ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Resident Evil 4 remake

    Resident Evil 4 remake zaznamenal na Steamu nejlepší start v historii série

    Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

    Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

    Witchfire

    Witchfire od autorů Painkillera v nové ukázce z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    GOG

    GOG rozdává hru zdarma

    Unikly záběry z hraní dema Sonic Frontiers

    Sonic Frontiers dostal update Sights, Sounds, and Speed

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Resident Evil 4 remake

    Resident Evil 4 remake zaznamenal na Steamu nejlepší start v historii série

    Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

    Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

    Witchfire

    Witchfire od autorů Painkillera v nové ukázce z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    GOG

    GOG rozdává hru zdarma

    Unikly záběry z hraní dema Sonic Frontiers

    Sonic Frontiers dostal update Sights, Sounds, and Speed

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Dojmy z Gamescom dema DayZ

Martin Cvrček autor: Martin Cvrček
14. 9. 2017
v sekci Preview
20
Dojmy z Gamescom dema DayZ 2041 dayz dojmy
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

DayZ, kdysi nesmírně populární survival od Bohemia Interactive, je s ohledem na velmi dlouhý vývoj a zdánlivě nekonečný pobyt v sekci Early Access na Steamu kontroverzním tématem. Mnozí na hru zanevřeli ve víře, že vývoj zamrznul, ale opak je pravdou, na DayZ se čile pracuje. O tom jsem se mohl přesvědčit při hraní dema, které bylo prezentováno na letošním Gamescomu. K němu jsem se však nedostal přímo na německé výstavě. Do Kolína nad Rýnem jsme vyslali jen Filipa Němce, který neměl čas podívat se ke stánku Bohemia Interactive, a tak jsem se vydal přímo do kanceláří studia na pražském Smíchově, abych vše vynahradil. Co všechno jsem tedy viděl, zažil a slyšel?

Vesnický život

Po náhodně zvolené podobě postavy jsem se ihned objevil ve vesnici Staroje ve vnitrozemí Černarusi, přičemž je třeba podotknout, že jsem na DayZ nesáhnul už pěknou řádku měsíců. Celá řada věcí tedy byla z mého pohledu nová a neokoukaná, za což možná může i fakt, že jsem nehrál jen další alfaverzi. Gamescom demo je ve skutečnosti menší ochutnávkou verze 0.63, s níž konečně dojde na dlouho očekávanou betu. Ano, po několika letech konečně skončí období alfy, i když zatím není jasné, kdy přesně beta dorazí. PR manažer Martin Čulák mi naznačil, že vývojáři už mají určitou představu, kdy by mohla verze 0.63 vyjít, ale zatím nechtějí oznámit definitivní termín, který by se případně nemusel stihnout. Snaha neprotahovat vývoj déle, než je nezbytně nutné, však byla zjevná.

 

1 z 2
- +
Dojmy z Gamescom dema DayZ 149518
Dojmy z Gamescom dema DayZ 149517

1.

2.

Příchod bety navíc znamená, že je vydání finální verze o poznání blíže, protože betu a verzi 1.0 má dělit mnohem kratší čas než alfu a betu. DayZ přitom setrvává tak dlouho v alfě zejména z důvodu vývoje nových technologií a enginu Enfusion, který nyní hru pohání. Po grafické stránce není vidět takový propastný rozdíl, ale prezentované demo vypadá i tak velmi dobře, hlavně v oblasti osvětlení, přičemž byl znatelný i bezproblémový výkon. Z hlediska optimalizace je na tom Enfusion očividně mnohem lépe než engine Real Virtuality, který poháněl DayZ donedávna a s nímž se můžete stále setkat v Armě 3.

Během zkoušky dema mě však zajímalo spíše to, jak se DayZ momentálně hraje. Ihned jsem se tedy vydal prošmejdit budovy ve Starojích a nalezl poměrně obvyklou výbavu – bundu, kalhoty, plechovky s limonádou, konzervy s fazolemi, obvazy nebo pořádné batohy, do nichž by se všechny nálezy vešly. Samozřejmě netrvalo dlouho a narazil jsem i na nějaké zbraně, a tak v mém inventáři brzy zářilo páčidlo, bourací kladivo nebo kuchyňský nůž. Při přehrabování vším, co jsem našel, jsem se navíc mohl seznámit s novou podobou inventáře. V jádru je podobný tomu, který byl ve hře v minulosti, možnost vybavit postavu je však nyní rozdělena do většího počtu slotů, přičemž se mi vše zdálo o něco přehlednější, i když jsem si na aktuální inventář a zacházení s předměty musel chvíli zvykat.

