Vývojáři z Codemasters zveřejnili nové záběry z hraní závodů F1 22. Vůbec poprvé se v nich ukazují dvě poměrně výrazné novinky tohoto ročníku. Na začátku 20 minut dlouhého videa můžete vidět v akci VR režim, který bude zatím dostupný pouze hráčům na počítačích.
Mezi podporovanými headsety najdete Valve Index, Oculus Quest 2, Oculus Rift S, HTC Vive a HTC Vive Cosmos. VR režim bude k dispozici v rámci všech herních režimů včetně online multiplayeru.
Dále vývojáři popisují další novou funkci v podobě interaktivních zastávek v boxech, při kterých mohou mechanici chybovat. V druhé půlce videa jsou rovněž zmiňovány změny v režimu My team a kariéře. Pro nový ročník se vývojáři například rozhodli přepracovat tréninkové programy.
Závěrem videa autoři prezentují hráčský hub s názvem F1 Life, ve kterém si budete moci vytvořit a následně upravovat vlastní postavu a byt. Na úplném konci můžete vidět v akci už v předchozích materiálech zmiňované supersporty, se kterými si budete moci zajezdit mezi samotnými F1 závody.
F1 22 vychází 1. července na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S. Majitelé speciální Champions edice se do hraní budou moci pustit o tři dny dříve.
Já mám problém se zbytečností F1 Life. Zas další monetizační blbina. Děsím se podium passu plný triček Adiděs a Puman. Naprostej nezájem. I ta superauta… Proč? Novinky se neomezují naštěstí jen F1 Life, naštěstí.
Koupím DLC s tratěmi a víc peněz ode mě neuvidí. A to, že musím mít pro Steam verzi i Origin, z toho mi je na blití. Fujeto, i když se to dalo čekat (nehraju EA věci, tak mě to zaskočilo).
Chtěl jsem brát tu Champions Edition, ale i třeba pro problémy viz níže koupím jen základní hru. Jak jsi psal, zaplatím DLC 😁
Já koupil Champions, když byla ve slevě na Steamu. Ale kdybych mohl mít fyzickou verzi, chtěl bych raději standartní edici Lando se dostal do cover artu
A můžeš vždycky koupit upgrade na Champions Edition za pár éček… Kdybys chtěl jezdit se safety cary.
Já tedy hlavně doufám, že upraví tu televizní grafiku před závodem na tu, která se používá v současné 2022 sezoně. Ve všech preview záběrech je stále ta stejná, který byla minulou sezonu.
Tenhle týden dostali někteří YouTubeři nový build a vydávají videa, tak se mrkni. Grafika je mírně-nepatrně pozměněná, ale Codies má s TV grafikou většinou roční zpoždění.
Právě že jsem viděl ty nové buildy a změna žádná. Docela mě to štve, protože je to úplně mimo/neaktuální a vytrhává mě to z atmosféry letošní sezóny a hraní “oficiální” videohry.
Je to věc, kterou neřeším, i když jsem ji dřív řešil. Protože jak jsem psal, oni tyhle věci řeší naneštěstí s odstupem jedné hry.
Navíc, TV grafika se objevila teprve na začátku března se showdownem v Bahrajnu, v ten moment mají Codies starosti s přípravou aut atd. Ale nechci je obhajovat.
Mezi buildy vidím rozdíl v UI, když porovnám videa Alexe Gilliona z buildu tři týdny. Ale není to velký posun k letošní TV grafice. Tvar pravého prvku je letošní, ale písmo loňské (teď mají dva aspoň dva řezy), ikona pneumatik taky. Letos přidali ty predikce zastávek a jak dlouho vydrží pneu po zastávce v boxech, což je zajímavý, ale…
Používám SIMDashboard na tabletu, a kdyby Codies použili halo pro dashboard, tak by mi to stačilo, halo-grafika v TV se mi moc líbí. Nevím, proč to neudělají pro T-Cam.
Kdyby hry vydávali zase s víkendem ve Spa, zlepšilo by se něco? Asi ne… Ale v tom vedru stejně F1 moc nehraju