V neděli jsme se v průběhu akce Xbox Games Showcase dočkali zveřejnění nové ukázky z remaku třetího dílu série Metal Gear Solid, o čemž jsme vás blíže informovali v samostatné novince. Nový trailer dnes doplnilo odhalení speciálních fyzických edic. V první řadě jde o sběratelskou edici, která ale bude podle dosavadních informací k dispozici pouze v USA. Hráči v Evropě se budou muset spokojit s méně nabitou Deluxe edicí. Obsah obou edic si můžete prohlédnout níže.
Pozornost vyvolal také únik herního obchodu GameStop, který v příspěvku na Twitteru uvedl, že hra vyjde 17. listopadu letošního roku. Část hráčů správně poznamenala, že toto datum připadá na neděli, kdy velké AAA obvykle nevychází.
Zároveň je však nutné upozornit na to, že přesně v tento den uběhne 20 let vydání původní verze třetího dílu, takže by uvedení plnohodnotného remaku právě v tento den dávalo určitý smysl. Na oficiální potvrzení si však zatím musíme počkat. Metal Gear Solid Delta: Snake Eater každopádně zamíří na PC (Steam) i konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
capcom se má co učit od konami takhle jsem si představoval remake resident evil 2 a 3 všechno stejný dabing stejný atd
1. dobrá správa je, že hru vyvíja priamo Konami a neoutsourcovalo to nejakému pidištúdiu na západe
2. dobrá správa je, že hra sa prerába „záber po zábere“ a použije sa pôvodný dabing, takže nehrozia úchylnosti typu Twin Snakes
3. dobrá správa je, a to mi svedkovia Kodžimovi neodpustia, že na hre sa dodatočne nepodiela Kodžima a príbeh tak ostane výborne zrozumiteľný. Na pomery MGS je totiž trojka takmer až priamočiara a ľahko pochopiteľná (samozrejme sú tam zvraty, ale žiadne saltá o klonoch, doppelgangeroch, zmŕtvychvstaniach a pod). Ono v prvých troch hrách mal Kodžima spoluscenáristov, ktorí ho brzdili v tých najväčších mindfakoch a preto je tak obrovský rozdiel v kvalite príbehu 1-3 vs. 4-5.
Čiže jediná otázka je – optimalizácia. Ak tú nepokašlú, tak od vydania MGS4 v 2008 to bude prvá hra, ktorú si kúpim hneď na launch.
Jako svědek Kodžimův hlásím, že tento komentář je skutečně v rozporu s našemi guidelines a nezůstane bez odvety.
Jako já bych fakt osobně chtěl pokračování MGS ale bez Kodžimi
Jako nechci mu brát jeho zásluhy ani v nejmenším, ale po jeho odchodu a jeho nových hrách, prostě zpětně musím docenit i ostatní vývojáře a hlavně scénáristy, prostě i když se to všude prezentuje jako jeho dílo, tak to zdaleka není pravda a takový Tomokazu Fukushima je opravdu nedoceněný, jeho Ghost Babel je MGS jak se patří, a prostě proto MGS 1-3 jsou nejlepší část série, jakmile Kodžima dostal naprostou svobodu, začal to strašně přeplácávat, filozoficky překrucovat a kombinovat, atd. Jako MGS5 měl skvělou myšlenku, byla to první díl, kdy jsem od konce MGS3 měl pocit, že Big Boss je skutečně ten prevít Big Boss z konce MGS3. Ale celé to jeho dobrodružství s AI Boss, mechama vedle kterých Rex i Ray působí jako zastaralé hračky pro děti, a hromady jiných hloupostí, prostě jen vše strašně kazilo. Je dobrý režisér, jako scénárista ale dost kulhá na obě nohy a nikdo nemá koule mu to říct. Naopak ho jen utvrzují v jeho genialitě, protože nechtějí působit blbci, co nechápou jeho genialitu. Možná jsem ale já ten hlupák,
ale minimálně jeho dialogy musí uznat každý že jsou hrůza.
No nevím jestli to,že to dělá přímo konami je nějaká výhra.Jestli se nepletu tak poslední díl,který dělalo přímo a jen konami tak byl MG Survive a to byla teda hodně velká bída
Jediná výhraje v podstatě jen to,že už měli všechno naspaný a jen to prostě hoděj do moderního kabátu,takže snad a doufám v to,to opradvdu nějak nepodělají.