Už od vydání Battlefield 2042 bylo jasné, že systém tříd není úplně ideálně nastaven. Tedy lépe řečeno formát specialistů, protože o třídách se EA dlouhodobě odmítala bavit. Komunita jí však během minulých měsíců jasně ukázala, že chce právě jasně označené přihrádky zpět. Společnost se k situaci postavila trošku po svém. Namísto toho, aby se vrátila k formátu, kdy byla výstroj i zbraně určeny pro jednu profesi, omezila pouze vybavení, takže si stále mohou všichni vzít jaký kvér chtějí, avšak granáty, či jiné pomůcky najdete u všech postav.
Další změny by v tomto ohledu mohl přinést plánovaný patch. 3.2, který by měl dorazit ještě v průběhu tohoto měsíce. Jeho hřebem by se měl stát návrat minimálně elementární myšlenky tříd, díky čemuž najdete všechny specialisty rozdělené do čtyř kategorií, jež budou mít v základu své vybavení. Zbraně si půjde stále vybrat dle libosti, pokud si ale navolíte výstroj, pro níž má vaše postava předpoklady, tak se můžete těšit na to, že vás hra za tento krok odmění lepším zacházením s daným nástrojem, nebo více zásobníky, jež si budete schopní vzít do boje. Kupříkladu když si průzkumník vezme do boje odstřelovací pušku může se těšit na práci s optikou bez výrazného chvění, jímž budou zasaženy ostatní postavy.
Here’s your in-depth look into the journey of Returning to the Class System in Battlefield 2042 with Update 3.2 coming later this month.
👉 https://t.co/AmdN9mYqOV pic.twitter.com/XZGz36oN3U
— Battlefield (@Battlefield) January 19, 2023
Sezóna 4 trailer, páč redakce se nemá oznamovat novinky (6 dní staré)
https://www.youtube.com/watch?v=7DK2LLuIfwU a https://www.youtube.com/watch?v=LzVUzuCOkx8 👍
Namísto toho, aby se vrátila k formátu, kdy byla výstroj i zbraně určeny pro jednu profesi, omezila pouze vybavení, takže si stále mohou všichni vzít jaký kvér chtějí, avšak granáty, či jiné pomůcky najdete u všech postav.
Nemá byt konec věty že pomůcky nenajdete u všech postav ? Jinak by se nic nezměnilo.
jo mělo to tak být no
Měli počkat a vydat to třeba začátkem tohoto roku. A ne před 15 měsíci a teď to zachraňovat…..tragédie
Za správný výběr zbraně k dané třídě nedostaneš zkušenosti navíc, ale bonusy ve formě rychlejšího přebíjení zbraně, lepšího zpětného rázu, o pár procent přesnosti, více nábojů v zásobníku atd. 😉 Třeba, Útočník + útočná puška = 3 Extra zásobníky navíc, Inženýr + lehký kulomet = vylepšený rozptyl při skrčení nebo vleže, Podpora + samopal = rychlejší vytáhnutí zbraně z pouzdra a připravenost ke střelbě, Průzkumník + odstřelovačky = Okamžité a přesně zaměření přes scope bez zadržení dechu atd. 👍 Za mě změna, která hodně změní dosavadní styl boje, přece jen doteď byli hráči zvyklí si ve 2042 hrát se vším a mít vše. Tohle je citelný zásah do hry, ale za mě dobrý krok, ty třídy byly potřeba jako sůl a hlavně to komunita chtěla 😉zbraně zůstanou všem, ale lékárničku budou mít jen útočníci, zatímco munici bude rozdávat podpora a inženýr zas bude mít raketomet a průzkumník opět své rádio, kde se budou hráči moci spawnovat do hry 🙂 nemyslím si, ale že by šlo o krok, který by přilákal zpět hráče 🤔 Možná jich se pár vrátí, ale že by to byly statisíce, to asi určitě ne. Co se týká specialistů, tak ve 4. sezóně přibude poslední, od 5. sezóny už specialisté nebudou přibývat a více se zaměří na zbraně a mapy. 4. sezóna má mít dle leaků název Eleven Hour a dle pár screenů půjde o nějaký velký event typu odpálení atomovky apod. Do hry měly spolu s posledním specialistou přibýt i Stealth Jet/drony po vzoru stealth helikoptér, ale asi do hry nakonec nepůjdou, protože už ty helikoptéry jsou rakovinou ve hře 😂😂😂Uvidíme kam se dostanem, hra je patch od patche lepší a lepší 👍 Jen škoda, že to takhle nebylo od začátku 😉
Jo ta transformace bude pro tu hru neskutečně zásadní a myslím si, že by to mohlo mít vliv i na samotné hráče.
Aktuálně se na hraní chystám, takže se nemohu dočkat jak si opět zastřílím.