Jestli jste nás v posledních dnech četli pozorněji, tak jste si nejspíše všimli článku o tom, že Dying Light 2 Stay Human vám může zabrat až 500 hodin, což mezi fanoušky vyvolalo obavy, pročež autoři z Techlandu museli začít uvádět věci na pravou míru.
A tohoto oznámení si zřejmě všimlo i studio Flying Wild Hog, které tak vydalo krátký nový příspěvek, v němž oznamují, že Shadow Warrior 3 vám zabere taktéž 500 hodin, avšak pouze v případě, že byste ho chtěli dohrát šedesátkrát.
Za použití jednoduché matematiky tedy můžeme zjistit, že jeden průchod nám zabere zhruba nějakých 8 hodin, což by znamenalo, že titul bude podobně dlouhý jako hlavní příběh druhého dílu (bez prohledávání a plnění vedlejších misí).
Shadow Warrior 3 will take 500 hours to complete 60 times. pic.twitter.com/LmVc6og82e
— Shadow Warrior 3 (@ShadowWarrior) January 11, 2022
Shadow Warrior 3 vyjde na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Skrze zpětnou kompatibilitu jej ale bude možné hrát i na PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S.
Je to smutny jak tu serii znicili.
Navrat z roku 2013 je genialni, perfektni levely, nepratele, gun play.
Dvojka v tom radoby otevrenym svete, s silenym craftingem a opakujicimi neprateli, je uz nudna, a ani sem nedohral.
Tohle uz jde uplne mimo me.
v te dvojce maji asi 3 mapy pojaty jakoby openworld a porad te mezi nima tahaji sem a tam 10x vycistit to same, taky nerozumim, jak mohli po skvele jednicce takhle podelat dvojku, bohuzel to vypada, ze trojka navazuje na dvojku, co se tyka kvality
Poldu 7 pujde dohrat 300 X a to se vyplati XD
Radeji 8h naloze zabavy nez 60-500h nudneho pochodovani po prazdne mape ala AC.
Tak 8 hodin je taková klasika v rámci lineárních SP FPS her. Ale dost se na Shadow Warrior 3 těším a líbí se mi, že si bere inspiraci z DE.
8 hodin frenetické akce je mnohem lepší než 50 hodin grindu v open world hře.
Miluju, když si vývojáři ze sebe dělají legraci