„Gamescom demo je ve skutečnosti menší ochutnávkou verze 0.63, s níž konečně dojde na dlouho očekávanou betu.“

Vy jste se zase kochal, že jo pane přeživší

Jakmile jsem prolezl několik domů, už jsem měl tu čest dívat se do prohnilých očí laxně stojícího zombíka. Poměrně záhy jsem tedy měl možnost si trochu zabojovat. Zprvu jsem ale neměl munici do pušky, kterou jsem našel, a tak jsem dal přednost zbraním pro boj zblízka, abych rázem viděl, že se postava nyní při boji pohybuje a chová mnohem přirozeněji. Animace zkrátka udělaly obrovský krok kupředu, což jsem pozoroval třeba na odlišném chování různých zbraní. Snaha o rozkuchání zombíka kuchyňským nožem tak vypadá odlišně než třeba pokus máchat kolem sebe páčidlem jako Gordon Freeman. Nejde přitom jen o boj, postava se lépe pohybuje i v případě, že je zraněná, nebo když spadne z určité výšky. Pryč je stav vídaný v Armě 3, kdy padající postava dopadne ve stoje jako solný sloup. Nyní stačí skok ze schodů nebo z jiného vyvýšeného prostoru a postava následně docela realisticky poklekne a zapře se rukama o zem. Tvůrci by však animace padání chtěli ještě zlepšit. A jen tak pro zajímavost, na vývoji DayZ se podílí i člověk, který pracoval na animacích v Mafii 2.

 

1 z 2
- +
Dojmy z Gamescom dema DayZ 149516
Dojmy z Gamescom dema DayZ 149515

1.

2.

Jednou z novinek je také výdrž (stamina), díky níž nemůžete běhat, jak dlouho chcete. Tento prvek by navíc měl zvýhodnit využívání vozidel, na které však v demu nedošlo, pokud nepočítám prolézání a otevírání dveří několika vraků při snaze najít v jejich útrobách něco užitečného. I zacházení s výdrží musí člověk trochu přivyknout, což platí také o pozicích rukou, v nichž vaše postava něco drží. Palnou zbraň kupříkladu musíte pravým tlačítkem myši nejprve pozvednout, abyste ji vůbec mohli použít, jinak ji postava drží volně podél těla, a stejně fungují zbraně pro boj zblízka.

V rukou však často budete držet i jiné věci než ty, s nimiž se dá zabíjet. V takovém případě má poloha rukou jistý význam. V jedné poloze blíže k tváři můžete mlátit kolem sebe, i když něco držíte (do budoucna se počítá s možností takto blokovat cizí údery), v druhé lze zase daný předmět použít. Když například držíte plechovku, můžete se z ní jednoduchým držením levého tlačítka myši napít, a když třímáte v rukou kuchyňský nůž, není problém se s ním oholit. Čím déle přežíváte, tím větší vousy vaší postavě rostou, a tak se jich lze tímto způsobem zbavit. I ovládání tedy prošlo určitými změnami. Většinou jsou ty změny ku prospěchu, ale občas jsem měl pocit, že jsou některé ovládací prvky i nadále vyřešeny příliš složitě.

„Animace zkrátka udělaly obrovský krok kupředu, což jsem pozoroval třeba na odlišném chování různých zbraní.“

Při hraní dema samozřejmě došlo i na střílení, a tak jsem si ze střechy policejní stanice udělal cvičný terč z několika zombíků, kteří se rádi nechali přilákat zvukem střelby z pistole. Díky ní jsem si vyzkoušel možnost vkládat celý zásobník i jednotlivé kulky, což byl právě jeden z případů, kdy jsem trochu bojoval s aktuálním ovládáním hry. Také jsem si s potěšením otestoval, že nemrtví již neprochází stěnami domů, a tak není problém je někde zavřít. Mnou nalezené zbraně však žádaly pestřejší terče, a tak jsem se začal poohlížet po zvířatech. Jako první přišel na řadu statný býk, který ale ihned utekl, což mi však nevadilo, protože bych stejně asi neměl tu sílu po tak neškodném, i když obřím tvorečkovi střílet. Vlk už byl zajímavější terč. Má muška v ten moment nebyla nejlepší, a tak jsem běžícího vlka úspěšně minul, ale aspoň jsem si vyzkoušel, jestli se nezalekne střelby. Nezaleknul. Naopak se vzepřel na všech čtyřech a začal vrčet. A já se tak dlouho kochal tím, jak krásně ta potvora cení tesáky, až jsem nestihl zareagovat ve chvíli, kdy se mě vlk pokusil zakousnout. Což se mu povedlo.

