Aktualizace: Níže popsané spekulace ohledně GTA 6 jsou pouhými názory a domněnkami Chrise Klippela, který tuto věc společně s Tomem Hendersonem objasnil na Twitteru. Blíže jsme toto téma rozebrali v novince o možném remasteru Red Dead Redemption.
Thank you for making the clarification !
The only thing I announced last November was the development of a remaster (or remake I don't know) of RDR. Confirmed by Take Two this summer in their quarterly review with investors.
The rest is just my opinion, nothing more! ✌️ https://t.co/FScYSzQw68— Chris’ Klippel (@Chris_Klippel) October 31, 2021
Francouzský magazín Rockstar Mag, který se specializuje na hry od Rockstar Games, přinesl již v minulosti zajímavé informace ze zákulisí tohoto známého studia. V červenci například odhalil, že si jeho zakladatel Dan Houser po odchodu z Rockstaru založil nové studio.
Nyní Rockstar Mag ústy jeho zakladatele Chrise Klippela tvrdí, že se vývoj GTA 6 nachází ve vážných problémech a musel být několikrát restartován. Klippel dále tvrdí, že sice nemůže zacházet do bližších detailů, ale dle jeho informací vývoj provází chaos a vývojářské peklo.
S nemalými překážkami se během vývoje potýkalo rovněž GTA 4 nebo Red Dead Redemption. V případě GTA 6 ale mají být dle Klippela problémy ještě výrazně většího charakteru. Několikrát se měl dokonce měnit celý příběh i herní mechaniky. Další změny a restart vývoje měly následovat po odchodu Dana Housera.
Výsledkem má být výrazný odklad (hra se údajně měla světu představit již v roce 2020) a dosud nejchaotičtější projekt Rockstaru. Je však důležité podotknout, že jde stále o pouhé spekulace. Vše výše zmíněné berte proto s rezervou.
Není problém v tom, že nevědí koho obsadit do hlavní role? Zda to bude trans, nebinár či změť všech individuí. Heteráka mají jistě zakázaného. Bude prdel
Můj odhad je že šestý díl vyjde těsně před koncem životnosti PS5/ XBoxX.. stejně jako pátý díl vyšel těsně před koncem ps3/ x360.. Protože už to vyzkoušeli: penízky z old gen verze, dál za nějaký čas měli penízky z next gen verze a pak došlo i na PC takže další násyp do kasičky… tuhle strategii jak vytřískat co nejvíc budou podle mě aplikovat i na šestý díl..
No údajně na ně Take Two tlačí ,aby vydali více her za generaci , tak snad to nebudou jen remastery
Kašlete na šestku. Ať ještě udělají remaster čtyřky, a pak klidně můžou zkrachovat.
Snad se toho do důchodu dočkáme
Než bude GTA 6 tak bude 3x nový Xbox a PS 😂
Hlatl jsem vzdy vsechny dily od jednicky, ale po 4. se mi to uz prejedlo. 5. jsem jen zacal a uz nikdy nedohraji. Chtelo by to zmenit herni mechanismy, uz je to ohrane jak Assassins Creed.
Tomu nerozumím, GTA 5 měla a má úžasný příběh.. 4 to samé..
RE Kamil: Nesmysl. GTA 5 je nejlepší díl série a překonat ho bude těžké. Chtělo by to cz titulky.
no já bych nechtěl být v jejich kůži – velký očekávání, nároky na kvalitu ve všech ohledech a překonání sebe sama… celkem smrtící koktejl
Musí se cítit jako Valve s HL3.
přesně tak!
Možná se to snaží dělat ve VR, to by rozhodně vysvětlilo tolik problémů. Protože mechaniky klasických her jsou celkem dobře ukotvené, a těžko by je něco mohlo překvapit. VR je pořád co se týče mechanik ve velkém rozvoji. Na druhou stranu RDR2 bylo velmi inovativní co se týče animací apohybu I bez VR
Upřímně mě GTA 6 už ani nezajímá. Po tom co dělají s pětkou a hlavně po odchodu Housera si jí můžou nechat. Ale RDR by chtělo remake… ne remaster.
