V minulém podcastu jsme si probrali ty nejlepší hry tohoto roku, tentokrát jsme se ale podívali na další velmi zajímavé tituly, které se v žebříčcích sice neobjevily, ale vaši pozornost si rozhodně zaslouží. Jde především o trochu menší hry, které možná nejsou výborné po všech stránkách, ale z nějakého důvodu nás opravdu zaujaly a myslíme si, že jsou neprávem opomíjené.
Jako obvykle, podcast můžete zhlédnout na Youtube nebo poslouchat na Spotify, iTunes a dalších.
Tak mám něco málo odehráno a mé první postřehy s optimalizací na PC jsou asi takové. Spuštěno na sestavě i5 13600KF, RTX 2080Ti, 32GB Ram, instalováno na ssd disku a v běhu na systému Windows 11. Hra i přesto, že běhá na této sestavě dost nad 100 FPS ve Full HD rozlišení trpí zřejmě na kompilaci shaderů, které se zpracovávají během hraní, ne jako u jiných her jako namátkou The Last Of Us před samotným spuštěním hry, takže v praxi to pak trošku drhne v plynulosti obrazu, hlavně při otáčení kamery. Zkoušel jsem na doporučení nějakých rad z diskuzí na internetu poladit co to dá, ale některé věci mi nepřinesly žádný výsledek nebo dokonce vyhodily chybovou hlášku před spuštěním hry a tak jsem musel vše vrátit do původního nastavení. V podstatě to není až taková tragédie, chvilku to může při prvním hrání zlobit, ale při druhém spuštění hry už je to díky načteným shaderům z minula celkem v pohodě. Podobný problém co mě zrovna napadá má i hra Medium od Bloober Teamu, ale není to nic, co by hru tímto příliš sráželo, aspoň teď po více spuštěních hry už tyto problémy ani nějak nepociťuji, tak uvidím, jestli v dalším postupu hry na něco podobného či jiného narazím, ale zatím to beru jako, že mušky to má, ale jinak vceku O.K.
Obtížnost ovšem bude asi pro mě větší oříšek, asi jsem měl zvolit lehčí obtížnost, ale pak už je tam jen jedna
Aliens: Dark Descent je mému srdci nejblíž, Martin mi rozhodování hodně ulehčil a za to děkuji, ostatně i za ostatní tipy v podcastu.
Mám radost a moc rád si pak přečtu vaše dojmy ze hry – na jaké ji budete hrát platformě?
Budu hrát na počítači, určitě se někdy zmíním, ale u mě to většinou chvilku trvá, trpělivosti není nikdy dost.
Jasně, to nijak nespěchá, ale jsem pak zvědavý, zda se jim povedlo PC verzi technicky stabilizovat
Dám vědět, sám jsem zvědavý i mírně napjatý, ale vidím to optimisticky, zatím
Taky se přidám s hraním téhle hry na PC někdy v roce 2024