Jedním z očekávaných titulů Xboxu, který jsme na včerejší prezentaci Xboxu bohužel nespatřili, byla nadcházející adventura Everwild od vývojářů ze studia Rare. Magazín VGC nyní přišel s poměrně obsáhlou zprávou, která důvod k absenci titulu vysvětluje – vývoj měl totiž být kompletně restartován.
,,Dle naších informací vedl loňský odchod kreativního ředitele Simona Woodroffa k úplnému přepracování designu a herní režie, spolu s významnými změnami ve vedení projektu. Podle lidí obeznámených s vývojem Everwild byl design hry v podstatě „restartován od nuly“, což znamená, že do vydání hry pravděpodobně uplyne několik let.“
Na toto téma se nedávno vyjádřil i novinář Jeff Grubb, dle jehož informací prý vývoj trvá déle, než se původně očekávalo.
VGC dále uvedlo, že tým pracující na Everwild nyní optimisticky počítá s vydáním v roce 2024 a k vedení rebootu přizvalo nejstaršího kreativního zaměstnance společnosti Rare, designéra Gregg Mayles. Ten vedl design mnoha hitů studia, včetně Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie, Viva Pinata a Sea of Thieves.
Vydání v roce 2024 by pak značilo dekádu vývoje Everwild. Hra sice byla oznámena až v roce 2019, to už se na ní ovšem ve studiu pracovalo několik let.
Poslední zajímavou informací je, že malý tým vývojářů měl problém s určením jasné herní režie nad rámec působivého vizuálního stylu a soundtracku. Ještě v loňském roce se mělo jednat o adventuru z pohledu třetí osoby, jež obsahovala nadpřirozené prvky. Není však jisté, kolik původních nápadů ve hře po jejím rebootu zůstane. Údajně je ale součástí zadání, aby ve hře nebyly žádné souboje.