První díl série Life is Strange se objevil jako blesk z čistého nebe a hned si získal srdce hráčů. Čím svět tolik uchvátil? Prim hrála prezentace příběhu mladičké dívky disponující speciálními schopnostmi, která sleduje svět kolem sebe a aktivně zasahuje do jeho chodu. Pro nejednoho hráče byla prezentace jejího osudu něčím vyloženě nezapomenutelným. Studio následně navázalo na první titul dalšími podobně navrženými hrami, u nichž ale dosah nebyl nikdy až tak výrazný jako v případě prvního LiS.
Skutečnost že byl Life is Strange úspěchem dokazuje také aktuální post vývojářů na síti X. Kde tvůrci oslavují přesáhnutí 20 milionů hráčů, kterým jejich dílo stálo za pozornost. Na zástupce tohoto žánru je to velmi slušný výkon. Tak snad se jeho autorům bude i nadále dařit tvořit tak kvalitní díla.
Happy Thanksgiving everyone!
Something we are very grateful for – the original Life is Strange has hit over 20 million players! 🦋📷🌀🌪️🕒
We want to thank each and every one of you for playing!
What are you grateful for this year? pic.twitter.com/djfqI3Qr1V
— Life is Strange (@LifeIsStrange) November 23, 2023
Mám pocit, že som nedávno zahliadol údaj 18 miliónov hráčov ale v rámci celej série. Každopádne aj to by bol obrovský úspech. Za mňa jedna z najlepších hier, aké kedy vznikli (gameplay vzhľadom na žáner možno nestál za veľa, ale postavy, scenár, príbeh, hudba, zasadenie, skrátka všetko bolo perfektné).
Ty pravopisné chyby tam jsou schválně? A co tahle věta, která opět nedává smysl?
“Skutečnost že by Life is Strange úspěchem dokazuje také aktuální post vývojářů na síti X”
Děkujeme za upozornění. Opraveno.