miHoYo uveřejnili osm minut dlouhé gameplay video z PlayStation 5 verze hry Genshin Impact, která má vyjít již 28. dubna.
Podle studia je hardware konzole PlayStation 5 ideální platformou pro hraní hry Genshin Impact. Díky tomu je totiž svět Teyvat ještě podrobnější, živější a dokáže vás ještě víc vtáhnout. To je taky důvod, proč vychází PS5 verze tak brzy [dokonce dříve, než dlouho slibovaná Switch verze – pozn. autora].
Současně teď miHoYo pracujeme na vývoji dalších různých funkcí, aby byli schopni potenciál této konzole využívat naplno a dlouhodobě. Třeba došlo ke kompletnímu přepracování grafické knihovny a to úplně od základu. Také vytvořili nový systém načítání souborů, aby mohli využívat výhody SSD disků PlayStationu 5. Budoucí aktualizace tedy mají mít mnohem větší potenciál pro zvýšení vizuální kvality a výkonu. PlayStation 5 navíc umožňuje vychutnat si všechny detaily v nativním 4K rozlišení. A pokud máte HDR displej, můžete si užít ještě živější svět. SSD disky mají ještě velkou výhodu, která se projeví při teleportování z jednoho místa na druhé. To bude trvat jen pár sekund.
Ovladač DualSense dokáže reagovat na herní svět intenzivněji a protože využívá velmi odlišné technologie a podporu ovladače miHoYo přepacovává tak, aby dokázali úplně využít jeho potenciál. Budete si třeba moci všimnout, že vibrace ovladače DualSense se budou odlišovat od vibrací z původní verze hry.
Pro PlayStation 5 verzi si ještě miHoYo připravili exkluzivní verzi Qingyun Peak. Vrchol hory se stal jedním z nejoblíbenějších míst ve hře a proto se tvůrci rozhodli připravit na něm jisté překvapení.
Genshin Impact je nyní k dispozici pro PlayStation 4, pro PC a pro iOS prostřednictvím App Store a pro Android přes Google Play. Plánována je také verze pro Switch.
Zdroj: miHoYo
Další hra na wishlist, to abych šel udělat banku
to ani nemusite. je to f2p s mikrotransakcema, ktery nejsou mnohdy vubec potreba pro postup hrou o/
Pěkné. Škoda, že PS5 je trošku scifi, tak nevím moc pro koho to je A v Angličtině to zní fakt hrozně.
Je to takový paradox, v angličtině člověk sice nemusí číst text, ale nebaví ho to poslouchat
A Ty jako master Japonských her Ti to musí trhat taky uši
Prosím neidealizujte si mne. Zase tak žhavé to se mnou není
Já třeba nechápal, kdo si mohl pustit Ghost of Tsushima s EN dabingem, když zaplatili takovej balík za japonský herce pro co nejautentičtější zážitek.. s Kurosawa módem to byla v některých pasážích neuvěřitelná jízda!
Ta angličtina je pro lidi, co nejsou zvyklí na japonský dabing asi vyhovující, ale mně to taky trhá uši. Hlavně teda v porovnání s tím, že v japonštině tam jsou hlasy známých dabérů z anime a jiných her, takže ta volba je jasná už od začátku … a taky kvůli legendárnímu meme – ehe te nandayo?!
Někdy je to ale fakt na zvážení. Třeba Personu 5 jsem ve finále hrál v angličtině (což zmiňoval i Martin) a podobně i Re:zero a to jen proto, že se mi nechtělo číst všechen text. Respektive to čtení přeci jen trochu zdržuje.
Tuhle situaci určitě chápu, udržovat pozornost ve hrách na desítky hodin, kde jsou tuny textu dá zabrat, hlavně když si chceš zahrát večer už jenom na relax. Já třeba japonštinu tak nějak ovládám a za ty roky to mám už naposlouchaný, takže osobně dávám přednost skoro vždy japonskému audiu, ale chápu, že ostatním to nemusí vyhovovat. A třeba anglický dabing u FF7 je podle mě dokonce většinově lepší jak ten japonský, tam se odvedla sakra dobrá práce.
Jo no zrovna FF7 je v AJ luxusni ale genshin bych v ajinĕ nikdy nehral už jen kvůli Rie takahashi a Hu Tao xd
Hah, Rie je holt sázka na jistotu
ja to na zacatku zkusil v originale, ale na cinstinu nejsem pripraveny