Vývojáři ze studia Kojima Productions se před nedávnem přesunuli do nových kancelářích. Ty se nacházejí v budově Shinagawa Season Terrace v Tokiu. Díky čerstvě zveřejněnému videu se můžete do těchto prostor nahlédnout i vy.
Za pozornost stojí především futuristický design jednotlivých pracovišť a přítomnost velkého množství tematických předmětů z Death Strandingu. Prohlídkou vás provede Akio Otsuka, který v japonské verzi Death Strandingu namluvil postavu Die Hardman.
Ve studiu Kojima Productions, které aktuálně slaví 7 let od svého založení, aktuálně vzniká před několika dny oznámené pokračování Death Strandingu a hororová hra s pracovním názvem Overdose. Kromě výše přiložené prohlídky studia se můžete níže podívat ještě na kratší trailer k novému studiu.
konečně někdo používá pro hrani datáč… ty úhlopříčky nad 100″ jsou naprosto skvělý a kdo na tom nepařil, tak asi nepochopí
Pamatuju si na studio Ion Storm. Mělo krásné studio v centru Dallasu. A vyrobilo Daikatanu.
K čemu tohle dneska je, když běžně polovina týmu (a nebo i skoro celý) dělá z domu? Studia si pronajmou drahé prostory, aby pak stejně polovinu práce outsourcovali a nebo nechali lidi z různých důvodů na home-office.
Ale na propagačních videích to vypadá dobře – o tom žádná!
Vypadá to dobře. Pracovat tam jako management by nemuselo být špatný. Pro řadového zaměstnance to už asi taková sláva nebude. Řekl bych že většinu z toho stejně prakticky už po prohlídce jinak neuvidí. Docela by mě ale zajímal nájem takhle velkého prostoru v Tokiu protože chodby vypadají jako zbytečné plýtvání místem v kontrastu s převlékárnami které jsou zase mini nudle. I když je to město prý až překvapivě levné. Teda až na pozemky. Proto roste do výšky.
Takove vybaveni a takovej sranec byl ten walkin simulator. To by zvladnul i na jednom statem pc ve sklepě.
Tak určitě, proto se té hry prodalo přes 10 milionů a vyhrála nejvíce cen za hru roku 2019 v odborných i veřejných hlasováních
No není to pro každého. Je to taková zenovka co se občas zvrtne. Někdy hry příjemně překvapí i když na to nevypadají. Třeba mě letos nejvíce (až absurdně moc) bavil Power Wash Simulator a to jsem si nikdy nemyslel že bych něco takového hrál natož že to zapnu mnohem raději než cokoliv co bylo nominovaného v game awards.
Princip PowerPoint wash simulátoru je trefa do černého. Je dokázáno, že podobné věci působí na lidi velmi pozitivně a udpokojive. XD