Ano, nadpis jste přečetli dobře.
Ubisoft ve středu totiž oznámil, že dochází na spojení značky Assassin’s Creed s populární sérií obrázkových knih Mister Men a Little Miss, kterou vytvořil Roger Hargreaves a aktuálně v ní pokračuje jeho syn – Adam Hargreaves.
Díky této spolupráci má tak vyjít celkově 6 knih, kdy se každá z nich bude zaměřovat na jednoho z hrdinů této videoherní série, kteří budou muset splnit své poslání.
„Smícháním smyslu pro dobrodružství a historii série Assassin’s Creed s barevnými a krásnými návrhy Little Mr. Men, by měly tyto knihy oslovit mladé i dospělé čtenáře. Sledujte, jak se Mister Ezio, Little Miss Kassandra a Little Miss Eivor snaží plnit své mise v prvních třech knihách této série!“ – okomentoval tuto spolupráci Ubisoft.
Pro pobavení ok, ale tak zrovna z toho všeho, co Ubisoft oznámil, jsem čekal, že vyberete alespoň pokračování Black Flagu formou webtoonu.
Prosím ne .
Jako kdyby se Ubisoft proměnil úplně v abstergo a začal to do nás hustit už od malička… 😂😂
S celou sériou to ide dole. Kedysi to boli moje obľúbené hry, no posledné dve som si kúpil už len z milosti. Rogue preto, že mám rád zimné prostredie a hier s ním nie je veľa. A Unity preto, že som žil v Paríži a architektonicky to mesto zbožňujem. Potom som ešte zadarmo dostal Syndicate a ten po 10 hod. radšej odinštaloval.
Hlavne ma mrzí, že z príbehu sa už dávno vytratil konflikt medzi asasínmi a templármi a je z toho len nejaká povinná a zbytočná zmienka.
Takže si nehrál Origins? Nejlepší díl série
Jsme na tom obdobně, milovník série Assassin’s creed ale od Syndicate to jde dolů. Když jsem poprvé zapl Origins a z „tréninkového bosse“ začali létat čísla poškození, s otevřenou pusou jsem to stopl a musel se přesvědčit jestli nehrají mmo. Úplně zmizel ten skvělý zážitek ze soubojů, do toho ten nepochopitelný systém lvl, spousty zbytečného obsahu atd.. jediné co, tak vážně hezká grafika a architektura. Origins i Odyssey jsem dohrál jen kvůli příběhu a umístění do starověkých kultur které mne zajímají. Celkově odbočili od série, ale u Valhally už posun vidět je. Tato hra, díky nastavení hratelnosti, může být hratelná jak podle nových tak podle starých dílů série. 🙂 Jednu věc si možná neuvědomujeme, co když po Syndicate, došlo na restart série? A Ubisoft teď bude vyprávět příběh Assassin’s creed znovu.. i když v jiné linii než v té Desmondově. 🙂
Ten ústřední konflikt mi tam taky chybí. Byl to takovej základ, na kterym se dalo postavit cokoliv.
Poslední tři díly „Warrior’s Creed“ nejsou špatné hry, ale cílí se tam hlavně na to, mít co největší svět plný zbytečností k umělému natahování hrací doby. O nějakém hraní za assassina nemůže být řeč. Valhalla sice trochu snahy projevila, ale když jí zkusíte hrát stealth způsobem, zjistíte, že to té hře prostě nesedí.
Jako milovník RPG bych byl paradoxně radši, kdyby se AC vrátilo do žánru akční adventury.
Pár menších otevřených lokací (lodě nesmí chybět, Black flag a Rogue jsou mé nejoblíbenější díly, ale klidně jen menší lokace, trochu průzkumu a bitvy), silný příběh, jen pár druhů sběratelských předmětů a aby jich nebyly stovky, ale desítky, stealth zajištěn menšími lokacemi a hlavně bych úplně vrátil, jen vylepšit animace soubojů které už od prvního dílu byly skvělé.. a skončilo to Syndicate. Hlavně nechápu pár věcí, proč v Egyptě jsme nemohli mít kopí se štítem ( typické pro tu dobu), to samé v Řecku jsme nemohli mít štít a ve Valhalle jednoruční meče, které vikingové, krom danaxů (dlouhá sekyra s malou hlavicí) hojně využívali. Rozhodně v té době nebyly běžné dlouhé meče, řemdichy (i když kus železa může dát na řetěz kde kdo), nebo obouruční kladivo či dvoulistá sekyra je absolutní nesmysl i ve středověku. Hlavně na řece na drakkaru nesmí být žádné přebytečné železo, kór když pluješ vyloupit klášter. Krátký meč/sekyrka/danax, dřevěný KULATÝ štít, železná přilbice BEZ ROHŮ a to stačí, o zatížení drakkaru se postará zlato.
no, jednoruční meče sice seveřané používali, ale rozhodně ne hojně, alespoň ne ještě v době, kdy se odehrává Valhalla, protože železo bylo prostě drahé a ne každý si meč mohl dovolit, mnohem více se používala kopí… ale jinak s tím řemdichem, obouručáky a sekerami jak z Warcraftu máš recht
Hned po kopí a Sekyře byly nejrozšířenější, ano byly dražší, ale věřím, že po prvních nájezdech si ho každý muž pořídil. Už jen pro to, že kopí byla taková zbraň na uvítanou, kdy ses ho hned ze začátku bitvy zbavil(po někom ho hodil) a v té tlačenici co následovala potřebuješ zbraň kratší. Tudíž vytáhneš sekyru, ale ta není tak bojeschopná jako meč (můžeš mi věřit, dělám Hist. Šerm)
Rozhodně nebylo dražší než zlato. 😀
To, že děláš šerm je sice hezké, já se zase věnuji vikingské éře a ze spousty publikací co jsem četl vím, že ne každý si meč mohl hned dovolit, už třeba taky proto, že železo na rozdíl od zlata mělo mnohem větší využití, čímž bych řekl, že mělo pro lidi své doby větší cenu než zlato jak jsi psal ty (podle archeologických nálezů navíc co se týče šperkařství atd., měli mnohem více v oblibě stříbro, ale to je fuk)… a kopí, která používali, nebyla zbraní využívanou jen na házení po nepřátelích a existovala kopí krátká i dlouhá ne vícero využití.
Ano, však já jsem také psal, že věřím, že po prvních nájezdech po meči skoro každý sáhl. Ne že ho každý měl hned, to bychom se tu mohli hádat hodiny a nikam se nedobrali. Do jisté míry netušíme jak tito lidé žili. Ani o kopí jsem nemluvil rozhodně, ale že převážně se ho zbavovali hned z prvu boje, ono když se vznese do vzduchu pár desítek kopí nad nadělá to paseku. Tím abys mi věřil jsem chtěl říci, že bez meče bych nedal ani ránu, a věřím, že v té době to většina měla obdobně.