Dragon’s Dogma 2 je hrou, ve které můžete nalézt řadu zajímavých konceptů, jež pro někoho znamenají osobitý krok ze strany vývojářů, zatímco pro jiného spíše něco otravného, či nedomyšleného. Jedním z prvků rozdělujících komunitu je absence neomezeného rychlého cestování skrze teleportaci. Portály tu sice existují, avšak jejích návrh je velmi specifický, takže je nevyužíváte úplně bez rozmyslu. Pokud vám vždy vadilo, že vám tvůrci trošku upírají možnost teleportovat se bez zásadní limitace, je tu právě pro vás modifikace od tvůrce rthomasv3. Ta nese název Teleportation a jak napovídá její jméno, jedná se o mód, díky němuž vám nic nebrání teleportovat se do klíčových lokalit. Nová místa do něj navíc stále přibývají.
Dragon’s Dogma 2 je dostupné na PC, PlayStaton 5 a Xbox Series X/S. Modifikaci si však můžete aktivovat aktuálně pouze na počítačích.
A new Dragon's Dogma 2 PC mod has given players the ability to teleport to key locations on the world map, while removing the need for ferrystones and portcrystals. https://t.co/WMw66xArU0 pic.twitter.com/p1xVKj9Mge
— IGN (@IGN) April 11, 2024
Tak to bych jako Capcom rozhodně zažaloval tvůrce této modifikace, protože tímto přímo okrádá Capcom o mikrotransakce za fast travel, které by hráč normálně koupil, nebýt tohoto modu.
Za mě je tahle hra neskutečné sklamání a nedivím se nízkému hodnocení od hráčů.
Za prvé je to RPG, ale příběh má jeden z nejnudnějších a nejnezajímavější které jsem viděl.(Inteligenci nesazují špionážní mise ve hře ve které není stealth :D)
Mimika postav je tak někdy na úrovni 2013, romance jsou ve hře asi na rychlo přidané, protože nemají co nabídnout. Pwani jsou dobří tak prvních 5 hodin hry, ale pak vám to je jich repetitivní kecání začne lézt na nervy.
A postavy? Tam snad nemá hloubku ani jedna a vypadá to že tady jde jen o tom kosit milion nepřátel za sebou. Mimochodem cestování bez fast travelu je tady teda hodně na palici, protože každou minutu narazíte na pořád ty samé nepřátele a s.re vás to čím dálo více.
Opravdu tohle se může líbit jen těm kteří mají rádi nekonečné sekání dalších a dalších příšer, ale z toho jsem už bohužel vyrostl.
lip bych to nenapsal
Dalsi vec je nulova znovu hratelnost. V podstate vsecho se da udelat pri prvnim playthrough. NG neprinasi ani tezsi obtiznost a vse je paj smesne jednoduche. Dnes je vsak toto ale problem mnoha her.
Dost lidí si rádo bude pobíhat po open-world a „nekonečně sekat příšery“. Je to věc chuti a u DD2 bude asi zásadní s jakým očekáváním do toho člověk jde. Myslím, že se hra ani nijak zásadně nesnaží prezentovat jako výpravná sága. Je fajn, že je na trhu tato forma různorodosti.