ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

    Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

    Co nabídne první sezóna hry MultiVersus?

    Co nabídne první sezóna hry MultiVersus?

    Marvel’s Midnight Suns ukazuje bojové schopnosti Captain Marvel

    Marvel’s Midnight Suns ukazuje bojové schopnosti Captain Marvel

    Hitman 3 vás v srpnu vyšle ulovit dobře známé cíle

    Hitman 3 vás v srpnu vyšle ulovit dobře známé cíle

    Cult of the Lamb představuje čtveřici děsivých biskupů

    Cult of the Lamb představuje čtveřici děsivých biskupů

    Despot’s Game: Dystopian Army Builder dostal datum vydání

    Despot’s Game: Dystopian Army Builder dostal datum vydání

  • Recenze
    Recenze Multiversus

    Recenze Multiversus

    Recenze Syberia: The World Before – příběh plný emocí

    Recenze Syberia: The World Before – příběh plný emocí

    Test stavebnice LEGO Super Mario: Dobrodružství s Peach

    Test stavebnice LEGO Super Mario: Dobrodružství s Peach

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Recenze Xenoblade Chronicles 3 – vrchol série

    Recenze PowerWash Simulator – uspokojující úklid

    Recenze PowerWash Simulator – uspokojující úklid

    Forza Horizon 5: Hot Wheels

    Recenze Forza Horizon 5: Hot Wheels

    Recenze Endling: Extinction is Forever – depresivní vize budoucnosti

    Recenze Endling: Extinction is Forever – depresivní vize budoucnosti

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Dojmy z hraní Hitman 3 Ambrose Island

    Dojmy z hraní Hitman 3 Ambrose Island

    Dojmy z hraní Rollerdrome

    Dojmy z hraní Rollerdrome

    Dojmy z hraní Mato Anomalies

    Dojmy z hraní Mato Anomalies

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Dojmy z hraní Arma Reforger

    Dojmy z hraní Arma Reforger

    Dojmy z hraní Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour

    Dojmy z hraní Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

  • Speciály
    Srpnové hry: přehled & anketa

    Srpnové hry: přehled & anketa

    Červencové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červencové ohlédnutí redakce

    V Space Punks je chaos vaše druhé jméno, říká v rozhovoru autor hry

    V Space Punks je chaos vaše druhé jméno, říká v rozhovoru autor hry

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červnové ohlédnutí redakce

    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

    Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

    Co nabídne první sezóna hry MultiVersus?

    Co nabídne první sezóna hry MultiVersus?

    Marvel’s Midnight Suns ukazuje bojové schopnosti Captain Marvel

    Marvel’s Midnight Suns ukazuje bojové schopnosti Captain Marvel

    Hitman 3 vás v srpnu vyšle ulovit dobře známé cíle

    Hitman 3 vás v srpnu vyšle ulovit dobře známé cíle

    Cult of the Lamb představuje čtveřici děsivých biskupů

    Cult of the Lamb představuje čtveřici děsivých biskupů

    Despot’s Game: Dystopian Army Builder dostal datum vydání

    Despot’s Game: Dystopian Army Builder dostal datum vydání

  • Recenze
    Recenze Multiversus

    Recenze Multiversus

    Recenze Syberia: The World Before – příběh plný emocí

    Recenze Syberia: The World Before – příběh plný emocí

    Test stavebnice LEGO Super Mario: Dobrodružství s Peach

    Test stavebnice LEGO Super Mario: Dobrodružství s Peach

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Recenze Xenoblade Chronicles 3 – vrchol série

    Recenze PowerWash Simulator – uspokojující úklid

    Recenze PowerWash Simulator – uspokojující úklid

    Forza Horizon 5: Hot Wheels

    Recenze Forza Horizon 5: Hot Wheels

    Recenze Endling: Extinction is Forever – depresivní vize budoucnosti

    Recenze Endling: Extinction is Forever – depresivní vize budoucnosti

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Dojmy z hraní Hitman 3 Ambrose Island

    Dojmy z hraní Hitman 3 Ambrose Island

    Dojmy z hraní Rollerdrome

    Dojmy z hraní Rollerdrome

    Dojmy z hraní Mato Anomalies

    Dojmy z hraní Mato Anomalies

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Dojmy z hraní Arma Reforger

    Dojmy z hraní Arma Reforger

    Dojmy z hraní Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour

    Dojmy z hraní Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

  • Speciály
    Srpnové hry: přehled & anketa

    Srpnové hry: přehled & anketa

    Červencové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červencové ohlédnutí redakce

