Francouzský magazín GameBlog uveřejnil rozhovor s producentem slavné Yakuza série, Daisuke Sato, který se vyjádřil ke kultovní střílečce Binary Domain od studia Ryo Ga Gotoku Studio. Na otázku, zda by bylo možné zpřístupnit Binary Domain na nejnovějších konzolích, Sato odpověděl, že by za to byl osobně rád. On sám v rozhovoru uvedl, že by rád u hry provedl několik změn, ke kterým se předtím nedostal. Některé části by chtěl přitom předělat od základu.
Binary Domain je akční hra z pohledu třetí osoby, jež byla vydána v roce 2012 pro PlayStation 3 a Xbox 360. Recenze tehdy byly příznivé a ačkoliv Sega, jakožto vydavatelé hry, zaznamenala zklamání ohledně počátečních prodejů, Binary Domain si i tak získal velkou spoustu fanoušků.
Sato se rovněž vyjádřil k některým titulům ze série Yakuza, které vyšly pouze v Japonsku. Konkrétně se jedná o spin-offy Kenzan a Ishin. Producent herní série o japonské mafii chtěl vydat tyto hry už dříve, ale studio bylo dlouhou dobu zaneprázdněno tvorbou remasterů Yakuza her pro PlayStation 4. Sám přiznává, že díky hře Ghost of Tsushima, která pomohla západním hráčům více se zajímat o samuraje a japonskou kulturu, je teď nejvhodnější doba spin-offy Kenzan a Ishin na západě vydat.
luxusní hra hra vysla aj na PC
Binary Domain patří k mým nejoblíbenějším akcím, takže remaster bych si i dal. Ale možná bych spíše uvítal rovnou pokračování.