No kedže GTA 6 je v nedohladne tak sa R* resp T2 pustilo do remastrov starších častí aby ich znovu podojili ja čakam hlavne na RDR 1 ten bude snad dakedy v roku 2022 + boh vie čo ešte planujú
Doufám, že to jsou jen drby. Za mně je příběh v GTA seriích na druhé koleji, hlavní je gameplay a vychytané mechaniky sandboxu, aby si člověk v tom městě mohl blbnout. Co se týče příběhu tak to změnilo GTA V, kde byl podle mně poprvé výborný příběh. Doufám, že jestli se mluví o restartu, tak nezahodí vše co udělali, podle mně pokud dělají obrovskjou mapu tak aspoň tu by měli držet a zrestartovat případně jen ten příběh. Doufal hjsem že touhle dobou už budou nějaké první leaky a brzy trailer na 6tku a ne zprávy o tom že to jde do kelu a že budeme čekat dalších 5 let.
Napísať po fantasticky príbehovo zameranej IV, že vraj V mala prvýkrát v sérii poriadny príbeh, to je chce už iný level vkusu.
Souhlasím, čtyřka byla příběhem i atmosférou skvělá záležitost, pětka na mě působí už zase jen jako střelnice s hláškami.
Ty jo i 5 byla dost fajn , hlavně se tam slušně opřeli do feministek,pamatuji si ten povyk kolem toho 😂
To mě připomíná, že ve čtvrtém GTAčku daboval nějakého Rusáka Roden.
Hlavně měla nejlepší jízdní model 🚘
Souhlas! Ještě fyzika, destrukce vozidel. Policie a nepřátelé nebyli
terminátoři, co se střelby týče. A jiné detaily které v GTA5 nejsou.
Jo no 5 byla technicky trochu krok zpět ,těžko říct , jestli za to mohlo to přepínání postav nebo prostě jen nebyl čas na doladění…ale zase fyzika mi přišla v RdR2 parádní , tak třeba bude i v 6 HW už na to mají slušný, oproti minule generaci.
pravda, IV měla hodně vyzrálej příběh!
Koukám, ty strkáš „mně“ všude kde se ti to hodí 😂
Mě tedy nepřipadá, že by GTA někdy příběhem bůhvíjak vynikalo. To bylo spíše doménou Mafie. Navíc podle mě všem těm hlavním postavám chyběla nějaká duše.
To je dost krátko zraký, ta hra má jen dost problém s jazykovou bariérou , tak že dialogy spousty lidí nedocení, navíc se jejich hry vždy dotýkali citlivých témat. Toho se spousty studií bojí.
Docela by mě zajímalo proč musela hry být několikrát předělaná, včetně příběhu a mechanik. Rockstar je snad dost zkušené studio na to, aby se takovým věcem mohlo vyhnout.
On nejspíš může být problém právě v tom, jak moc zkušené to studio je a jakou má mezi hráči reputaci. Většina jejich her patří mezi naprostou špičku a v takovém případě překonat své předešlé úspěchy nemusí být nic jednoduchého. I když z GTA6 nikdo neviděl ještě ani pixel, všichni mají podle mě od té hry jen ta nejvyšší očekávání a toho si jsou jistě vědomí i sami vývojáři a proto nejspíš mohlo docházet k několika restartům vývoje ve snaze najít to pravé.
Taky možnost ,hodně se mluvilo, že experimentují s proměnlivou mapou( ne nema to být formou updatu on-line ) ,což je něco hodně nového , pokud se snaží protlačit nějaké nové mechaniky, je možné , že prostě zjistili, že nefungují ,tak jak by chtěli.
Ovšem příběh je trochu podivná věc, třeba chybí pevná ruka v podobě Dana.
