Jihokorejský vydavatel Krafton zažil uspokojivý rok z hlediska finančních výsledků. Mírně mu rostly tržby a poměrně výrazně také vydělával. Za loňská čísla vděčí především značce PUBG, mobilní verze hry dostala po letech šanci v Indii.
Tržby Kraftonu vzrostly v roce 2023 o 3 % v přepočtu na 1,4 miliardy dolarů, což je historický rekord společnosti. Výrazný podíl měl čtvrtý kvartál, respektive prosinec, jehož příjmy pramenily z uvedení PUBG Mobile v Indii. Hra tam vyšla v tříměsíčním zkušebním režimu po několika letech, kdy ji tamní úřady blokovaly kvůli obavám o nakládání s daty uživatelů.
Za celý rok vydělal vydavatel 375 milionů dolarů a oproti roku 2022 si polepšil o 30 %. Předloňské výsledky byly poznamenané finančním neúspěchem The Callisto Protocol.
Krafton je s čísly spokojený a chce na stabilním roce dále stavět. V inkubační fázi má 30 projektů, budoucnost vidí ve first i second party titulech. Každý rok chce vydat novou hru, mezi plánovanými je například Dark and Darker Mobile, Inzoi nebo Subnautica 2, se kterou se počítá nejdříve na příští rok.