 

1 z 2
- +
Dojmy z Gamescom dema DayZ 149514
Dojmy z Gamescom dema DayZ 149513

1.

2.

Osamocený výlet

I na prostoru jedné vesnice jsem toho mohl vidět poměrně dost, ačkoliv tvůrci toho chystají mnohem víc. Příznivce hraní o samotě jistě potěší plán na přidání offline režimu. Zatím není jasné, jestli se tak mód bude jmenovat. Stejně tak není úplně jasné, jestli i zde bude přítomný prvek permanentní smrti, po níž musíte začít tak jako tak od začátku, nebo jestli bude možné ukládat a načítat svůj postup, a tak udělat z DayZ jakousi obdobu RPG. Permanentní smrt bude pravděpodobně výchozím nastavením, v každém případě se s obdobou offline režimu počítá, takže bude možné bojovat o přežití v Černarusi i o samotě.

Něco takového se hodí v případě, že nechcete být při přežívání obtěžování jinými hráči, nebo při testování modů. DayZ hra od Bohemia Interactive, a tak se počítá s masivní podporou moddingu. Na vydání modovacích nástrojů by mělo dojít v období mezi vydáním verze 0.63 a finální verze, přičemž hru bude možné přizpůsobit v mnoha směrech. Ihned jsem si představil možnost založit si vlastní server s nějakou komunitní mapou, což určitě půjde, ale tím možnosti končit nemají. V každém případě se počítá s podporou Steam Workshopu, na němž lze jednoduše sdílet a stahovat vlastní výtvory, stejně jako s dalšími prvky Steamu v čele s achievementy. Na proticheatovací ochranu Valve Anti-Cheat (zkráceně VAC) však nedojde, tvůrci jsou zjevně spokojení s aktuální ochranou BattleEye.

„Na vydání modovacích nástrojů by mělo dojít v období mezi vydáním verze 0.63 a finální verze, přičemž hru bude možné přizpůsobit v mnoha směrech.“

Jistou specialitou by pak mohly být turnaje Survivors GameZ. V tuto chvíli není rozhodnuto o tom, jestli půjde o mód DayZ či o samostatný titul, každopádně by mělo jít o jakousi obdobu PlayerUnknown's Battlegrounds, zaměřenou především na boj hráčů. Vývojáři tak chtějí vyjít vstříc těm, které zajímají spíše PvP konflikty. A jestli si říkáte, že jde o něco navíc a že by se v Bohemia Interactive měli zaměřit v první řadě na věci, které byly kdysi dávno slíbeny v rámci zveřejněného plánu vývoje, tak i na ně dojde. Vše, co bylo kdysi v plánu, je v plánu i nadále. Jde třeba o stavbu základen, která byla v Gamescom demu naznačena přítomností stacionárních halogenových světel. Ty můžete využít v případě, že si trochu pohrajete s elektrickým vedením, při prezentaci se mluvilo i o možnosti vztyčit stany a oplocení nebo o vytvoření úložišť, kam si můžete uskladnit své věci, aby tam nějakou dobu zůstaly i v případě, že vaše postava přijde o život.

Existuje tu nicméně možnost, že všechny naplánované herní prvky nestihnou vydání verze 1.0. V takovém případě na ně dojde později a nutno říct, že cokoliv, co bude takto vydáno dodatečně, bude k dispozici zdarma všem majitelům DayZ. Nad jakoukoliv formou placeného dodatečného obsahu se momentálně neuvažuje, avšak s podporou hry i po vydání se samozřejmě počítá.

 

1 z 2
- +
Dojmy z Gamescom dema DayZ 149512
Dojmy z Gamescom dema DayZ 149511

1.

2.

