ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Streets of Rage 4 vyšlo na mobily

    Streets of Rage 4 vyšlo na mobily

    Oznámeno For The King II

    Oznámeno For The King II

    Hogwarts Legacy řádně využije funkce ovladače DualSense

    Hogwarts Legacy řádně využije funkce ovladače DualSense

    Videoherní Glum dostal přesné datum vydání

    Videoherní Glum dostal přesné datum vydání

    The Callisto Protocol sází na hororovou atmosféru a nebojí se násilí

    The Callisto Protocol sází na hororovou atmosféru a nebojí se násilí

    Arma Reforger má problémy se servery

    Arma Reforger má problémy se servery

  • Recenze
    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Slovenská roguelike akce Loot River název nezapře

    Recenze Loot River – dungeony jako z Tetrisu

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

  • Videa
    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

  • Preview
    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

    Overwatch 2 představí PvP v příštím týdnu

    Dojmy z hraní Overwatch 2 Closed PVP Bety

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

  • Speciály
    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Měsíc v Arkesii

    Měsíc v Arkesii

    Březnové hry: přehled & anketa

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Streets of Rage 4 vyšlo na mobily

    Streets of Rage 4 vyšlo na mobily

    Oznámeno For The King II

    Oznámeno For The King II

    Hogwarts Legacy řádně využije funkce ovladače DualSense

    Hogwarts Legacy řádně využije funkce ovladače DualSense

    Videoherní Glum dostal přesné datum vydání

    Videoherní Glum dostal přesné datum vydání

    The Callisto Protocol sází na hororovou atmosféru a nebojí se násilí

    The Callisto Protocol sází na hororovou atmosféru a nebojí se násilí

    Arma Reforger má problémy se servery

    Arma Reforger má problémy se servery

  • Recenze
    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Vampire: The Masquerade – Swansong

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Star Wars: The Force Unleashed – hra plná vrásek a Síly

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Recenze Trek to Yomi – poutavá cesta za vykoupením

    Slovenská roguelike akce Loot River název nezapře

    Recenze Loot River – dungeony jako z Tetrisu

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

    Recenze Nintendo Switch Sports – návrat legendy

  • Videa
    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #36: Novinky z průběhu března a dojmy z GhostWire: Tokyo

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

    Zing Podcast #35: Silný březnový start a Elden Ring podruhé

  • Preview
    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

    Overwatch 2 představí PvP v příštím týdnu

    Dojmy z hraní Overwatch 2 Closed PVP Bety

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Prehistoric Kingdom

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Trek to Yomi

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Ghostwire Tokyo

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní Kirby and the Forgotten Land

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Triangle Strategy

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Dojmy z hraní plné verze Elden Ring

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

    Ponořte se do světa Ghostwire Tokyo

  • Speciály
    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Historie série Gran Turismo, část třetí

    Měsíc v Arkesii

    Měsíc v Arkesii

    Březnové hry: přehled & anketa

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

The Keep – po letech na PC

Pavel Ondruch autor: Pavel Ondruch
5. 7. 2017
v sekci Recenze
1
The Keep - po letech na PC 1973 keep
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Od počátku, co bylo avizováno vydání dungeonu The Keep, jsem byl zvědav, s čím se autoři vytáhnou. Jedná se o ryze českou hru nezávislého studia Cinemax, a tak si rozhodně zaslouží hlubší pohled. Dokáže hra zaujmout i hráče, kteří nejsou fanoušci kdysi velmi populárního žánru?

Poznámka redakce: The Keep jsme již na Zingu recenzovali, tehdy však šlo o původní verzi pro Nintendo 3DS z roku 2014. Jestli tedy máte zájem o alternativní pohled na hru, zajisté odlišný od toho, který i přes značné zpoždění můžete číst nyní, následujte odkaz, který najdete na konci textu.

