O restartu problematického vývoje remaku Prince of Persia: The Sands of Time promluvil Ubisoft už loni na jaře. Došlo k němu po negativních reakcích na původní podobu hry a přesun projektu z rukou indických poboček do kanadského Montrealu. Magazín Insider Gaming přináší nové informace o stále připravovaném titulu.
Restart byl podle zdrojů novináře Toma Hendersona skutečně kompletní. V Montrealu se začalo úplně od nuly, s novým scénářem, konceptem hratelnosti i přístupem k podobě hry. Nově chtějí vývojáři upřednostňovat realističtější podání oproti původně zamýšlené stylizované grafice.
Nové budou animace, znovu se musel nasnímat motion capture. Změní se i herecké obsazení. V hlavní roli se už nepředstaví Yuri Lowenthal, a to přesto, že svůj hlas princovi propůjčil nejen v traileru na remake, ale i v originálu z roku 2003.
Insider Gaming má k nahlédnutí záběry z aktuální verze hry, které naznačují, že titul je stále v rané fázi vývoje. Přestože podle některých zdrojů se má Ubisoft brzy oficiálně podělit o podrobnosti, nezdá se, že by se nová podoba hry měla dočkat v nejbližší době představení, natož vydání.
Nechápu, že se všude snaží procpat realistickou grafiku. Zrovna tady má ten stylizovaný vizuál své místo a hra díky tomu i stárne pomaleji.
Trilogie dohromady je celkem krátká, šlo by z ní udělat jednu delší hru, konzistentní v příběhu, stylizaci atd. Škoda, že se předělává jen první díl.
Hanba, že si s tým nevedia poriadne pohnúť. Už len to že to dali najprv indickému štúdiu bola hlúposť.