    V Space Punks je chaos vaše druhé jméno, říká v rozhovoru autor hry

    V Space Punks je chaos vaše druhé jméno, říká v rozhovoru autor hry

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červnové ohlédnutí redakce

    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim

Jan Rucker autor: Jan Rucker
29. 4. 2011
v sekci Speciály
19
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 324 skyrim
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Za prvé: Cestování

Pokud má hra velký až gigantický otevřený svět, tak není systém cestování věc, která by se dala jen tak přehlížet. Hráč musí mít při cestování určité pohodlí a nesmí ho vyloženě nudit. Na to jsou v Elder Scrolls V: Skyrim rychlé přesuny mezi městy a významnými lokacemi, logicky se dá ale vyvodit, že nejde využít jen tohoto prostředku. Hra musí obsahovat mnohem více možností, jak se někam dostat, o to více pokud se jedná o tak rozlehlé území. Musíte tedy od začátku přemýšlet, jak na to, zvažovat možnosti od koně po vzducholoď a nesmíte ani zapomenou na staré dobré cestování po svých.

Todd Howard, jeden z vývojářů vysvětluje přístup k problému s cestováním: „ Jsou zde lodě, ale plout na nich bohužel nemůžete. Stejně tak jako u jezdítek a koní je to něco, co bychom chtěli ve hře mít, ale stále si s tím nevíme úplně rady. Vůbec to neodsuzujeme, jen se chceme ujistit, že to bude přínosem pro hru jako takovou. Koně si už ve hrách ušli velice dlouho cestu. Chceme se prostě ujistit, že se to vše vyplatí. Momentálně to vypadá velice dobře, ale jsme schopni tyto prvky odstranit, pokud si budeme myslet, že to hře prospěje.“

 

1 z 2
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 38296
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 38298

1.

2.

Pokud se ale ptáte, zda budete moci létat na drakovi ve Skyrim, tak vás bohužel zklamu. Budete s nimi ale moci bojovat…

Za druhé: Draci

Možná si říkáte, že je to trošku klišé, draci jsou ale nejsilnější zbraní jakéhokoliv světa fantasy. Ani zde tomu nebude jinak, navíc by se jich ve hře mělo objevit vcelku hodně. Ještě sice nebylo rozhodnuto o konečném čísle, ale nemělo by se snad stát, že bychom vyvraždili celou dračí rasu v domnění, že jsme stvořili lepší svět.

Todd Howard se kolegům s IGN svěřil, jak to vlastně s dračí otázkou bude: „Jeden z designerů do hry přidal přepadnutí města třemi draky. Vše to bylo jen pro potěšení oka. Když mě ti tři draci zahlédli, tak začala obrovská párty. Okamžitě jsem se sebral a běžel na nejbližší horu, abych je ztratil z dohledu. Cítil jsem se jak Frodo ve Dvou věžích, když procházel bažinou. Bylo to opravdu děsivé. Nakonec jsem rozhodl, aby je dali pryč. Tři je opravdu moc.“

 

1 z 1
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 38293

1.

Přestože jsou malé neshody se třemi draky nad městem odstraněny ze hry, stále zůstalo několik možných událostí, kdy bychom mohli na draky narazit. Nebojte se, určitě narazíte na nějaké, které vás budou chtít seškvařit ohněm.

Přestože může být často hodně děsivé koukat na draka, jak si hoví na vrcholku hory, tak není vždycky nejlepší zběsile utíkat. Protože vaše postava dokáže ve Skyrim mluvit dračím jazykem. Můžete tak třeba doufat, že byste se s bestií nějak dohodli.

Za třetí: Města a ostatní lokace

Podle Todda by měl být svět Skyrimu stejně rozsáhlý, jako byl ten v Oblivionu. Všimněte si, že Skyrim není jenom podtitul k sérii, ale také jméno země, kde se bude celá hra odehrávat.

Pokud budeme srovnávat, tak od jednotvárného světa Oblivinu, kde jsme se setkali především se zelenými lesy, se dočkáme mnohem větší rozmanitosti v prostředí. Hra by měla obsahovat celkem 6 nebo 7 různých prostředí, jež se od sebe budou hodně lišit. Což je velice dobrá zpráva pro hráče, kteří hledali v minulém díle více různorodosti. Oblasti, po nichž se budete mít možnost pohybovat, leží z velké části na severu. Budete se tedy prodírat borovými houštinami, špičatými horami nebo budete dokonce přecházet přes sopečné oblasti. Nepřijdeme ani o tundru anebo přecházení rozlehlých ledovců při cestě dál na sever.

 

1 z 2
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 38299
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 36070

1.

2.

Howard se také zmínil, že se při vývoji velice snažili, abychom nenaráželi na stále stejná místa. Což by mělo s ohledem na dungeony a jeskyně zajistit až 120 rozdílných prostředí, takže nám snad odpadává problém, který nastal v případě nedávno vydaného Dragon Age 2.

