Ačkoli byla hra Star Wars Jedi: Survivor nedávno odložena, marketing samozřejmě neustal. Magazín IGN nyní přišel s exkluzivními gameplay záběry v přibližně devítiminutovém videu.
V té se hlavní hrdina Cal Kestis se svým pomocníkem BD-1 podívá na planetu Koboh. V ukázce můžete sledovat především souboje s různými nepřáteli, ať už domácí faunou tohoto světa, tak i s lidskými a robotickými vojáky. Kromě světelného meče, který lze navíc použít hned v několika variantách, zde Cal využívá také speciální schopnosti, jako například zpomalení času. Základ gameplaye je velice podobný prvnímu dílu s podtitulem Fallen Order.
Kvalita grafiky se dá vzhledem k nízkému bitratu videa poměrně těžko soudit, nicméně hned několikrát se zde objeví záseky a propady FPS. Nevíme, z jaké verze byly záběry pořízeny, ale doufejme, že to vývojáři do vydání opraví.
Star Wars Jedi: Survivor dorazí na trh 28. dubna na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.
Zatim nevidim posun od minuleho dilu. Zrovna u svetelnych mecu by mohl byt souboj realistictejsi. Takhle hrac seka hlava nehlava, bez znamek poskozeni a pak se znicehoz protivnik rozpadne na kusy. Od dob Maula v ep1 taky nebyl dobre zpracovany double-light saber. Tohle behani jak s hráběma a toceni vejirem je zalostny.
No jako že to jede na UE 5 tak nic moc teda ..je jasné že tenhle engine nemá na decimu atd..klasika ukazali tech demo a každý stříkal co to dokáže a ejhle v plen hře už to tak není😁
Decima 😀 tohle by ti prošlo tak na webu konzolista.cz, kde se mimo jiné ztrapňuješ úplně stejně jako tady 🤦♂️
Tak Unreal byl vždy jen průměrnej engine. Na ty špičkový nikdy neměl ale zase měl vždy dobrou optimalizaci
Fallen Order byl pro mě docela milým překvapením, i když tady mi ten „dark souls“ system ze začátku moc nevoněl. Co bych ale rád už neviděl v druhém díle jsou překážky, ke kterým jsem se musel vrátit později, až budu mít schopnost, kterou získám v průběhu hry. Podle mě tak necelou hodinu jsem zabil tím, že jsem se snažil přijít na to jak se někam dostat či něco překonat. Přitom by stačilo přidat postavě hlášku typu „Na tohle nemám dovednost“ nebo tak. Dále soubojový systém by potřeboval trochu vybrousit, ale jinak se budu těšit.
Na tohle byla dobrá mapa, kde se tohle info zobrazovalo barevně, ale pravda místy nebyla až tak přehledná, i když ten level design tu byl zajímavý, ale přenést to na tu víceúrovňovou mapu byl docela chaos.
Tak to jsem ani nevěděl. Právě kvůli tomu jak to bylo chaotický jsem mapu využíval opravdu minimálně a zkrátka šel podle sebe.
Nevypadá to špatně. Prostě větší Jedi Fallen Order. Propracovanější souboják, větší a krásnější svět, vypadá to, že se snad i dočkáme více různorodého lootu a nebude to všechno jenom pončo v jiné barvě. Not bad.
Nohy se pořád divně chovají. Jak přísavky.