou textury u remaster verze dost „vyblité“. Jednoznačně zklamání. Sledování paprsku je sic pěkná technologie, ale pokud se kvůli ni zhorší základ – který je do očí více bijící, tak jde spíše o prohru než výhru.
Právě. Taky mně štve, že udělali ústupek k vůli RT. Holt, mainstream na ray tracing slyší…
Všem, co říkají, že remastered vypadá špatně doporučuju mrknout na tohle video.
Jestli vám i po přímém srovnání s původní hrou přijde, že remastered vypadá hůř, tak si zajděte pro brýle.
Mne tedy video které linkuješ ještě víc utvrdilo v tom co jsem napsal výše. Radost z toho ale nemám.
Dobře, opravím svůj komentář ze „zajděte si pro brýle.“ na „zjistěte si jak se vizuálně projevují limitace technologií, které Crysis a mnoho dalších her používá pro nasvícení scény“.
Protože jestli je pro tebe víc do očí bíjící kolísající kvalita textur (v obou verzích hit and miss, nemluvě o tom, že tu hodnotíš kvalitu textur z max 1080p YT videa s nízkým bitratem), než to jak v původní hře modely absolutně nezapadají do scény, tak to může být jedině tím, že jsi na to prostě zvyklý z většiny současných her.
Já bych řekl, že většina lidí hodnotí prostě a jednoduše to, jak hra vypadá- no a vypadá jako nějaký skanzen. Proč, nebo jak, to už hráčům může být jedno, tím se mají zabývat vývojáři. Že nejsou schopni prezentovat video ve slušném rozlišení a frameratu je opět jen jejich chyba, ne hráčů. Prostě se na remaster vyflákli- většinu textur nechali bez povšimnutí v původním stavu, zato mezi ně flákli všechny moderní featury typu náhražka ray tracingu a vůbec jim nepřišlo divné, že to dohromady působí jak Hejmův guláš, na který i Babica nevěřícně zíral.
A tady ta hra běžící na PC vypadá ještě o moc líp.
Vypadá to hůř jak jednička a navíc je to na Epic Homo Store , no myslím že tady není vůbec co řešit a můžou si to tam klidně nechat
Nic moc
Jediná pozitivní věc na téhle ukázce je původní hudba. Jinak se mi původní hra líbí podstatně víc, a ne, není to nostalgií, hrál jsem ji znovu ani ne před půl rokem. Jasnější barvy nedělají realističtější grafiku, spíš naopak, a voda snad byla lépe řešená už v prvním Far Cry- aspoň jsem myslel, že Korejský poloostrov omývá moře, a ne přefiltrovaný chlor z AquaPalace Praha. A jak už někdo psal pode mnou, podlaha uvnitř lodi by asi neměla být lesklá stejně jako ta venku- dovnitř totiž neprší. Našel bych i víc nesmyslů, ale pro ilustraci to asi stačí.
Hezky řečeno a pobavil
Sice to byla skvělá hra, ale nemám potřebu to hrát znova. Kdyby byl 4. díl na next-gen tak by udělali líp.
„IV“ pokud by ždímala dnes PC HW jak Jednička v době vydání (Nvidie řady 7xxx – je to neskutečný), asi by jsme se z toho v dobrém ****
proč remaster vypadá hůř než původní hra ? to fakt nepochopím proč to neudělali na novým cryenginu než to polishovat, vypadá to hrozně divně
je jedno jestli na novým nebo starým enginu, jak hra bude vpadat záleží na tom kdo dělá textury a modely
v tom případě saber interactive odvedli fakt fušerskou práci
Protože paradoxně ray tracing a někde museli ušetři na náročnosti enginu.
To vypadá strašně sorry
omluva se nepříjmá, budeš potrestán.
To je ray tracing? Spíš bych řekl SSR.
Screen Space by nefungovaly na okrajích obrazovky a všude, kde se odráží něco, co není v zorném poli hlavní kamery.
ta scéna s letadlem 0:25 mi právě přijde, že tam je něco špatně.
Myslíš to modré světlo? Tam to nejspíš SSR bude, máš pravdu.
Podle videa od Digital Foundry kombinují kvůli výkonu více technik.
Třeba v čase 0:22 už to vypadá celkem v pořádku – odraží se jak muzzle flash, tak kopce u okrajů obrazovky. Ona ta scéna použitá pro raytracing bývá značně zjednodušená. V tomhle videu v čase 5:40 jde vidět co se pro raytracing vlastně používá. Je hodně zajímavé to vidět.
du blejt. Naleštěnej beton, podlaha, hlavně že se to všechno nereálně leskne, tohle muselo dělat pěkný čuně. Voda je hnusná jak *** ani pro to nemůžu vystihnou nadávku. Hnus.