Hideo Kodžima mluvil v rozhovoru pro The Guardian i o jedné z chystaných her Kojima Productions. A už tradičně se nebojí velkých slov, říká o ní, že bude „skoro jako nové médium“. „Když se to povede, tak to zásadně promění nejen herní, ale taky filmový průmysl,“ dodává.
Producent, designer a režisér v jedné osobě popisuje pravděpodobně titul vznikající ve spolupráci s Microsoftem, kterým má být horor Overdose. O něm už dříve řekl, že ho chtěl vytvořit už dlouho, ale bránily mu v tom nedostatečně pokročilé technologie. Zřejmě narážel i na technologii cloudu, se kterou by hra měla pracovat.
„Můžete mít úspěšné experimenty, ale mezi experimentem a něčím, co se stane součástí každodenní praxe, je dlouhá cesta,“ vysvětluje dále Kodžima.
Druhým aktuálním projektem japonských vývojářů je podle všeho pokračování jejich novodobého debutu Death Stranding. Nedávno byla potvrzena účast herečky Elle Fanning v jedné z her, zatím však nevíme, ve které. V samostatném textu jsme se s předstihem zamysleli nad tím, jak by mohl Kodžimův horor vypadat.
Takže to bude 4D… opravdu si u toho budeme muset šlehnout.
To je zvláštní, na té fotce jako by mi připomínal Petera Molyneuxe. Zřejmě tou bradou… nebo ušima. To bude asi jen chyba fotky.
OT: Pro redakci: Nejde už nějakou dobu změnit profilový obrázek v nastavení profilu, viz screenshot. Víte o tom?
Víme o tom, momentálně to lze řešit dvěma způsoby:
1) Pokud si nahoře v nabídce kliknete na „FORUM“ tak tam by nastavení profilového obrázku mělo fungovat (profil je sdílený).
2) Nebo můžete poslat email s požadovaným obrázkem na email redakce a my vám jej vyměníme.
Těším. Kojima je dle mého génius a nejambicióznější herní vývojář, kterého momentálně máme, a věřím mu s čímkoliv přijde. Jsem rád, že máme člověka, který se nebojí experimentovat a má prostředky na to svou kreativní vizi realizovat. Snad se mu do cesty nepostaví nějací kravaťáci, ale to snad po Death Stranding (které mělo úžasné obsazení) nehrozí.
Souhlas. Díky za lidi, kteří se nebojí jít svou cestou a prošlapávat nový směry, i když je jasný, že se tím nezavděčí všem. Kojima je určitě svérázná osobnost, která rozhodně netrpí nedostatkem sebevědomí a je až trochu moc sebestředná (už jen název studia „Kojima Productions“ a „a Hideo Kojima game“ 5x během titulků každé hry), ale možná i právě proto dokáže svoje vize dotahovat do konce.
S tím nesouhlasí místní causual kidi,co jsou zvyklí na každoroční rychlokvašky od velkých společností. Jinak máš samozřejmě pravdu. Kojima vyloženě neudělal špatnou hru a i ten Death stranding byl skvělej. Jen škoda, že od něj už neuvidíme další Metal Gear
Došlo mi, že od Kojimi jsem toho vlastně moc nehrál. Ještě jsem ani nehrál Death Stranding, který plánuju, ale na tohle asi musí být nálada. I kdybych tu hru nakonec neměl rád, tak to bude hádám aspoň něco jiného a neotřelého. Radši ať se trochu experimentuje než aby se kopírovalo.
To zas bude blbost, pamatuju si jak někdo v recenzi na Death Stranding doporučil vybudovat cesty a jezdit všude autem, žádné souboje, chůze prostě nic.
PPL simulator hadra!
A jéje. Morava přijela! Hadra, cibul, játru und okurek!
Pražáku blbé .
Death Stranding je sračka, ten blb mne vůbec nezajímá.
Toto je kvalitní příspěvek. Bravo! Posíláme klíčenku ve tvaru kosočtverce.
nezajímá tě tak moc, že musíš ze sebe dělat kokota v příspěvku o něm a urážet lidi okolo.
Prosím? Kdo tu začal psát o kosočtvercích? Jen se ptám – nic více.
Oba dva jste rozumově na tom stejně, tak se s tím smiř.
Na hrubý pytel – hrubá záplata.
Death Stranding v roce 2019 vyhrála nejvíce cen za hru roku, od odborníků i veřejnosti.
Nejlepší hra roku 2019 je Sekiro: Shadows Die Twice, nejvíce cen získala hra Disco Elysium, tak nelži.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_Awards_2019
Zatímco ty cituješ výsledky JEDNÉ soutěže, já cituji výsledky VŠECH soutěží dohromady:
https://www.gameawards.net/2020/09/2019.html
to uz jsme od nej slyseli nejmin 2x a zatim tedy dost bida…
Uvidi se…
Takto to dopadne, keď človek sám seba presvedčí, že je génius. Kedysi rešpektovaný scenárista zožal všetku slávu za celý tím obrovskej kopy talentovaných ľudí a vytvoril okolo seba kult osobnosti. Priznám sa, že do MGS3 bol aj pre mňa videoherná modla. Až potom so spackaným MGS4 mi začalo niečo smrdieť a začal som si otvárať oči, že Kodžima je iba malá časť tímu, kedy tú prácu, ktorá mne učarovala robili úplne iní ľudia. Čím viac dostával rozhodovacieho priestoru, tým viac tam pretláčal svoje mindfuck prvky v akejsi predstave, že zo seba urobí videoherného Kubricka. Jeho fascinácia filmami a ozvlášť tým prefilozofovaným žánrom už hrám škodí. A všetko sa to zaomáčkuje nonšalantnými pseudofrázami o nových žánroch, búraní a budovaní 5. stien a pod. prázdne plky. Asi najlepšie jeho tvorbu vystihuje toto vtipné video.
https://www.youtube.com/watch?v=uRZxsds6wYo
MGS 4 je za mě top.