Battlefield 3 vyšel už v roce 2011. Jeden by tím pádem moc nepočítal s tím, že se pro tuto FPS ještě vytváří modifikace. Střílečky přeci jen nejsou RPG s rozsáhlou základnou fanoušků. Jenže právě tenhle kousek si během své existence získal slušnou komunitní bázi, díky níž se už 17. července dočká po sedmi letech usilovkého vývoje oficiálního vydání BF3: Reality Mod v0.1. Jak napovídá samotný název, nejedná se o modifikaci určenou pro úplné začátečníky. Prim tu má podle popisu stránek tvůrců hrát zaměření na tým, komunikaci, taktiku a realistickou hratelnost, což není úplně pro každého.
Check out the V0.1 BF3: Reality Mod Release Trailer now!https://t.co/NwJWr6SrFK
— BF3: Reality Mod (@Bf3RealityMod) July 10, 2022
Pokud ale zrovna tohle ve hrách hledáte, nabídne vám BF3: Reality Mod nejen toto, nýbrž také propracovaný grafický kabátec s všemi milovaným zaměřením na destrukci, herní servery pro více než 100 hráčů, komunitní obsah, herní chat a dynamické počasí. Když jsem ho viděl poprvé, přišlo mi na mysl, že by se mohlo jednat o zajímavou alternativu za Squad, nebo Insurgency, kterou by nebylo vůbec špatné po vydání vyzkoušet.
Už jsem zkusil a mají to dost povedený. Pro mě jako fanouška Project Reality to bylo must have a vývojáře musím zatím fakt pochválit. Moje dojmy jsou tu https://www.geeklife.cz/bf3-reality-mod-dojmy/
Si pamatuji jak jsem byl na základce ještě a moc tu hru jsem chtěl a taky jsem si ji koupil na den vydání. Neskutečné jak to všechno letí. Strašný nesmysl. A ted hry už vůbec vlastně nehraji.
Počítám že EA ten mod brzo stopne.
tak do BF 2 to nestopli ne?
Je fajn že vznikají modifikace, ale tohle asi nebude nic pro mě. Včera jsem si po delší době dával BF3 a pořád paráda. Jak vizuálně tak zvukově i herně. Já budu hrát originál prostě ta správná divočina.
Polovina záběrů je rozmazaná kvůli té otřesné potlačovací palbě… vážně nechápu, jak to tam DICE mohli nechat…
Tak tam to nenechali DICE, ale tvůrci módu… A za mě je to celkem originální herní mechanika a při hraní BF3 mi nevadila.
Unplayable
Právě potlačovací palba má mít nějaký účinek, tady a v BF 4 to bylo nejlépe zpracované. Od BF1 až po 2042 už nechali jen bodové ohodnocení, ale efekt zmizel. Když jsi zapnul BF 3 a hrál za supporta s lehkým kulometem, tak tě sniper nemohl jen tak snadno zamířit a měl jsi větší šanci přežít,už kvůli tomu,že ten lehký kulomet má pěkný rozptyl a kope jak prase.Navíc jsi pmáhal týmu potlačit nepřítele a ten ho mohl hezky obejít.V nastavení myslím šlo snížit rozmazání obrazu při efektech. V BF 1,V a 2042 začneš střílet po sniperovi a ten si tam stojí a hezky pomalu ti zaměřuje tvou hlavičku, protože ten kulomet ho zasáhne párkrát 👍ta potlačovací palba v nových dílech mi fakt chybí 👍Teď to dělá z téhle podpůrné třídy akorát zásobovače municí (ve 2042 je už i tohle k hovnu, protože tam si munici lidi berou sami s sebou) a kulomet tahá už jen někdo, většina přesedlala na útočné pušky.