Jen ať to není kvůli nějakým koreknostem…
Ono se to sice kolikrát nezdá, ale u her bývá příběh často s herními mechanikami úzce propojen. Pokud nějaká důležitá mechanika nefunguje a je ji potřeba odstranit, může to celý připravený příběh rozbít. Stačí se podívat na GTA5 – pokud by nefungovalo plynulé přepínání mezi jednotlivými hlavními postavami, příběh by bylo potřeba výrazně upravit. Základní kostra by to nejspíš přežila bez újmy, ale určitě by bylo zapotřebí spousta přepisování.
Ok, to může být určitě důvod, ale jestli několikrát znamená třeba 4x a více restartů… to by pak museli pohořet na těch mechanikách, které v teorii fungují, ale v praxi už ne. Já třeba od žádného GTA nečekám nic protože ta série jde zkrátka mimo mě. Za to RDR 2, to je za mě jedna z nejlepších her.
Tak to můžeme jenom hádat, kolikrát vývoj restartovali. Stačí klidně restart po třech letech vývoje a už z toho máme výrazný odklad vytouženého data vydání. Co vím, tak takové Valve mělo několik prototypů Half-Life 3, které nikam nevedly a myslím, že Valve můžeme také nazvat velezkušeným týmem. Z GTA6 by se klidně mohl stát podobně prokletý projekt, ve snaze dostát nerealistickým očekáváním.
Já to beru, ale… já nevím, asi to hodně zlehčuju, ale GTA získala tuto mega popularitu teprve pátým dílem a to především onlinem. Věřím, že hra je pro mnoho lidí zábavná a Rockstar má skvělý smysl pro detail, ale narozdíl od Half Life začínají s novým městem, novými postavami a příběhem, což je snažší než v pokračovat v příběhu, který se už rozjel.
Teď je otázka jestli i ten článek je pravdivý, jak autoři sami upozorňují. Pokud pravdivý je a Rockstar se chce fakt překonat, tak beru všemi deseti, ale o to víc se bude zvedat očekávání hráčů.
No nevím, co já si jako děcko pamatuju, tak takové GTA San Andreas hrál a znal snad úplně každý, takže podle mě mělo GTA tenhle kultovní status už dávno.
A co se toho příběhu týče určitě máš pravdu, že je jednodušší začít s něčím novým než na něco navazovat, ale řekl bych že u Rockstaru tak třeba i u Valve je problém spíš s tím, že mají snahu celkově ten herní zážitek posunout na zcela novou úroveň, než že by měli problém napsat super příběh.
Jasný, SA hrál snad každý koho znám (mě nevyjímaje), ale rozdíl prodejů mezi pátým dílem a ostatními, které se mezi sebou liší jen o pár milionu, je obří. Je to samozřejmě i díky vydání už na třetí generaci konzolí, ale i tak mi příjde, že patý díl je ten velký boom, která série získala. No, necháme se překvapit, pokud tam bude něco opravdu „revolučního“, tak tomu budu minimálně věnovat pozornost.
No já bych bral do úvahy i teda to že předchozí díly se dost pirátili a to nejen na PC, ale i na PS, XB, což se odstranilo víceméně až s PS3/x360 kde už to zase tak snadný nebylo. Do toho R* Launcher na PC a co si tak pamatuju, tak na PC docela dost dlouho trvalo než se podařilo obejít nějakou tu ochranu kde to snad po 10ti min hraní hodilo hráče do toho stavu opilosti nebo tak nějak to bylo. No a taky bych vzal do úvahy i to že hraní dřív nebylo zase až tak rozmáchlé jako teď kdy už na hrách každé dítko vyrůstá skrze mobil, tablet, PC, konzole. Pamatuju si že od nás ve třídě, potažmo v ročníku mělo konzoli asi tak 5 lidí z 80-90ti? Pravda, někde kolem poloviny mělo přístup k PC, ale to byl spíš nástroj rodičů a oni si sem tam na tom něco zahráli, ale opět ve valné většině co si tak vybavím, tak vypalénou hru.