Hlavních měst je ve Skyrimu celkem pět a každé z nich má svoji vlastní a jedinečnou architekturu. Dále pak navštívíme osm až devět menších měst, která budou takovým mezi bodem mezi těmito obrovskými městy.

O systému, který by zajištoval, že vaše akce mají dopad na dostupnost a cenu služeb a zboží v různých městech se opět zmíl Todd Howard:  „Myslím si, že to působí jako velice dobrý nápad, když ho čtete na papíře. My jsme se ale rozhodli, aby si hráč jen neřekl, že si někde koupí o zlaťák levnější šípy, než jsou tady. Takže vlastně zkoušíme tyto věci naprosto odstranit z trhu. To se promítne na vaše akce o hodně více.“  V praxi to tedy znamená, že tam místo levnějších šípů nemusí být vůbec žádné. „Ve hře máme pily na dřevo, doly a hutě na železo, to ovlivňuje výrobu zbraní. Dále jsme se zaměřili na farmy, které ovlivňují dostupnost jídla a přísad, které mají vliv na alchymii. To vše nám už funguje, bohužel jsme ale ještě nenašli ten správný bod, do kterého bychom to chtěli dotáhnout.“

 

1 z 1
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 36073

1.

Můžeme jen doufat, že to znamená, že pokud u nějakého města zničíme všechny hutě na železo, tak zde prostě nepůjde dál kupovat zbraně a pokud ano, tak za velice vysokou cenu.

Za čtvrté: Příběh

Příběh je velice silnou zbraní každého RPG, ale jen za předpokladu, že se ho povede zvládnout a využít jeho celý potenciál. Proto byl také zaveden systém, který zajištuje, abyste se v příběhu nezasekli kvůli tomu, že jste někde někoho omylem zavraždili novým ohnivým kouzlem. Postava v tomto úkolu bude prostě nahrazena jinou a vše bude v pohodě frčet dál.

„Jednou z věcí, s kterou opravdu zápasíme, je kontrola nad hráčem v našich hrách. V podstatě žádnou nemáme. Je to velké hřiště, někteří po něm kráčejí tou správnou cestou, ale mnoho z nich na to jde špatně.  To nám dovolovalo kontrolovat pokrok hrou jen u části z nich. Nyní jsme ale v dobré situaci, kdy jsme přišli na to, jak to zvládnout a využít. Můžete proto použít několik menších úkolů, které vás nasměrují tam, kam potřebujeme. Pokud potřebujeme hráče dostat do města, tak ho pomocí zdánlivě jednoduchého úkolu pošleme na správné místo. Pro větší questy pak potřebujeme někoho, s kým nebudete zadobře. Tuto postavu pak využijeme, aby vás provedl přes všechny úkoly, na které narazíte při snaze ho třeba dopadnout,“  popisuje nový systém Todd.

 

1 z 2
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 36068
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 36069

1.

2.

V praxi systém funguje tak, že pokud jste opravdu špatný dobrodruh a chtěli byste se vyhnout drakům za každou cenu, tak vás přímo k nim může nasměrovat další z úkolů, na nějž narazíte. Nebo pokud jste se rozhodli být mistrem v ohnivé magii, tak se dostanete k výzvám, kdy budete moci vypálit celé městečko a ideálně budete moci pokračovat dál příběhem i přes tyhle hrůzy.

Za páté: Dovednosti a atributy

Bethesda měla v Oblivionu osm základních atributů; Inteligence, obratnost, rychlost a další jsou v nenávratnu. Systém byl dost zjednodušen, což v praxi znamená, že se dostaneme pouze ke třem atributům. Může se vám to zdát jako zbytečné zjednodušení, podle Todda Howarda to ale nemusí být nutně na škodu.

„V Oblivionu jste měli k dispozici 8 atributů a 21 dovedností. Nyní to jsou atributy tři a osmnáct dovedností. Vlastně jsme přišli na to, že všech osm atributů bylo určeno k něčemu jinému. Fanoušci možná můžou namítat, co jsme udělali s jejich oblíbenými osmi atributy. A moje odpověď je, které z nich chcete? Všechny teď pramení z něčeho jiného. Když zvýšíte svůj level, tak jen jednoduše zvednete svoji magickou dovednost a nemusíte zvyšovat svoji inteligenci, abyste vlastně dosáhli toho stejného,“  vzkazuje vývojář na adresu naštvaných fanoušků.

 

1 z 1
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 31952

1.

