Datum vydání Diablo 4 je aktuálně jasně stanoveno. Hra by měla dorazit 6.6 2023. Vývoj má jít zatím zcela podle plánu Blizzardu, který podle svých tvrzení pro The Washington Post nechce vydat nedokončený produkt, ani výrazně tlačit na zaměstnance k přesčasům, aby stihl uvedené datum. Někteří lidé ze společnosti se však vytváření tlaku na členy vývoje přeci jen obávají, protože v minulosti jim firma ve finálních etapách produkce už nejednou slušně znepříjemnila život namísto toho, aby sáhla po odkladu, jenž by všem trochu ulevil.
Pokud ve výsledku reálně dojde k jimi predikované situaci, je otázkou, zda to bude pro celek dobře, protože by teoreticky mohlo dojít k upřednostnění splnění termínu na úkor stavu zaměstnanců společnosti a možná také hry samotné. Jednat se totiž má o otevřený svět, kde ve finále nemusí být o bugy nouze. Současná i minulá sestava společnosti Blizzard hodnotí celek smíšeně. Herní magazíny však dosud vypuštěná ukázka minimálně přesvědčila o tom, že se bude jednat o nadějné dílo, jednalo se ovšem o pouhou část monstrózního projektu
Rumor has it that Diablo 4 will release in June, but some of its developers think getting there will require late nights. https://t.co/9WUQz0Xq0K
— PC Gamer (@pcgamer) December 8, 2022
Já bych se toho tentokrát nebál, že dojde k odkladu pokud se něco fakt nepo. Podle všech ohlasů z interního testování je hra v celku hotová a více méně vše funguje jak má. Jen je potřeba dodělat grafiku a voiceovery, takže to není nic na čem by to mělo ztroskotat. A navíc hra je cross gen hra, takže bych se nebál ani nějakých optimalizačních přešlapů
Jooo to už jsem slyšel tolikrát že je hra hotová a všechno funguje. A pak ve finále jediný co funguje je první malá část hry.
Už se těším jak tam po měsíci nacpou mikrotransakce XD
Pro fans Diabla IV – 4K (i více) wallpapery na desktop ke stažení zde. Lilith a Necromencer vypadají parádně: https://blizzard.gamespress.com/Diablo-IV#?tab=artwork-5
Je snad rok 2010 abych si stahoval tapety na pc ? Dneska má snad každej už Wallpaper engine.
Očekávám odklad na konec září s tím že bude hra fungovat až někdy na konci listopadu po pár updatech. A tak červen 2024 kdy hra bude mít ok Endgame
Z hernich vyvojaru se stava jedno z nejubrecenejsich plemen. Jako by snad v jinech odvetvich k prescasum nedochazelo…akorat se tomu nerika honosne crunch, ale proste prescas…
ne asi, běžně každej děláme 100 hodin přesčasů
nebuď trol
Tak mi je vyjmenuj. Nahoď mi sem pár příkladů, kdy je člověk zaměstnanec (to je důležité zdůraznit) a dělá v průměru šest dní v týdnu.
Mas v rodine treba doktora nebo kohokoliv ze zdravotnictvi? Videl jsi smenovy kalendar zamestnancu skodovky? Neni to vzdy jen o prscasech… Dovolim si tvrdit, ze spousta lidi je na tom mnohem hur nez vyvojari… A vubec, muzeme tady rict obligatni „kdyz se jim to nelibi, tak muzou jit pracovat jinam“ coz rikame vzdy jindy, kdyz se nam to hodi -treba kdyz je rec o ouradech, ze?
Me jako zakaznika vubec nezajima, kolik kdo odpracoval prescasu, to at si vyresi vnitropodnikove. Napadlo by tady vubec nejakyho zamestnance z jinyho odvetvi tohle nejdriv resit na soc sitich?
Nevidím žádný důvod věřit společnosti, která chce ze všeho nejvíc prachy, zvlášť když vývojáři, kteří více vědí jak se věci mají, mají obavy či pochybnosti o datu vydání. A nemluvím teď jen o Blizzardu.
Já se bojím hlavně toho stavu.
Nevím co myslíte přesně pod pojmem stav ale pokud byste četl nedávne dojmy tak víte že hra šlape jako hodinky bezproblémově. Ale asi spíše myslite servery při launchy tam bůh s náma.
Jak píši v novince, může se jednat o výborně optimalizovaný úsek, což je u takto velké hry něco, co jí asi nemůže prezentovat jakožto celek.
To ti ten život moc nezávidím, vzhledem k tomu že cílem každé společnosti je ze všechno nejvíc vydělat prachy. To jo je tak nějak důvod proč vznikla a existuje. Ale jinak v pohodě.
Tak samozřejmě, že cílem je zisk, ale myslel jsem to tak, že pro některé jsou peníze nade vše. Vždyť kolikrát už vyšla hra, která by potřebovala ještě měsíce práce, ale neodloží ji protože vydavatel to chce co nejdřív, investoři se budou zlobit a tak. Zkrátka nejlepší produkt dostaneš od toho, kdo danou věc dělá s péčí protože ho to zároveň i baví, je v tom ta vášeň, ale jsou tací kteří chtějí prachy i za cenu, že z produktu bude buď šmejd nebo to samé co předtím v bledě modrém.
Tak to je samozřejmě pravda, ale ne vždy je to tak černobílé. Janě případ blizzardu nebo nějakých větších společností to asi nebude, ale můžou ti třeba dojít peníze a tak hru vydáš v neuspokojivém stavu a doufáš, že z přijmu dostaneš tolik aby ti to stačilo na dodělání. V případě velkých společností, zase musí hledět na kvartální a roční výsledky, protože ano investoři se budou zlobit. Akorát že investoři jsou ti co do toho v prvé řadě dali vlastní peníze, aby nějaká hra vůbec mohla vzniknout. Takže je logické, že chtějí mít zisk, protože když budou ve ztrátě, tak odejdou i s penězi a žádná další hra nebude. Takže to na vydavatele a následně vývojáře tvoří tlak. Můžeme se donekonečna dohadovat o tom, jak to ničí hry a jak kvůli tomu vycházejí nedodělané hry nebo hry s mikrotransakcemi nebo cokoliv, ale takhle to bohužel funguje. A člověk se pak může akorát rozhodnout jestli si tu danou hru koupí nebo ne.
Jo, jo, to vše je v podstatě pravda, ale on i ten investor může odejít poté co vydaná hra vyjde ve zpackaném stavu. Třeba takový CDP ztratil na akciích hodně při vydání hry, stejně tak jako studio co dělalo Callisto Protocol, i když tam to nebylo tak drastické. Každopádně, jak říkáš, takhle to funguje a v takto velkých firmách to už asi jiné nebude. Tím se ale vracím ke svému prvnímu příspěvku, tedy že nemám moc důvěru v prohlášení těch nahoře protože to kvůli penězům klidně můžou pustit ven i nedodělané. Zvlášť když samotní vývojáři by o tom měli své pochybnosti.
Omluvte offtopic, ale čekám na nějaké zprávy o Portal RTX, nic nebude?
Máme v redakci, testujeme, napíšeme dojmy v rámci většího článku o DLSS a nových technologiích
Ok, díky. Já jen že to jsou docela jisté kliky a vyšlo to minulý týden ve čtvrtek. Budu se těšit.