Polský tým ze studia Techland prostřednictví nového traileru z očekávané akce Dying Light 2 ukázal různé zobrazovací/výkonnostní režimy, ze kterých budou moci vybírat hráči na konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X. V případě, že budete chtít hrát v nativním rozlišení 4K, tak je pro vás nachystaný Resolution Mode.
Druhý režim s přízviskem Quality pro změnu potěší příznivce technologie ray tracing, která zajistí lepší odrazy a nasvícení. Pokud však preferujete plynulost a vyšší hodnotu fps, tak jistě vezmete za vděk režimem Performance. Ten by měl zajistit hraní v nejméně 60 snímcích za sekundu. V tomto režimu se však budete muset spokojit s nižším rozlišením a vypnutým ray tracingem.
Vývojáři zároveň potvrdili, že majitelé verzí pro PS4 a Xbox One obdrží v případě přechodu na nové konzole bezplatný upgrade. V době vydání hry naopak nebude k dispozici v minulosti slíbený cross-play a cross-gen. Kooperaci si tak vychutnáte pouze s hráči na jedné konkrétní platformě a konzolové generaci.
Dying Light 2 Stay Human vychází 4. února ve verzích pro PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S a PC. O HW nárocích PC verze jsme vás již v minulosti informovali.
Který ze tří režimů budete preferovat?
Krabicovou verzi hry si můžete předobjednat v Xzone.
Mě stačí 20fps XD nevím co jste čekali ve 4K 60fps nehrají ani PC hráči s raytracing co vám je XD je rozdíl mít ps5 za 10k a Pc za 40k proberte se Já mám pc za 25k a je to horší jak Ps5 co se výkonu týče tak to neutahne 4K s raytracing
A na Dead Island 2 sere pes?
Ten je v pekle. Tolik let vývoje, pak leaknul build který byl prakticky identický s prvním dílem a pak zase ticho. Jestli na něm někdo dělá tak to bude jeden člověk o přestávkách na kafe.
Konzole jsou venku teprve rok a už nestíhají.To je průser.Mám PS5 a to teď mám čekat,že na příští rok ohlásí vydání PS6? Jak to chcou dělat dalších 5-7 let?
To bych se fakt nebál, je možný že přijdou s nějakou vylepšenou verzí PS5, ale novou generaci čekej až za těch 5-7 let..
A co nestíhají? To jako opravu někdo čekal, že krabice za 13 500 korun bude zvládat vymazlený open world s ray tracingem ve 4K a 60 fps?
Pamatuje si jak před rokem a půl slibovali 4k/60fps standard…. Tenhle vtip se jim fakt povedl
ps. Nemám na mysli vývojáře, ale Sony a Microsoft
a sak to byl totalni nesmysl uz v te dobe – 4k/60fps asi realny je, ale rozhodne ne s plnejma detailama ala raytracing – na to zkratka amd nema technologie… ne na takove urovni, aby to nesezralo 2/3 vykonu karty
ty nemas technologie ty joudo vis o tom kulovy
Vždyť jo. Konzole to umí. Nikdo nikomu nelhal jen nikdo neřekl že to bude u menších her. U některých her to jde. Už v té době mě překvapovalo proč si lidé mysleli že to bude u AAA her.
Nemám rád tady ty opičky s režimy. Tak buď hraju jak to je – na to mám tu konzoli a nebo můžu hrát rovnou na PC kde si to můžu pozapínat a povypínat jak chci. Na konzoli chci hrát a jet co to dá bez nastavování. Má to jet 4K a 60 FPS a na to mají cílit nebo nevím čemu pak říkají next gen / current gen. Ray tracing volitelný a tím to má končit. 60FPS je základ o 30FPS to je snad jen kvůli blbé optimalizaci z her na PS4. Teď nevím kruci na jakou platformu to koupit. Fakt dmnc
New generation, same FPS, play has no limits
No tak hlavně že to vyjde na PS4. Že člověk ocení, že má rok ps5 doma a konečně si zahraje ty „next gen“ tituly…
Neskutečný. 🤮🤮
Jiná ukázka úkolu s titulky
PC na max
S nejvíce zastoupenou kartou uživatelů na Steamu, kterou je stále GF 1060 asi těžko…
uprednostnim rezim bez kompromisu na pc…
Stále 30 fps v grafických režimech v roce 2022? Ale notak… Aspoň, že hráči mají na výběr z několika režimů, ale stejně 60 fps už by snad mohl být u „next-genu“ základ.
znam lidi, který upřednostňujou kvalitu a 30fps jim nevadí, takže proto to asi existuje
Nechápu jak někdo může dát přednost 30 fps před 60 a víc. Vždyť na těch 30 se nedá dívat.
A to nemyslím jen z toho důvodu že bych byl nějaký PC master race homogomo. Ale sám jsem kdysi hrával na bramboře kde 30 fps byl pro mě standart, pak jsem si koupil novou grafiku a přešel na 60 a byl to tak obrovský rozdíl že dnes radši budu radši počítat pixely na obrazovce kvůli snímkům než než obětovat jediný snímek kvůli kvalitě obrazu.
Ono totiž dívat se na plynulý pohyb na obrazovce je mnohem příjemnější než 8k ultra detaily, ale 30 fps nebo snad hůř
Jenže 30fps na PC a na konzoli je dost rozdíl. V 30fps na PC to vypadá jak slideshow, kde to lítá nahoru dolu ale u většiny konzolovek je těch 30 fps stabilních a plynulých bez stutteringu a dropů. Když jsem si koupil tenkrát pro mě první konzoli PS4 Pro, tak jsem vůbec nezaznamenal, že by něco nejelo plynule, nebo se nějak sekalo, tudíž mi bylo ukradený kolik mám fps. To řikám jako dlouholetý hráč na PC
30 stabilních fps na pc je stejný jako 30 stabilních na konzoli. Taky jsem měl PS4
Obávám se, že 4K v 60FPS bude tak možná s nějakou „Pro“ verzí konzolí. Tahle aktuální k dosažení 60 snímků musí jít cestou kompromisů.