Těžký začátek

Tato recenze bude trochu netradiční. Přiznám se na rovinu, hry typu dungeon crawlers mě dosud úspěšně míjely. Neznamená to, že bych o nich nikdy neslyšel, nicméně je pravdou, že jedinou osobní zkušenost s žánrem mám s českým freewarovým dungeonem Cardhalia (2005), se kterým také budu novodobý počin The Keep (PC 2017, 3DS 2014) českého studia Cinemax srovnávat. Jelikož jsem projevil zájem o to zahrát si tento ryze český dungeon, beru si z redakce Steam klíč a věřím, že se budu bavit. Lukáš Macura (zodpovědný za design hry) v časopise Level 273 slíbil, že se u hry budeme bavit lépe, než ve dvou u sledování Českými Lvy ověnčeného Masaryka. Nuže uvidíme!

Po nezbytné konfiguraci hry (1920 x 1080, Graphic Quality Fantastic) a pročtení ovládacích prvků hry začínám s hraním. HW nároky jsou extrémně nízké (hra nezapře svůj původ v 3DS). Notebook, na kterém jsem hrál, neměl s hrou sebemenší problém. Ke cti tvůrců patří fakt, že jsem se za celou hru nesetkal s žádnou grafickou anomálií.

 

1 z 2
- +
The Keep - po letech na PC 146862
The Keep - po letech na PC 146861

1.

2.

První 3 až 4 kapitoly hry na mě nepůsobí vůbec dobře a mám sto chutí hru odinstalovat. Je to pochopitelně dané prostředím. Tutoriál, vězení, sklepení a ještě hlubší sklepení, kde se toho nedá moc vymyslet. Příběh mi přišel na začátku hry vysloveně slabý a zcela nevýrazný. Chyběla mi téměř jakákoliv motivace hru hrát, na rozdíl od už zmíněné Cardhalia, kde mě naopak příběh zaujal od prvních okamžiků a silně mě motivoval hrát dál. Můj první dojem z příběhu byl, jako bych se vrátil do minulého století a vzpomněl si na naše herní začátky v Dračím Doupěti (papírovém stolním RPG).

Rozčarování

Aby toho nebylo málo, tak tvrdě bojuji s pochopením herních principů (hádanky a pasti) a strašně moc se snažím za každou cenu najít veškerá tajná místa a splnit tak achivement Sherlock (a to jsem si do té doby myslel, že achievementy mě absolutně míjejí!). Některé z hádanek mi dávají hodně zabrat a najít správnou kombinaci pro otevření mříží vyžadovalo hodně úsilí. Totéž by se dalo říci o hledání tajných míst. Nemohl jsem pochopit, proč je tak těžké najít některá z nich. Obzvláště velké rozčarovaní jsem zažil v jedné z prvních kapitol, kde bylo nutné hodit kamínek do otvoru, aby se otevřela tajná místnost! To už ve mě vřela krev. Přišlo mi neskutečné chodit po už prázdném levelu znovu a znovu a doslova hledat na každé zdi, zdali tam není šikovně skryté tlačítko. Stálo mě to hodně času a úsilí a zpočátku jsem nechápal, co na tom může být tak zábavného.

 

1 z 2
- +
The Keep - po letech na PC 146860
The Keep - po letech na PC 146859

1.

2.

Atributy, boj chladnými zbraněmi a magie

Váš hrdina má 3 základní atributy: zdraví (výdrž v boji), manu (kouzlení) a staminu (boj s chladnou zbraní). Jakmile získáte zkušenostní body, lze je rozdělit mezi další atributy: Síla (zdraví a účinnost útoku), Inteligence (úroveň many a účinnost kouzel) a Obratnost (stamina a rychlost regenerace zdraví). Aby toho nebylo málo, tak je zde dodatečná schopnost Bojová zručnost (zvyšuje šanci na zásah ručními zbraněmi) a Magická dovednost (zvyšuje šanci na zásah kouzlem). Nalezená zbroj, zbraně a další předměty mají vliv na Brnění (síla brnění) a Útok (max. poškození jaké můžete způsobit ruční zbraní).

