Začátkem loňského roku společnost Crytek oficiálně potvrdila přípravy čtvrtého dílu série Crysis. Zástupci německé společnosti ale už tehdy hráče upozorňovali na to, že je vývoj hry teprve v rané fázi. V uplynulých měsících ale studio nabíralo nové vývojáře, což naznačuje, že vývoj začíná nabírat na obrátkách.
Důležitou pozici herního ředitele například před časem obsadil Mattias Engström, který se v minulosti podílel na sérii HITMAN. Samotný ředitel Cryteku David Fifield nově v rozhovoru pro magazín MP1st hráče uklidnil a prozradil, že na vývoji Crysis 4 v současnosti pracuje opravdu skvělý tým. Zároveň dodal, že až bude k dispozici více detailů, tak určitě prozradí další podrobnosti.
Za jistotu by se dalo v tuto chvíli považovat pouze využití zejména v minulosti renomovaného CryEnginu, který se však v posledních letech vytratil. Z velkých titulů naposledy poháněl Kingdom Come: Deliverance od českého studia Warhorse, akci Sniper Ghost Warrior Contracts 2 nebo titul Hunt: Showdown právě od Cryteku. Od té doby ale jednotliví vývojáři upřednostňují jiné technologie v čele s konkurenčním Unreal Enginem. Uvidíme, zda se to s příchodem nové verze CryEnginu změní.
Doufám, že se to bude hrát podobně jako první díl Crysis. Líbil se mi styl gameplaye, kde jsem já byl jako predátor v džungli a mohl jsem se schovávat, obýhat, byla v tom zkrátka větší volnost. Emzáci v druhé polovině hry byli zase příjemné zpestření, ale až do té chvíle mě bavila i ta záhadnost co se na tom ostrově vůbec děje. Plus mise co se odehrávali i v noci nebo za tmy. Tohle mi v dalších dílech chybělo a třeba taková dvojka mě zasazením do města moc nebavila.
Klidně, ať tohle jede na 4090 v 1080P na 30FPS,ale ať ukáží next-gen a sklápnout dnešní rádoby hráči, kteří tvrdí, jak je Unreal Engine 5 revoluční, next-gen engine.
Přál bych jim, jako jsem to měl já před 10 lety, kde hru hráli na střední detaily 60FPS, ale čelist jim neustále padala.
Tohle se nestane rozhodně. Ten vývoj musí někdo zaplatit…
Tak to zřejmně neznáš pojem Crysis a Crytek
Hahahaha novy benchmark pro kralovskou rasu!!! A ted se ukazte konzolisti!!
Ten jejich AMD zen 2 v ps5 nebude stačit na novej Crysis 4 sotva na 20fps 🤣 Crysis byla optimalizovana na Intel se těším
Nějak jsem nepochopil tu zmínku o UE5, však Crytek pracuje na nové verzi Cryenginu (6.0), kterou by měl prezentovat právě s Crysis 4.
Hrál jsem všechny díly hodně mě bavilo takže na 4 díl hodně zvědavý ale pár let si počkáme
Já taky dvojka je nejdelší
cryengine – neco na zpusob navoneny zdechliny…
ale no tak cryengine je pořádný engine vy konzolisti budete brečet že se vám hra seká pojede to jako na ps3
A proto v něm nikdo nechce dělat že?
Nikdo? Ale ale, Mustafo. Tomu sám nevěříš. CryEngine je famózní engine. Má krásně měkké stíny, uvěřitelné světlo, ne jako Unreal Engine který je skutečně dostojí svému názvu, a dovoluje si vytvářet řadu svých vlastních nástrojů. CryEngine je a bude přelomový. Navíc opět se nám představí v novém světle a uvidíme jak to půjde dál. To jak například CryEngine dokáže pracovat s vodou a nebo celkově fyzikou jako takovou, je úchvatný.
V tom enginu nechce nikdo dělat. Běhá na něm kolik ….? 5her za 10 let ani ne ? 😃
Měl jsem osobně tu čest, horší je snad už jen frosbite😃
Stíny a vodu si strč víš kam 😂
Tak to jsme dva kdo měli tu čest. A za mě je to úplný opak. Práce s CryEnginem je dobrá a nehází klacky pod nohy. Narozdíl od „neohebnýho“ Frostbitu a nebo plastickýho Unreal Enginu. Fyzika vody a stínování je důležitý pro navození správné realističnosti. Nasvícení, odlesky, stíny a všechno okolo musí přesně korelovat, aby to vypadalo realisticky. To je to v čem CryEngine exceluje. Lze si tam vytvářet nástroje vcelku jednoduše pokud je samotný engine nemá v základu. 5 her za posledních 10 let. To je problém propagace. Nikoliv enginu jako takového. To je opravdu jenom problém Cryteku a jeho propagačního týmu.
No to buď pěkně kecáš a nebo si v tom dělal omalovánky😃. Ono jenom v tom dělat nastroje je utrpení, další věc ne kompatibilita s prog, jazykama děs.Nenadávám na to jen já spousty lidí z WH z toho byli nešťastných, protože ten engine se fakt blbě ohýbá k obrazu svému, taky bude KC s největší pravděpodobností na UE, který je mnohem přívětivější…tak to prostě je. Řešíš tu stíny a blbou fyziku vody, ale tyhle věci se dělají až pozdních fázích. Akorát to dokazuje že nevíš o čem mluvíš 😃
Souhlas, navíc je pro mnohé vývojáře až moc složitej. V Unrealu je v podstatě vše předem hotové.
Jo, frostbite je uplnej konec…
Mustafo Mustafo. Crysis měl nejlepší grafiku ze všech her na dlouhé roky. Takže tvůj komentář je ale hodně pod bodem mrazu. Tipuji, že jsi vlastníkem konzole ps3, a seš rád že na takovou hru vůbec dosáhneš do regálu
Klidně si mustafuj jak chceš 😃😂. Je vidět ,že nevíš která bije 😂Ja se tu bavil o tom ,že v ně nikdo nechce dělat hry a je to engine za trest.
Teď si tu dal blekotej pod svým druhým anonimním učtem dál a nebo tu přestaň strašit koblížku.
Slušný mindráky 😂
Protože konzole nemají výkon pro cryengine slaboučky AMD zen 2 je starej