Hunt: Showdown je zajímavý a především atmosférický titul od společnosti Crytek, jenž proti sobě posílá hráče, kteří musí soutěžit o to, kdo porazí zdejšího bosse a odnese si z něj trofej.
Hra původně vyšla na PC, avšak časem se dočkala svého portu i na konzole PlayStation 4 a Xbox One, kde samozřejmě musela být o něco málo ochuzena, avšak pořád se jednalo o zážitek, jenž se napodobuje jen velice špatně.
Přirozeně si můžete přečíst naší recenzi, kde si Hunt odnesl pohledných 8 bodů z 10 se shrnutím:
„Tato PvP multiplayerovka s velkou porcí PvE prvků těží především ze svého nevšedního zasazení, skvělé atmosféry, zábavné hratelnosti a povedeného audiovizuálu. Jakmile autoři do hry vloží další mapy, monstra či herní režimy, bude se jednat o téměř perfektní záležitost, kterou by si neměl ujít žádný z fanoušků her podobného ražení.“
Na konec tohoto roku byl zároveň chystán větší update s označením 1.5, který měl s sebou přinést dva velice důležité přídavky, jimiž je nový boss a custom typy munice.
Bohužel vývojáři však na oficiálních stránkách oznámili, že těchto dvou nových přídavků se dočkáme až v roce 2021, kdy se za toto odložení omlouvají, ale nabízí alespoň jistou formu náhrady, kdy uvolnili čtyři obrázky (ty naleznete roztroušené skrze tento článek), které nabízí letmý pohled na to, na co se můžeme v roce 2021 těšit.
Zároveň jsme se ale dočkali ujištění, že další prvky, které měly s updatem 1.5 dorazit, místo toho dorazí s aktualizací 1.4.8, jíž se do konce roku dočkáme.
Ta kromě jiného bude obsahovat nový typ lootu, varianty zbraní, přidání strážních věží, vylepšení hratelnosti, legendární zbraně a lovce a pár dalších překvapení.
Na konci oznámení poté autoři chválí jejich komunitu, s kterou je jedna radost hru utvářet.
Hunt: Showdown zakoupíte na Steamu, PlayStation Store a Microsoft Store.
Tato hra je hlavně nedomyšlena v mnoha ohledech. Myšlenka je, že se mají najít clue, zabít boss a odejít do exitu. Bohužel dneska je to spíš deathmatch plný kempení. Už se nám hodněkrát stalo, že jsme se díky střelbě sešli všichni na jednom campoundu nebo se naopak přestřelovali s více týmy zatímco jeden si odnesl na klid bounty z Bosse. Některé spawny exitů, kdy jsou všechny 3 vedle sebe a boss na druhé straně mapy, takže spousta teamů volí okamžitě zakempeni exitů místo hledání clue. Hra je skvělá jen by to chtělo donutit se hráče víc hýbat, poslední dobou to každý hraje na brokovnici v rohu (navíc brokovnice jsou nějaké moc op a dávají aj na 15m 😃)
Hlavně by to chtělo nějaký next gen update, protože co si budeme říkat, to doskakování textur když koukáte přes optiku je zrádný, když si to leckdy můžete splést skoro s hráčem
Jinak ale dobrý MP, společně s Overwatchem stálice na mém HDD i když poslední dobou to dost kazí, třeba takový trait necromacer nebo serpent kdy si z bezpečí vezmete clue nebo zvednete parťáka myslím mění hratelnost směrem dolů.
Tahle hra je obrovsky nedoceněná ze strany většiny herní veřejnosti, zdá se mi
jo to doskakování textur si fakt často pletu s enemy…
Necromancer a serpent jsou skvělé přídavky, které umožní rozpohybovat hru. Ono když jsou všichni obránci zabarikádovaní v baráku a čekají s brokovnicí v rohu, tak jim můžeš vzít Bounty a trochu je tím překvapit a rozhýbat hru. Díky každé nové aktualizaci je hra vyrovnanější a jsou nové možnosti pro boj s nepřítelem. Pro mě je to jedna z nejlepších online stříleček.
Pro mě naopak to kazí ten pocit rizika, serpent prostě se vyhneš nebezpečí když tam okolo clue krouží meatheat nebo zombie, nebo něco jiného kde by jsi zákonitě musel udělat nějaký hluk atd.. že by ukradl s pomocí toho bounty z bosse nehrozí, trvá to příliš dlouho naštěstí.
Necromancer zase pro změnu zvedání parťáka na dálku mi taky přijde že spíš napětí a nutnosti k akci ubírá, takhle vždy začne tikat čas, musím jednat rychle než ho zapálí a spíš mě to nutí něco dělat a k nějakému pohybu než když se krčím a plížím křovím a zvednu ho za trochu zdraví. Takže spíš bych řekl že oba treity napomáhají pasivnějšímu hraní víc na jistotu.
Akčnosti spíš pomohl levering a zvednutí dmg u winfieldu, od té doby jsou hráči podstatně aktivnější