Také boj s chladnými zbraněmi na blízko mě zrovna nenadchnul. Ne že by nebyl propracovaný. Hrdina máchá zbraní v mřížce nebo na obrazovce a na různé typy protivníků platí různé údery. Např. pokud má protivník štít, je pochopitelně nutné útočit na nohy, protože protivník štítem vykryje většinu vašich zásahů a útok tak není efektivní. Zbraní můžete útočit v horizontálním i vertikálním směru a švihnout tak např. mečem seshora, zprava doleva. Navíc každá zbraň má své kombo, při kterém můžete protivníkovi způsobit kritický zásah a zbraně jsou různorodé (dýky, meče, kladiva, sekery). Každý úder stojí část staminy a bez jejího doplnění nejste schopni bojovat. Proto je nutné si rozmyslet, jakou zbraň v boji budete používat a nejspíš každý si vybere zbraň s nejlepším poměrem poškození a cenou za úder zbraní. Systém je nepochybně vymyšlen velmi dobře a pevně věřím, že musel být naprosto skvělý na 3DS se stylusem v ruce. Nicméně na mém notebooku mě neustále dovádělo k nepříčetnosti zpomalení myši, které mě znechutilo využívat výrazněji chladné zbraně.

 

1 z 2
- +
The Keep - po letech na PC 146858
The Keep - po letech na PC 146857

1.

2.

Co mě naopak zaujalo a doslova nadchlo, je promyšlený systém kouzlení. Pro sestavení kouzla je nutné najít runy (ty účinnější se obvykle nacházejí na tajných místech nebo jsou velmi dobře bráněny) a také svitek (platí totéž), pomocí něhož se složí zaklínadlo. Každé zaklínadlo stojí pochopitelně manu podle účinnosti kouzla a runy se navíc obnovují pro další použití až po časové prodlevě (odlišný čas pro konkrétní runy). Systém je geniální v tom, že runy se skládají do mřížky (pole 5 x 4) a je tak nutné zkombinovat runy pro různá kouzla tak, aby bylo možno max. efektivně využívat většiny kouzel v boji. Je také dobré si uvědomit, že některá kouzla jsou neúčinná proti určitým typům protivníků a jiná zase naopak velmi extrémně účinná. Aby toho nebylo málo, tak s pomocí krystalů, které lze nalézt nebo těžit v dole, můžete vylepšit útočná kouzla tím, že se krystal vloží do zaklínadla (to pochopitelně vezme další pole v mřížce). Zkrátka a jednoduše skládání run do kouzel v mřížce je menší logickou hrou. Nutno dodat, že velmi zábavnou.

Nepřátelé

Typů nepřátel není mnoho. Překvapivě jsou v dolech krysy (standardní velikosti), pavouci a také stráže s meči a štíty nebo se sekyrami. Porazit nepřátele v prvních kapitolách není příliš obtížné, pokud člověk má zkušenosti s žánrem a protivníky, tzn. taktikou udeř a ustup. Výzvou rozhodně byla jedna hodně velká potvora ze sklepení, která ve mně z principu věci dokázala vzbudit pocit strachu a přirozené dávky odporu.

 

1 z 2
- +
The Keep - po letech na PC 146856
The Keep - po letech na PC 146855

1.

2.

Přibližně od 6. až 7. kapitoly radikálně vzrůstá obtížnost a schopnosti protivníků. Duchové prostupující zdmi vás dokáží překvapit z nečekaného směru. Zombie jsou velmi odolným a tuhým soupeřem, navíc se regenerují, takže porazit je není vůbec snadné. Trpaslíci se sekerami vám dají také pořádně zabrat. Přibydou i obří krysy. Aby toho nebylo málo, tak někteří z protivníků umí kouzlit a regenerovat se za pomocí magie. Porazit je vám dá pořádně zabrat, a to obzvláště když jsou v přečíslení. V mnoha kapitolách se nacházejí unikátní soupeři, kteří svým způsobem rozšíří běžné typy nepřátel a navíc posouvají příběh kupředu. Grafické zpracování soupeřů je vcelku přijatelné, paradoxně lepší mi subjektivně přišlo u příšer nežli u lidí a trpaslíků.

