Dodnes ceněná akční adventura Prince of Persia: The Sands of Time aktuálně slaví 20 let od vydání. Ubisoft toto jubileum připomněl na sociálních sítích, kde zároveň přinesl aktualizaci k již delší dobu vznikajícímu remaku. Ten byl hráčům představen už v roce 2020, ale po rozporuplném přijetí se nevyhnul výraznějším změnám a problémům v čele s výměnou vývojářského týmu.
Autory z indické pobočky ve městě Bombaj vystřídalo známé studio Ubisoft Montreal, jehož zástupci nově prozradili, že vývoj hry zdárně pokračuje a nedávno překonal nespecifikovaný důležitý milník. Kromě remaku Prince of Persia: The Sands of Time se fanoušci série mohou těšit také na blížící se akční plošinovku s podtitulem The Lost Crown, která by měla na PC i konzolích vyjít již 18. ledna.
As you know, the passionate team at @UbisoftMTL is reimagining this legendary story, and we are glad to announce today that the project has passed an important internal milestone and development is progressing.
We look forward to sharing more in the future!
— Prince of Persia™ (@princeofpersia) November 21, 2023
Můžou to udělat v Anvilu s tím enginem už umí krásné scenérie (jen ať se velkým obloukem vyhnou chromatické aberaci a motion blure – tyhle prasárny ve hrách nesnáším)a do roka tu máme remake jak fík.
Zrovna u prince bych rekl, ze dulezity milník je už vubec to, že stále existuje… Sands of time a nasledne zbytek trilogie v aktuální grafice, víc nebylo třeba (EA to s mass effect trilogií pochopil docela dobre) ale Ubisoft se rozhodl delat veci po svem…
Ubisoft podle mě nevěří v sílu značky v dnešní době. Oni nejspíš věří, že jim nejvíc vydělá open world hra, která je plná vedlejšího obsahu a různých kravin, což Prince prostě není. A kdyby ho v tomhle stylu udělali, tak by si uvědomili, že dělají v podstatě AC hru. A tam podle mě bude ten rozdíl mezi hráči. Dnešní mladí, kteří hrajou obří AC dost možná nebudou mít chuť na lineárního Prince. Po Princovi volají trochu starší, kteří by si rádi hru užili v novém kabátku, ale když i ti shazovali Prince vytvořeného v Indii, tak to naštěstí šoupli do Monteralu protože by to byl propadák pro všechny.
Přijde to jenom mě, nebo jsou ty příšery z písku o dost míň creepy jak v originále?
Tvl co na tom vymyslej porad…kdyby tu hru začali dělat komplet o zacatku tak už musí mít dávno hotovo…asi řeší monetizaci in game..
Za ty 3 roky se už mohli zremasterovat všechny tři díly…
Krásný milník
Důležité milníky tohoto remaku: Slavíme pětileté výročí vývoje, slavíme příchod druhého týmu vývojářů a už třetí radikální předělání. Uslyšíme se zase za tři roky.
U Skull and Bones toho máme ještě víc ke slavení.
Jen by mě zajímalo datům vydání toho remake
Nikdy