EA ví, že v jejich hrách představuje podvádění na PC jeden z problémů, jež jsou jak daným projektům, tak i společnosti samotné často vytýkány. Rozhodla se proto přistoupit k logickému tahu. Vytvořit svou vlastní ochranu, která bude chránit hráče na počítačích proti jedincům snažícím se jim pokazit hraní skrze různé podpůrné programy. Svůj výtvor pojmenovaný EA AntiCheat (EAAC) chce poprvé nasadit v rámci vydání FIFA 23, kde se má stát prvkem, jenž vytvoří férové prostředí naprosto nepřipouštějící možnost podvádění i v rámci funkce crossplay. Pro ty z vás, kteří se náhodou obávají toho, že by mohl mít dopad na výkon, má firma dobrou zprávu.
Prakticky by měl být nulový. Stejně tak by neměl být problém se zachováním soukromí uživatelů. EAAC má být možné dokonce kdykoliv odinstalovat. Vždy však musíte počítat s tím, že bez něj si budoucí projekty této společnosti nezahrajete, protože každé studio by z dlouhodobého hlediska mělo tento prvek zakomponovat do svého díla. Pestrou škálu detailů o připravovaném anticheat programu si můžete přečíst na oficiálních stránkách , kde se společnost pustila do odpovídání na ty nejzásadnější otázky.
EAAC announced. Some very talented engineers have been working on this https://t.co/CMxvSxGz3O
— Julian Manolov (@_jjju_) September 13, 2022
Do teď si v UT pamatuju tu frustraci, kdy jsem se dostal do Finále Draftu, podle týmu hned poznáte, že se jedná o bugera, či jak se mu nazývá (chemistry 30, úplně narandom poskládaný tým). Zapl se zápas, rozehrál a hned po rozehrání se odpojil. Napsalo mi to prohru 0:0. Takovou nenávist jsem snad v životě k nikomu neměl jako teď, kdy bojujete v každém zápase, vyrovnáte na konci zápasu, postoupíte přes penalty, aby vám tu radost pokazil takový hráč. To je prostě strašný. Nebo kolikrát se mi stalo, že měli nějaký mód či něco, že ať soupeř vystřelil jakkoliv, odkudkoliv a jakýmkoliv způsobem tak vždy měl střelu načasovanou na zelenou, takže hráč mohl být jakýkoliv vocas, ale jakmile vystřelil klidně kilometr za vápnem, tak z toho byl vždycky gól.
Jesště pamatuju doby PES 2012/13, kdy online byl naprosto nehratelný. 9/10 zapásů byli odpojovací hráči a pokaždé mi to hodilo prohru. Kvůli tomuhle jsem na online fotbal zanevřel na dlouhou dobu.