Častým bodem stížností hráčů je v případě Helldivers 2 to, jakým způsobem tu funguje palba do vlastních řad. Někteří považují možnost poškozovat spřátelené jednotky jako složku hratelnosti, zatímco jiným vyloženě vadí skutečnost, že špatně vystřeleným projektilem či postavenou věží, mohou zlikvidovat celý svůj tým. Dost častým prvkem kritiky je pak skutečnost, že tu existují lidé úmyslně likvidující své spojence. Nyní se k celé situaci opět dosti rázně vyjádřil i generální ředitel Arrowhead Game Studios Johan Pilestedt: „Pokud bychom vypnuli přátelskou palbu, museli bychom vypnout i poškození způsobené kulkami nepřátelům. Takový je zákon.“
Vypadá tím pádem vysoce nepravděpodobně, že se nespokojená část hráčů dočká. Tedy za předpokladu, že nechce, aby byly zástupy nepřátel obdařeny nesmrtelností, po čemž asi touží jen málokdo. Ani ony totiž nejsou vyjmuty z konceptu, na jakém tu palba do vlastních řad funguje. Helldivers 2 je dostupné na PC a PS5.
Helldivers 2 CEO says they'll 'never' turn off friendly fire: 'We would have to turn off bullet damage against enemies as well' https://t.co/UHll33xwLd
— PC Gamer (@pcgamer) March 25, 2024
Mě teda vadí více to ruční přebíjení ale jako palba do všech mi nevadí když narazím na random hráče co dělají blbosti prostě jednu koupí do hlavy a když to nepochopí tak to klidně odjedu solo
Slabé kusy….Místo toho aby šířili demokracii,tak fňukaj,že po nich někdo vystřelil.
Úplně si dokážu představit takového toho lidového komisaře, co tak kosí ty utíkající
Však ale takový to komisař tam je. Zkus se nachvili dostat mimo oblast a nevrátit se v požadovaném čase… Hned tě označí za zrádce a začnou po tobě pálit z orbity (a moc je nezajímá,že jsi se mimo oblast dostal díky občas lehce bugujicimu ragdollu, když tě výbuch odpálil kilometr daleko a ty jsi to díky heavy armoru přežil)