Společnost Capcom včera uspořádala 14 minut dlouhou prezentaci, která byla věnována výhradně chystanému akčnímu RPG Dragon’s Dogma 2. Vývojáři zveřejnili několik různých pasáží z hraní, které postupně ukázaly tvorbu postavy, volbu povolání nebo vhled do příběhového pozadí. Hráči přitom nebyli ochuzeni ani o prezentaci samotných soubojů proti různým nepřátelům v čele s obřím monstrem.
Dle očekávání došlo také k odhalení různých edic a data vydání, které bylo stanoveno na 22. března příštího roku, kdy hra vyjde na PC (Steam) i konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Zástupci Capcomu zároveň potvrdili, že Dragon’s Dogma 2 bude jejich první hrou, která bude stát 70 eur (v případě PC verze 65 eur).
Kromě záznamu celé prezentace se můžete níže podívat také na čerstvě zveřejněné HW nároky pro PC verzi, která prozradily podporu ray tracingu a existenci protipirátské ochrany Denuvo.
65€ za základní hru + mikrotransakce.. JUPÍ!
Lepší než 70 Éček za základní hru + mikrotransakce jak už pomalu začíná být standartem.
Kolik her je dneska za 70 + mikrotransakce? Já bych řekl že moc ne. Jinak těch 70 éček já opravdu chápu, protože těch 60 tady bylo fakt dlouho a od té doby šlo vše tak o 50 % nahoru, ale proč cpát všude ještě ty mikrotransakce?
Protože poměr práce/výdělek je u mikrotransakcích mnohonásobně větší než u hry samotné. Jak se nedávno ukázalo, tak snad nějaký kůň (prostě mount) do WoW dokonce vydělal víc peněz než Starcraft 2.
Ještě že Larian do téhle debility taky nešel. Když vydání dobrou hru, tak ti vydělá sama.
Moc ne?Vždyť všichni velcí vydavatelé mají v portfoliu AAA hry za 70+Eček.A je jedno jestli to je 2k,EA,UBI.Sony a ty hry mají mikrotransakce.Mě cena 70E taky nevadí a chápu proč to tak je,jen jsem poukazoval na to,že si kolega stěžoval na hru za 65 eček že má mikrotransakce,přitom to dneska už mají hry který stojí 70+
Moc se těším, zatím všechno vypadá hodně dobře. Kromě toho, že hlavní postava opět nemluví. Tohle je za mě už přežitek a ničemu to v tomhle případě nepřidá. Klidně ať hrajeme za „tichý“ typ, který toho moc nenamluví, ale ticho v RPG plném dialogů to prostě vypadá blbě.
A přitom na tom není nic tak hrozně náročného. Neřeknu kdyby to bylo jak BG3, kde je těch variací milion, ale tady to určitě měli implementovat. Charakter creation taky nic moc v roce 2024
Geralt z Rivie: Radeji preferuju tenhle zpusob nez ze postava mluvi neustale dokola, ale to je celkem subjektivni. Nekomu to vadi, nekomu zase ne.
Melneor: Character creation nic moc? Tohle je milionkrat lepsi nez co obvykle maji hry, pokud to nevidis tak si opravdu slepy. Proste klasicky Monster Hunter/FromSoft hry. Ne jak napriklad Hogwarts Legacy kde mas par presetu a cus ahoj.
Tak ono to neustále kecání dokola je taky divný a takový nepřirozený. Takový druhý extrém, zvlášť když tam jsou ty rádoby cool řeči. Subjektivní to je, ale udělat hrdinu jako málomluvného by byl super kompromis. Prostě by mluvil, když by to bylo důležitý.