Ubisoft je společností, která vytváří hry, na nichž jde na sto honů cítit, z jakých dílen vlastně pochází. Typickým aspektem této společnosti jsou kupříkladu různě maskované věže a kombinace prvků v rámci jednotlivých děl. S tím chce velká firma podle rozhovoru pro IGN skončit. Její následující projekty už nemají být nadále mixem žánrů a slavných značek. Namísto toho se má každý vydat svou vlastní cestou a přinést do hry své vlastní myšlenky, či dokonce inovace, s nimiž následně půjde pracovat i jinde. Jednoduše řečeno, Ubisoft se už nadále nebude snažit uspokojit s jedním dílem všechny, ale zaměří ho na určitou skupinu hráčů, čímž chce dosáhnout vyšší spokojenosti u zákazníků.
Assassin’s Creed Mirage se má stát jedním z prvních děl, na nichž půjde vidět změna politiky známé společnosti. Prim v něm bude hrát snaha uspokojit fanoušky prvních dílů série Assassin’s Creed s většinou prvků, jež na ní komunita v minulosti tolik milovala. Ve škále vytvářených děl však neschází ani titul orientovaný na RPG, multiplayer, nebo mobilní platformu, která je u hráčů aktuálně dosti oblíbená. U každého se chtějí vývojáři orientovat především na zpracování stěžejních prvků, nikoliv však o to, aby obsahoval vše co už je známo.
Ubisoft prostě chce, aby hráčská obec při hraní jeho her cítila, že svůj čas investuje správně. Jedním z prvků, jež mají podle viceprezidenta redakce Ubisoftu Fawziho Mesmara budit dojem správně vynaloženého času, jsou dle něj inovace. Jak už bylo uvedeno výše, každý z aktuálně chystaných projektů má být v něčem inovativní, poskytovat hráčům hloubku a především posouvat stupnici kvality. Dá se říct, že známá společnost nemá vůbec malé ambice. V minulosti však s podobnými myšlenkami přišla už několikrát a jejich následná realizace jí moc nešla. Tak snad se jí to tentokrát podaří rozseknout a zazářit třeba jako v případě Rainbow Six: Siege.
Bla bla ble ble bla bla tady mate nejvetsi svet jak jste chteli. Dementni kecy!
A nezapomente si za 10 euro koupit jednorozce s duhou a za dalsich 5 euro timesaver abyste tu nasi hruzu nemuseli vubec hrat…
takze doposud bylo vse ze strany ubi takove nahodile jo… zvasty
no ale musim rict, ze ted hraju ac:unity a kdyz to srovnam s odyseou (ktera me extremne bavila), tak unity je uplne jinej level a zavan stary skoly, kdy byl svet ac postavenej na meste, vertikalnim splhu a hromade lidi v ulicich… unity v tomhle ohledu vubec nezestarlo
si rikam, ze to snad ani ubi nevytvoril… puvodni unity bylo pred patchema sileny, ale ted je to vazne pecka a obcas teda tapu co mam konkretne delat
Ubisoft a jejich kecy (kterým nikdo nevěří). Jejich hry jsou přesným opakem inovací.
Pokud to cílení bude určovat vedoucí marketingu namísto hráčů mezi vývojáři nebo kreativních týmů tak se reálně vůbec nic nezmění. Jen v některých hrách ubudou mechaniky překračující žánr.
Ubisoft by rád tohle, Ubisoft by rád tamto…. Mě spíš zajímá, co Ubisoft reálně udělá. Já bych taky rád milion na účtu.