Z Bohemia Interactive jsem odešel s pocitem, že ať je zdání jakékoliv a ať je DayZ v Early Access jakkoliv dlouho, vývoj pokračuje, hra i po takové době může zdárně růst a vývojáři mají značnou důvěru v dokončení celého projektu. Boj je pokročilejší a zajímavější, prvky uživatelského rozhraní a animace vypadají o poznání lépe a i optimalizace a technická stránka dělá mnohem lepší dojem. Nemluvě o tom, že dlouho očekávaná beta už snad opravdu není daleko, i když její uvedení na Steam nejspíš ještě zabere nějaký čas. Je však otázka, jak velké následky nakonec napáchá znatelná délka vývoje. DayZ je nepochybně i nadále poměrně významný pojem, ale nemůžu se zbavit dojmu, že hlavní vlna zájmu už opadla, stejně tak by se dalo polemizovat o tom, jestli bude finální verze v době svého vydání ještě konkurenceschopná a dostatečně zajímavá, lákavá a unikátní. Snad nakonec vyjde hra, která mě vyvede z omylu.

Doprovodné screenshoty jsou pouze ilustrační a nepochází z chystané verze 0.63 ani ze samotného Gamescom dema.

Štítky: Bohemia InteractiveDayZgamescom 2017
Předchozí článek

Assassin’s Creed: Origins představuje zloduchy

Další článek

Jednohubky k snídani – pátek 15. září

Související články

Someday You’ll Return
Novinky

Česká hra Someday You’ll Return vychází ve vylepšené verzi na konzolích

před 2 týdny
Bohemia Interactive žádá komunitu, aby nevytvářela v Armě 3 fake news
Novinky

Bohemia Interactive žádá komunitu, aby nevytvářela v Armě 3 fake news

před 4 měsíci
Spolumajitel Bohemia Interactive koupil Rádio Z
Novinky

Spolumajitel Bohemia Interactive koupil Rádio Z

před 5 měsíci
Další článek
Jednohubky k snídani - pátek 15. září 37944 battlegrounds

Jednohubky k snídani - pátek 15. září

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    20 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    15 Autoři komentářů
    Drago854KrabattantikuBerca76Virus Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Drago854
      Komunita
      Level 22
      Drago854
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      A já budu jeden z těch pozitivních … já se těším na módy … doteď se skoro píše o skandálním průšvihu, ale počkejte, až přijdou módy . . to se zase bude psát o skandálně velkém comebacku :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 19:12
      Krabatt
      Komunita
      Level 22
      Krabatt
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      V 2K Czech přece kdysi bylo velké vyhazování lidí, psalo se o tom na netu. Už je to pár let zpátky. Taky ty nekonečný předělávky Mafie 2 a 3, přesuny obsahu do DLC, jsou tam takové náznaky.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 17:31
      antiku
      Komunita
      Level 40
      antiku
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Krabatt

      Wau DayZ přešlo do bety? :-D

      :-D to tam také píše, že je to všude stejný v ČR.

      Berca76, Krabatt: Jestli to jsou oni, tak je to smutný, protože dělali skvělý hry. Ale je to možný, celkem to sedí.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 17:09
      Krabatt
      Komunita
      Level 22
      Krabatt
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Michal Beran; Skull55; ; Molnysh

      Ten článek podle mě sedí na 2K Czech. Mluvil jsem o tom s člověkem, který mi dal tip a ten to naznačil. Sám ale nebyl autorem. Ale už jen z toho, co jste tu napsali vidíte, že to sedí prakticky na kterékoliv studio v ČR a to je docela smutné.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 17:01
      Michal Beran
      Komunita
      Level 36
      Michal Beran
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      Nevim, jak starej ten clanek je, ale to co tam pise, mi prijde, ze docela sedi na 2K Czech. Resp. na doby, kdy se jeste jmenovali Illusion Softworks. Rad jsem od tama zdrhnul :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 16:53
      Virus
      Komunita
      Level 50
      Virus
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Nechápu, jak někdo ještě stále může být nadšen z neustálé úpravy Alfa stádia hry po tak dlouhé době vývoje. :lala: Za tu dobu by ta hra měla být už venku, kdyby to měl někdo schopný v rukou. DayZ už svůj čas dávno promarnilo, tak to vidím já.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 16:32
      Skull55
      Komunita
      Level 20
      Skull55
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Krabatt