Prozření

Zlom v mém případě nastal v kapitole 5. Tu jsem projel jako nůž máslem, neboť jsem plně pronikl do principů hry, pochopil jak efektivně bojovat (tzn. neustále být v pohybu), jak efektivně používat kouzla (jejich kombinaci) a začal si hru konečně užívat. Trvalo to mnohem déle, než jsem čekal, ale to čekání stálo za to! Bylo by chybou nedokončit tento dungeon, protože od kapitoly 6 jde kvalita v každém ohledu výrazně nahoru!

 

1 z 2
- +
The Keep - po letech na PC 146854
The Keep - po letech na PC 146853

1.

2.

Nadšení

Najednou jsem v sobě objevil motivaci a chuť hru dohrát a pokořit. Věci, které mi dříve vadily, jako hledání tajných míst, se staly novou výzvou. Pasti a hádanky už byly jen variací na předcházející typy (u drtivé většiny hádanek je nápověda v podobě cedule – textu), takže jejich zdolání nebylo zdaleka tak obtížné jako na začátku.

Od druhé poloviny hry se také výrazně změnilo herní prostředí, stalo se zajímavějším, přibylo barev a různých detailů v architektuře, jenž výrazně zlepšily můj dojem z prvních kapitol, kde vše bylo převážně tónováno do šedozelených odstínů. Tím se plynule dostávám ke grafickému zpracování. Ačkoliv ze začátku mi přišlo horší než u ručně kreslené Cardhalia, musím s odstupem času uznat, že grafika je velmi dobrá, a to i na rok 2017! Všechny textury jsou přinejmenším z pohledu z boku max. plastické a odlesky z pochodní nebo pohupující se stíny (závan větru u pochodní a svíček) dokážou vykouzlit velmi pěknou atmosféru. Totéž platí o kouzlech a jejich efektech.

 

1 z 2
- +
The Keep - po letech na PC 146852
The Keep - po letech na PC 146851

1.

2.

Finále

A jdeme do finále. Jsou to právě poslední 3 kapitoly hry, které se finálně podepsaly na mém nadprůměrném hodnocení, ačkoliv na začátku hry jsem byl zcela přesvědčen, že hra je jen průměrná. Zlepšilo se totiž vše, co se zlepšit dalo. Design levelů (architektura), výrazně se zvedla obtížnost soubojů a odolnost nepřátel. Nepřátelé začali používat magii, což vzneslo do soubojů svěží vítr a zcela změnilo podmínky boje, také byli obvykle v přečíslení, a právě tady jsem dokázal využít pasti proti svým protivníkům a výrazně si tak ulehčil práci. I některé hádanky a pasti byly těžší na vyřešení než na začátku.

Přes to všechno mě hra bavila a těšil jsem se na závěrečný souboj s hlavním záporákem. Ten byl ve finále mnohem těžší, než jsem očekával, a vyslechnout si zakončení příběhu a závěrečnou animaci byla už jen třešnička na dortu po vyčerpávajícím souboji. Právě v samotném závěru hry jsem zjistil, že příběh nakonec není tak špatný, jak se zdál na začátku, ale hře neprospívá prakticky nemluvný hrdina (s výjimkou příběhových animací). V tomto ohledu je Cardhalia lepší. Více postav, které spolu mluví během hry, je příjemným oživením během procházení kobek. Přesto všechno na mě hra udělala dojem a doporučil bych ji i méně zkušeným hráčům. Na začátku hry jsem byl zcela přesvědčen, že hra je určena jen pro úzkou skupinu RPG hráčů, kteří mají rádi výzvy (tam bych se našel) a zároveň jsou milovníky žánru (což rozhodně nebyl můj případ!).

PS: hráno na normální obtížnost bez permanentní smrti.

Přečtěte si také recenzi původní verze pro Nintendo 3DS.

