Studio Nekki představilo gameplay trailerem svoji chystanou akci Spine. Hratelnost bude založená na bojovém stylu gun fu vycházejícího z kung-fu, titul má z velké části stát na příběhu a jeho vyprávění. Jde o zásadní proměnu oproti původnímu oznámení hry z roku 2020, kdy se prezentovala jako týmový PvP multiplayer. Vývojáři s novinkou vstoupí do světa konzolových her, převážně na mobilních zařízeních se už ale proslavili parkourovou akcí Vector a bojovkovou sérií Shadow Fight.
Ve Spine se v blízké budoucnosti ujmeme pouliční umělkyně Redline, která disponuje titulním vnímajícím implantátem. Společně budou bojovat proti režimu, který nastolila umělá inteligence. Autoři mají se značkou velké plány, počítají s DLC a expandovat chtějí také třeba do světa deskových her. Spine se rovněž pyšní působivou grafikou, běží na Unreal Enginu 5.
Hra zatím nemá datum vydání, víme ovšem, že míří na PC, PS5 a Xbox Series.