      Zajímavé čtení.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 13:55
      Molnysh
      Komunita
      Level 22
      Molnysh
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      Já jsem teda uvažoval nad Bohemkou, protože ta už za sebou nějaké úspěchy má, velikostí by se mohla podobat tomu, co popisuje, ale nepamatuji si, že bych zaznamenal nějaké články o manažerských rošádách. Navíc mě teda ani nenapadá, který z projektů byl průšvih …krom DayZ :-D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 13:40
      Molnysh
      Komunita
      Level 22
      Molnysh
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Krabatt

      O okoho jde? Já to bohužel nepoznal, víš o tom něco více? Každopádně díky za odkaz, fakt zajímavý článek.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 13:36
      TheDrifT3r_Cz
      Komunita
      Level 22
      TheDrifT3r_Cz
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mám dojem, že jsem někde na fóru četl, že ohledně konzolí to bude ohlášeno potom, co se beta dostane na PC.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 12:58
      unholyU
      Komunita
      Level 27
      unholyU
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      bylo receno ze to vyjde na xbox ale nic se nedeje nemate nejake info?

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 12:24
      antiku
      Komunita
      Level 40
      antiku
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Krabatt

      Hodně dobrý. Člověk něco takového tuší, ale ne v tak obrovským měřítku. Jen mě opravdu nenapadá o kom píše a které studio myslí. V ČR je akorát Warhorse, Bohemia Interactive a SCS software. Jediný kdo mě napadá a na koho to celkem sedí je Keen Software House se svým Space Engineers. Ale ti nemají za sebou moc her. Chtělo to víc upřesnit, vypsat pěkný list jmen a odstěhovat se :( Takto je to dost nevypovídající.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 9:16
      Pivní Mlok
      Komunita
      Level 32
      Pivní Mlok
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Pěkné počtení :D nicméně jelikož se o tuto hru moc nezajímám, ale vím, že je ve vývoji, zajímalo by mě zdali se počítá i s konzolemi.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 7:37
      Krabatt
      Komunita
      Level 22
      Krabatt
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Před nějakou dobou jsem četl tenhle článek popisující vývoj her v českých studiích. Myslím, že dobře ilustruje, proč tahle hra dodnes není dokončená. Asi se netýká přímo této konkrétní hry, ale bavil jsem: :D

      [ odkaz ]

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 5:50
      midder
      Komunita
      Level 40
      midder
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Strec

      "Těsně" vedle? ^_^

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 9. 2017 2:07

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      16. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      23. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      95
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Herní obchod Xzone mění své logo

      Herní obchod Xzone mění své logo

      24
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      24
      Resident Evil 4 remake

      Resident Evil 4 remake zaznamenal na Steamu nejlepší start v historii série

      24. 3. 2023
      Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

      Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

      24. 3. 2023
      Witchfire

      Witchfire od autorů Painkillera v nové ukázce z hraní

      24. 3. 2023
      Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

      Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

      24. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Repry: Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun
      • Repry: Witchfire od autorů Painkillera v nové ukázce z hraní
      • Horizont událostí: Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun
      • Horizont událostí: Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní
      • Geralt z Rivie: Český Crime Boss: Rockay City ukazuje zpracování loupeží
      • Monkeyskunk: Startuje otevřená beta Diabla IV, hráče zřejmě čekají dlouhé fronty
      Tchia

      Dnes vychází dobrodružná adventura Tchia

      21. 3. 2023
      Crash Team Rumble

      Crash Team Rumble obdržel přesné datum vydání

      21. 3. 2023
      Elden Ring: The Board Game odhalilo datum startu kampaně

      Elden Ring dostal Ray Tracing

      23. 3. 2023
      Ubisoft

      Ubisoft spustil vlastní jarní výprodej

      18. 3. 2023
      Suicide Squad: Kill The Justice League

      Suicide Squad: Kill The Justice League by nakonec mohlo vyjít až v roce 2024

      18. 3. 2023
      Dr DisRespect přichází s novým trailerem své hry Deadrop

      Dr DisRespect přichází s novým trailerem své hry Deadrop

      18. 3. 2023
      Autor VR modifikace pro Deus Ex přichází s novou ukázkou

      Autor VR modifikace pro Deus Ex přichází s novou ukázkou

      20. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář