Nejnovější aktualizace pro konzoli PlayStation 4 podle všeho dokázala opravit jeden palčivý technický problém, který už nějakou dobu trápil část hráčů. Šlo o potíže s CMOS baterií, kterou konzole disponuje. Pokud vám tato baterie fungovala správně, tak je možné, že jste si problému dosud ani nevšimli. Technické nesnáze však nastaly ve chvíli, kdy se tato baterie vybila.
V minulosti to znamenalo, že jste náhle nemohli spustit žádnou digitální i fyzickou hru z vaší knihovny. Problém šlo vyřešit připojením do sítě PlayStation Network. Pokud by ale v budoucnu došlo k vypnutí PSN pro PS4 nebo byste z nějakého důvodu zůstali offline, stal by se z vaší konzole v zásadě nefunkční kus hardwaru.
Podle vyjádření různých uživatelů ale právě tuto nepříjemnost v tichosti vyřešil nejnovější update s číslem 9.0.0. Pokud byste se o problému s CMOS baterií chtěli dozvědět víte, můžete zhlédnout podrobné video na kanále Modern Vintage Gamer.
Great news for game preservation. Seems another sign of Sony responding to player feedback—in this case around a relatively esoteric issue.
Short version: PS4s will no longer brick when their internal batteries die. Would have made all your PS4 games unplayable in the future. https://t.co/7QBSS4lHF0
— Stephen Totilo (@stephentotilo) September 22, 2021
Stejná aktualizace ale měla u části majitelů PS4 úplně opačný efekt. Někteří hráči si po jejím stažení začali stěžovat na horší výkon své konzole, problémy s připojením k internetu nebo načítáním her.
I v tomto případě někdo dokonce zmiňuje, že se jeho konzole po stažení aktualizace stala nefunkční. Je však těžké odhadnout, jak velkého počtu hráčů se tyto potíže týkají. V budoucnu můžeme pravděpodobně čekat nějaký menší update, který tento problém vyřeší.
Jakou máte s novou aktualizací pro PS4 zkušenost vy?
Ahoj…moje ps4 když ho pustím,tak skočí do bezpečnostního režimu a i když mám flashku tak mi nechce naskočit…někdo mj poradí?
Zdravím mam problém když zapnu ps4 tak se hodi do bezpečnostního režimu a přes flašku mi to nejde předělat. Máte nějaký reseni??
Bez problemov
Nám po aktualizaci nejde zvětšit přehrávané video přes prohlížeč na celou obrazovku. Vždy se pouze zobrazí modrý rámeček kolem videa.
Mame uplne stejny problem… kdyz pustim pres ps4 prehrajto,nejde mi zvetsit obraz,ani pauza.. proste nic z toho co je na liste pod videem
Taky máme stejný problém. Je možno to nějak vyřešit? Asi počkat an další aktualizace co?
Čínský ksindl co čekat. Je jasné že dřív nebo později PS4 chcípne aby nás donutili ke koupi nového krámu PS5.
Tez mam horsi pripojeni a caste zasekavani her ze ji musim vypnout a znova zapnout.
Špatné připojení i k internetu po aktualizaci… před tím to nedělalo…
Docela mě pobavilo: Jestli se o problému chcete dozvědět více… – a v linku video s časovou značkou na konci videa kde se s vámi týpek akorát rozloučí a je ticho.
Časová značka odstraněna, díky za upozornění
U mňa beží všetko ok
Taky jsem nezpozoroval žádný problém
Same here.
Ať to neflákaj jako! Až bude všude PS5, tak ok, ale takhle dodrbat updaty? To jsme tu dlouho neměli a nejhorší je, že to pak nespojíme s internetem dokud se ten špatnej update nenainstaluje …
Kdo chce, tak už PS5 dávno má. Stačí se nespolíhat na tragický český eshopy.
Takže kde objednat? Amazon je svižnej nebo ? A jak se to pak řeší v případě reklamace? Objedná se alespoň nějaký jejich kurýr a dojede si? Já jen, že až vyjde God of War nový, tak PS5 musím mít prostě
Bazary jsou plné nabídek PS5 v obou verzích. Drtivá většina je koupena v českých obchodech se záručním listem. Takže kdo chce PS5, tak ji má.
Podporovat překupnickou verbež je super návod jak získat konzoly, které stejně bude brzo víc než dost. Radši předobjednejte na e-shopech a počkejte těch pár měsíců
takové naivní si myslet, ze kdyz mas zarucak a fakturu na cizi jmeno, tak reklamace probehne bezproblemu… kdyby to doslo az k pozadavku vraceni penez, tak ty ziskas jen s obcankou a fyzickou pritomnosti prvniho majitele..
Odkazuji na oficiální dokument Sony ohledně záručního řízení.
https://services.sony.cz/support/cs/warranty/general
K uplatnění záruky je zapotřebí přiložit doklad o prodeji. Zakoupil jsem nepočítaně výrobků (i Sony) od různých prodejců a žádný nikdy neobsahoval jméno zákazníka. Proč taky? Takže ne, skutečně nepotřebujete u záručního řízení fyzickou přítomnost původního kupujícího nebo dokonce jeho občanský průkaz. Uvádím to zde na pravou míru, aby snad někdo, kdo to čte, nenabyl nesprávného dojmu.
God of war ragnarok vychází také na ps4 a na ps4 to žádná hrůza nebude
Já vím, ale PS5 plánuju i tak a zrovna tuhle hru a další exkluzivity chci rozjet na konzolové maximum
Na mamut.cz mají každý den playstationy už strašně dlouho, každý den jim tam nejčastěji mezi 10-12 dopoledne nějaký přijdou. Jinak na stránkách FB „Playstation 5 skladová dostupnost“ si všichni už dlouho mamut chválí, žádný problém a prodávají za doporučené ceny.
Třeba to neni chyba, ale jen nechtěně odhalená budoucí funkce PlayStationu