Recenze

The Keep - po letech na PC

7 Hodnocení

Na Masaryka jsem v kině nebyl. Takže nemohu zhodnotit, zdali je The Keep lepší zábava než film. Nicméně 23 odehraných hodin podle Steamu mě přesvědčilo o kvalitách této hry.

Líbí se nám

  • grafika – nasvícení, plastické textury, efekty kouzel
  • systém kouzlení
  • systém boje s chladnými zbraněmi – variabilita

Vadí nám

  • systém boje s chladnými zbraněmi - kvůli zpomalení pohybu myši
  • Nevyvážená obtížnost

Kritéria hodnocení

  • Hodnocení hry 0
Štítky: cinemaxthe keep
Předchozí článek

Multiplayer Mass Effectu: Andromeda nabídne novou obtížnost

Další článek

OpenIV mod může nadále existovat

Související články

Český dungeon crawler The Keep vyjde na Switchi přesně na Vánoce
Novinky

Český dungeon crawler The Keep vyjde na Switchi přesně na Vánoce

před 3 roky
Adventura Ve stínu havrana vyjde na Steamu 37080 havran
Novinky

Adventura Ve stínu havrana vyjde na Steamu

před 5 roky
RPG The Keep od Cinemaxu vyjde na Steamu v průběhu března 35408 keep
Novinky

RPG The Keep od Cinemaxu vyjde na Steamu v průběhu března

před 5 roky
Další článek
OpenIV mod může nadále existovat 37153 gta v

OpenIV mod může nadále existovat

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    1 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    1 Autoři komentářů
    Rascal Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Rascal
      Komunita
      Level 45
      Rascal
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Hrál jsem demo na 3DS, mít víc času asi bych to koupil :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      5. 7. 2017 11:36

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Vyzvedněte si na Epicu známý looter-shooter

      Vyzvedněte si na Epicu známý looter-shooter

      19. 5. 2022
      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      Next-gen Zaklínač 3 vyjde na konci roku

      19. 5. 2022
      Call of Duty: Modern Warfare 2 má datum vydání

      Call of Duty: Modern Warfare 2 má datum vydání

      24. 5. 2022
      Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

      Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

      25. 5. 2022
      Norman Reedus potvrdil Death Stranding 2

      Norman Reedus potvrdil Death Stranding 2

      58
      Arma Reforger má problémy se servery

      Arma Reforger má problémy se servery

      28
      Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

      Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

      25
      Call of Duty: Modern Warfare 2 má datum vydání

      Call of Duty: Modern Warfare 2 má datum vydání

      20
      Streets of Rage 4 vyšlo na mobily

      Streets of Rage 4 vyšlo na mobily

      25. 5. 2022
      Oznámeno For The King II

      Oznámeno For The King II

      25. 5. 2022
      Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

      Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

      25. 5. 2022
      Hogwarts Legacy řádně využije funkce ovladače DualSense

      Hogwarts Legacy řádně využije funkce ovladače DualSense

      25. 5. 2022

      Nejnovější komentáře

      • Geralt z Rivie: Jak pokračuje překlad hry Elden Ring?
      • Kreky95: Jak pokračuje překlad hry Elden Ring?
      • SamFisher: Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu
      • Mosh'shpitto: Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu
      • OldCar6: Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu
      • SamFisher: Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu
      WRC Generations oficiálně představeno

      WRC Generations oficiálně představeno

      20. 5. 2022
      Souhrn recenzí hry Evil Dead: The Game

      Souhrn recenzí hry Evil Dead: The Game

      19. 5. 2022
      Souhrn recenzí hry Vampire: The Masquerade – Swansong

      Souhrn recenzí hry Vampire: The Masquerade – Swansong

      20. 5. 2022
      AMD na Computexu představilo procesory Zen 4 a socket AM5

      AMD na Computexu představilo procesory Zen 4 a socket AM5

      23. 5. 2022
      Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

      Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

      22. 5. 2022
      Jak pokračuje překlad hry Elden Ring?

      Jak pokračuje překlad hry Elden Ring?

      24. 5. 2022
      Oznámeno For The King II

      Oznámeno For The King II

      25. 5. 2022

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář