Aktualizace 25. 5. 2024:
Neil Druckmann se vyjádřil k rozhovoru zveřejněnému svým zaměstnavatelem: „Tohle není tak docela to, co jsem řekl. Některá má slova, kontext a myšlenky se bohužel ztratily.“
Současně kreativní šéf Naughty Dog zveřejnil svoji původní odpověď. Slova o tom, že nový titul týmu „by mohl redefinovat mainstreamové vnímání her“, neobsahuje.
„Pokud jste hráč, víte o potenciálu her, zatímco nehráči nevědí, o co přicházejí. Když jsme dělali The Last of Us jako televizní seriál, doufal jsem, že to změníme. (…) Těším se nejen na hru, kterou připravujeme a která je pro nás něčím opravdu novým, ale také na to, jak na ni zareaguje veřejnost. Díky The Last of Us a úspěchu seriálu se na nás dívají i lidé mimo herní svět, aby zjistili, co vydáme příště. Jsem velmi zvědavý, jaká bude reakce na tuto hru, o které už jsem toho řekl příliš mnoho,“ napsal Druckmann v původní odpovědi.
In editing my rambling answers in my recent interview with SONY, some of my words, context, and intent were unfortunately lost. Well, here's the full long rambling answer for the final question about our future game… pic.twitter.com/tVuxX3LYJF
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) May 25, 2024
Původní zpráva 24. 5. 2024:
Sony zveřejnila rozhovor s Neilem Druckmannem, kreativním šéfem studia Naughty Dog. Většina otázek a odpovědí se týkala rozvoje technologií, v závěru se ale designer věnuje také kreativní tvorbě a potřebě riskovat. Netají se ambicemi, které tým vkládá do svého chystaného titulu.
„Měl jsem to štěstí pracovat na několika vysněných projektech a v současné době se těším na novinku, která je zatím asi tím nejvíce vzrušujícím,“ říká Druckmann a věří, že nejbližší hra od Naughty Dog dokáže zaujmout různé věkové skupiny i nehráče, jako se to podařilo seriálu The Last of Us.
„Jsem zvědavý, jaké bude mít naše nová hra ohlasy, zejména po úspěchu The Last of Us, protože by mohla změnit mainstreamové vnímání her,“ dodává.
Druckmann je obzvlášť vděčný za kreativní svobodu, kterou pociťuje ze strany vydavatele, a jeho ochotu riskovat. „Abyste objevili nové koncepty, které zaujmou publikum, musíte riskovat, a přestože hra Uncharted slavila velké úspěchy, bylo pro naše studio důležité přinést další inovace s novou sérií, kterou je The Last of Us,“ vysvětluje.
Chválí si přístup mateřské společnosti: „Mnoho firem by trvalo na tom, že se budou držet ziskových značek, ale kultura a filozofie [PlayStationu] nám umožňují prosazovat nové nápady. Umění vyžaduje riziko; nemůžete dokonale plánovat a předvídat, jak velké budou úspěchy. Jsem nesmírně vděčný za to, že nám [PlayStation] důvěřuje, že můžeme využít našich minulých úspěchů a prozkoumat zcela nové tvůrčí cesty.“
Naughty Dog dělá na nové příběhové singleplayer hře. Multiplayerový titul ze světa The Last of Us se vydání nedočká. Na konci loňského roku jsme se dozvěděli o jeho zrušení.
Jako nic proti ale serial The Last of Us je serialovej odpad vubec nechapu co na tom maji xDDD skoro vsechno co bylo na hre super daly pryc / ustrihly , vubec zadne souboje lidi a jeste vetsi sklamani zadnej boj s clickerem xDD a cela 1 serie byla extremne uspechana
Druckmann, společně s Kojimou, jsou dvojka, za kterou se kdykoliv rád postavím a budu hrát každý jejich výtvor. Moc se těším.
Druckmann se za tebe taky velice rád postaví![grin](https://www.zing.cz/wp-content/wpdiscuz/emoticons/zing/img/grin.png?v=1)
Jediná hra, u které bych chtěl pokračování je Detroit :Become Human. To je asi nejlepší hra z éry PS4 a PS5. Další hru v tomto stylu bych uvítal všemi 20ti.
je to bloodborne – ps 4 je bloodborne
Ta hra jde úplně mimo mě.
pořád je to ale to největší co se v minulé dekádě na playstation stalo
„…hra od Naughty Dog dokáže zaujmout různé věkové skupiny i nehráče“
Od batolat až po nebožtíky!
Vlhký sen každého vydavatele.
Koukám jak má spousty lidí zde problémy s Druckmanem, nebo spíše sami se sebou? Nedávate, že má Abby větší ruce než vy 😂
problém je že od uncharted z roku 2007 dělaj furt to samé. já mám ty hry rád ale neviděl bych tvorbu naughty dog to jako něco co už tu nebylo více než stokrát
Dvojku jsem nehrál, čekám na PC port. Abby jsem viděl z ukázek a hned mě trklo jak je možné mít takový objem svalů v postapokalyptickém světě, kde obecně jídlo bývá většinou dost velký problém. Jó, i proto mě to připadá divné a pocitově mi to přijde jako, že tvůrci raději ignorují logiku, jen aby si tam dali svoji ideální postavu. Prý to údajně má vysvětlení, ale právě kvůli tomu se hráči dělí na dva tábory? Nechci si to spoilerovat, takže jsem detaily nehledal.
Kdybyste tu hru hrál, tak byste pochopil, že nebyl problém, aby Abby měla dostatek jídla na velké svaly. I když ty její už byly až moc na ženu bez steroidů, ale třeba genetika byla dobrá…
Myslím, že i v postapo světě můžou být regály v marketech plné dobrot pro kulturisty…
Geralt: Ale tlustý chlapy jsou v tom světě úplně v pohodě, co?![grin](https://www.zing.cz/wp-content/wpdiscuz/emoticons/zing/img/grin.png?v=1)
MMMFFF: Jediný „tlustý“ chlap, kterého si já vybavuju je Bill. Dávám do uvozovek protože vidíme jeho tvář, jinak je zahalený. Ale obecně platí za velkého chlapa, o tom žádná. Nepamatuju si podrobně jeho příběh nebo jak dobře si žil, ale zdá se, že nehladověl. Ale klidně, beru to jako validní argument. Avšak já mezi tím vidím patrný rozdíl. Pro chlapa není nic těžkého, aby „zfotrovatěl“ a to se nemusí ani nijak zvlášť cpát svinstvem. Záleží i na metabolismu, někdo prostě spaluje fakt špatně, zvlášť když jsou starší. Jenže aby ženská měla takovou postavu, tam musí být správná strava, pravidelné cvičení, plus ještě stravové doplňky nebo dokonce lehké steroidy. Ale jak je psáno pod mým komentářem „Abby měla dostatek jídla na velké svaly“, tak jsem zvědav jak se to vysvětlí, až to budu hrát.
Abby ale zase není tak namakaná, aby toho nemohla dosáhnout jen cvičením. Rozhodně to není ta klasická zrůda z kulturistických soutěží, kde už ani není poznat jestli jde o ženskou.
Abby měla především velkou motivaci, aby se tak vypracovala a to je v příběhu velice dobře vysvětleno…
Ta poslední už změnila. K horšímu.
TLOU3 – Ellie bude procházet změnou na muže a pak si vlastně uvědomí že Abby miluje. Jo a pak tam bude nějaký černoch ve vedlejsí postavě a je jedno jestli v kladné nebo záporné ale hlavně musí být dost cut scénách vidět.![smile](https://www.zing.cz/wp-content/wpdiscuz/emoticons/zing/img/smile.png?v=1)
Uvidíme, zda Naughty Dog znovu doručí hvězdnou hru. Kdyby přestavili TLOU3, byl by to pro mne Day 1 buy. Vypadá to ale nejdříve na novou IP a až pak završení trilogie. Tak snad se brzy dočkáme nějakého teaseru.![smile](https://www.zing.cz/wp-content/wpdiscuz/emoticons/zing/img/smile.png?v=1)
Legrace sledovat ty nervíky v komentech
Tady pan Cuckmann se nam snazi vysvetlit, ze jejich dalsi hra bude opet akcni adventura ze treti osoby, pravdepodobne se bude jednat o pribeh silny cerny zensky postavy, ktera bojuje proti patriarchatu a privilegii belochu. Nejvetsi wokeista v hernim prumyslu. Uplne vidim vsechny mainstream recenzenty, jak by nejradsi udelili 10/10 uz pri oznameni hry.
Jak pravíš od něj už nechci nic!