Nové studio Emptyvessel se netají ambicemi. Tým sídlí v Texasu, ale funguje plně distančně s lidmi po celém světě, mezi nimiž najdeme řadu zajímavých jmen včetně veteránů id Software, Gearboxu nebo Naughty Dog. Za cíl si vytyčili vytvořit AAA imerzivní střílečku i v menším počtu lidí.
Hlavními tvářemi týmu jsou bývalí vývojáři id Software a série Doom. Game director a CEO Emanuel Palalic i generální manažer Garrett Young zde zastávali klíčové role. Na Doomu dělal i skladatel Mick Gordon, který se k Emptyvessel rovněž připojil.
Here’s a sneak preview of a future where control and chaos are locked in battle. Hope to unveil more soon. pic.twitter.com/8bXKtuaR5w
— emptyvessel (@emptyvesselplay) March 12, 2024
„Herní průmysl často přehlíží lidi, kteří do vytváření světů vkládají své srdce a duši. S Emptyvessel jsme odhodláni tento přístup změnit a splnit sny co největšímu počtu vývojářů,“ říká Palalic, „jsme přesvědčeni, že díky pochopení a upřesdnostnění našich silných stránek můžeme s menšími a úzce zaměřenými týmy vytvářet tříáčkové hry.“
Prvním titulem studia bude imerzivní střílečka zasazená v dystopickém sci-fi světě. Pohánět ji bude Unreal Engine 5.
Jsem to s nadějí otevřel, ale Romero a Carmack nikde…
To jsem už slyšel od Ninja Theory. Vydrželo jim to jeden projekt. Což vlastně není až tak špatné – mohlo to dopadnout hůř. Pak se nechali koupit Microsoftem a teď už dělají další „AAA“ sedmým rokem. Podle Wikipedie měli v roce 2020 120 zaměstnanců.
Někteří lidé si v crunchích a vikendech strávených v práci libují, ale neměli by mluvit za všechny…
To pořád někdo něco zakládá a hry nikde.
A co by jsi chtěl?Založit studio a druhý den vydat AAA hru?Podívej se jak dlouho trvá vydat studíím o X stech zaměstancích hru,tak jak dlouho to může asi tak trvat nezávislýmu studiu o max pár desítkách vývojářů?
Zdieľam tento zaujímavý a z časti aj pravdivý pohľad, pretože menej je naozaj niekedy viac, aj keď nie vždy.