Lidé z Echtra Games vydali třetí díl z kreslené ARPG série Torchlight v plné verzi už v říjnu minulého roku, kdy se pro mnoho fanoušků jednalo spíše o zklamání, díky čemuž se titul „chlubí“ smíšenými uživatelskými recenzemi na Steamu, kde jich je pozitivních jen 49 %.
To ovšem vývojáře neodrazuje od toho, aby se o hru stále starali, kdy je právě do ní připravován nový obsahový update, který nabídne kompletně novou herní třídu.
A ta je rozhodně zajímavá, jelikož se jedná o prokletého kapitána, jehož zbraní bude „příruční“ kanón a jeho nemrtvá posádka, jíž bude vyvolávat za dublony, které získá za zabíjení nepřátel a z truhliček. Takto vyvolané členy nemrtvé posádky pak může posílat do bojů, případně je nabít do svého děla. A pokud nasbírá dostatečné množství dublonů, může vyvolat i svou přízračnou loď, která také pomůže v boji.
No a jelikož žádný správný kapitán se neobejde bez svého pláště, tak se právě tato třída stává jedinou, která ho může nosit.
Společně s nemrtvým kapitánem navíc dorazí další přídavky, jako jsou třeba čtyři nové druhy petů. Kromě toho dojde na možnost resetování aktuální instance či klidně celého účtu, abyste mohli začít hrát od znovu.
Aktualizace by měla dorazit do měsíce a půl.
Torchlight III zakoupíte na PC (Steam), PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch.
Titul je možné hrát i v rámci předplatného Xbox Game Pass.
Hezká snaha, ale nedostatek zajímavých tříd nebyl ten hlavní problém Torchlight 3. Neskutečně sterilní a nudné mapy, opakující se mechaniky a co hodně zamrzelo, hudba, kterou složil opět Matt Uelmen (kdysi dvorní skladatel Blizzardu a legendy Diabla 1 a hlavně druhého dílu) je nějak potlačená, že jsem jí až na pár momentů vůbec nevnímal. Krátké, stereotypní a nudné. Hlavně nechápu tu možnost s výstavbou pevnosti. Naprosto zbytečné. Jediný plus vidím ve vašem mazlíčkovi, kterého si vyberete a pomáhá s prodejem lootu ve městě (tato mechanika je známá už od prvního dílu, vlastně i Fate to měl) a po celém světě můžete nacházet další zvířátka. Aby to byla nadprůměrná hra, muselo by se spousta mechanik vyhodit a přepracovat. Hlavně tedy ta sterilnost světa a repetetivní akce. Což se nejspíš nezmění, takže druhý průchod nedám. Ten u dobrých diablovek beru jako jistotu a nejlépe za všechny postavy.
Pravda ta hra byla a je šílená že to ani nová classa nezachrání. Opravdu nechápu proč to radši neudělali jako F2P. Ale holt ždímačka značky. Příběh krátky jen 3 acty neustále se opakující bossové i v riftech. Zádná fantazie při dělaní contentu jen zkopírovat bosse z příběhu a dát ho do endgamu nebo do riftu. Ve dvojce lidi mohli stavět buildy všemožný, tady? TO nejde itemy jsou velká bída. Zadná škála výběru. Ve dvojce když padla legendárka tak to měl člověk pocit wau? Tady nic bída. A to jich je tu ještě nula nula nic. Celkově lokace šílené. Stavba pevnosti OK, ale nic převratného. Spíš jako mobilné hra to vypadá. Škoda jako.
Upřímně říkám, že ten kvalitativní úpadek nepřišel až se třetím dílem, ale hodně jsem ho cítil už ve dvojce cca od poloviny hry. A těch sedm pater před finálním bossem bylo neskutečně nudné utrpení. Takže v tomto směru pro mě žádné překvapení. Ale i tak mě to všechno okolo trojky zklamalo.
tj ale u dvojky existuje synergy a essentials, ktery hre davaji dalsi obsah a vic moznosti