Todd Howard rovněž zmiňuje, že je to naprosto přirozený vývoj hry jako takové. Zjednodušení navíc může pomoci mnoha hráčům proniknout do samotného systému, přestože to v celkovém důsledku nebude taková změna hratelnosti. Navíc co se týče dovedností, tak fungují na známém principu a zvyšují se trénováním. Čím více tedy používáte jednoruční meč, tím více s ním umíte zacházet atd. Nejlepší taktikou bude soustředit se jen na omezené množství dovednostní, protože v těch budete nejlepší. Kombinace většího množství se ale také nevylučuje, musíme jen počítat s nižší silou v každé z dovedností.

Po každém zvednutí levelu navíc dostanete možnost si po vzoru Falloutu vybrat jeden speciální perk pro každou z dovedností. Ty přidávají speciální možnosti, jako je přibližování při střelbě z luku anebo zpomalení času. Každý z těchto prvků bude mít několik úrovní, které budou ilustrovat jeho délku trvání nebo účinnost.

Určitě se dočkáme ještě mnoha dalších vylepšení, ty si ale vývojáři zatím schovávají pro sebe. To ale nemění nic na tom, že se The Elder Scrolls V: Skyrim dočkáme již 11. listopadu tohoto roku.

Štítky: Bethesdaelder scrollsThe Elder Scrolls V: Skyrim
Předchozí článek

NHL 11 a FIFA 11 za 398 Kč

Další článek

Madden NFL 12 v debutovém traileru

Související články

V pátek vyjde vylepšená multiplayerová modifikace pro Skyrim
Novinky

V pátek vyjde vylepšená multiplayerová modifikace pro Skyrim

před 1 měsícem
Starfield
Novinky

Todd Howard prozradil, kolik hodin zabere hlavní příběh Starfieldu

před 2 měsíci
The Elder Scrolls VI
Novinky

The Elder Scrolls VI je stále v předprodukci, po jeho vydání přijde na řadu Fallout 5

před 2 měsíci
Další článek
Madden NFL 12 v debutovém traileru 4320 nfl

Madden NFL 12 v debutovém traileru

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    19 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    13 Autoři komentářů
    PsychoBahasglokyNickOverpoweredMeky171 Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      PsychoBahas
      Komunita
      Level 18
      PsychoBahas
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Svět že rozsáhlý jako v Oblivionu? Morrovind je zeměpisně o něco menší než Cyrodill, ale ve hře je to naopak :D (Musím se ale přiznat, že Morrowind jsem hrál jen chvilinečku, ale tuhle informaci mám potvrzenou od fandu a příznivce (Golky: ty moc dobře víš koho myslím :D ) )

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      2. 5. 2011 21:29
      gloky
      Komunita
      Level 25
      gloky
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jo mohli tam nacpat tak 20 na 20, nebo i vic. Ale musis taky pocitat s tim, ze v te dobe, by to vetsine lidi neutahlo PC. Od toho je vsak dnes TESnexus, kde neco takovyho muze byt.

      Meky171: Chybel mu system predmetu a nepratel, kterej byl v Morrovindu. 3 brneni se stejnyma stat. , ale kazdy vypada jinak. Nebo to ze na lvl 1 proste glass mec nenajdes. Opet se to da resit pluginama.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      1. 5. 2011 18:36
      Nick
      Komunita
      Level 20
      Nick
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mně vadily obličeje postav :angry: :angry: :angry: a konec hry "největší válka v dějinách Oblivionu"a bylo tam vojáčku 5 na 5 ;-) trochu blbost ne? ? ? ale jinak dobrá hra

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      1. 5. 2011 13:43
      Host
      Overpowered
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Podle mě trochu víc než něco…mě vadil hlavně systém předmětů, levelování, atributů a skillů.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      30. 4. 2011 7:18
      Meky171
      Komunita
      Level 23
      Meky171
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mě oblivion bavil hodně, ale asi jen tím že sem zarytej fanda tes už od areny, ale musím souhlasit něco tomu Oblivionu chybělo

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      30. 4. 2011 7:02
      Strec
      Komunita
      Level 49
      Strec
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Psal jsem o Oblivionu :-) . Ta velikost, grafika a "příběh" v té době neměla myslím moc konkurence, ale že bych se s toho svalil na zadek se taky nedá říct… mělo to stračny nároky na můj počítač.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 21:11
      Strec
      Komunita
      Level 49
      Strec
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Na tu dobu to bylo "skvěli", ale příběhově mě to nějak moc nevzalo.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 21:09
      Host
      Overpowered
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Potenciál ano, ale otázka je, zda ho využijí. U Oblivionu se to nepovedlo. a ačkoliv a hra na RPG roku dosáhla, zdaleka tak dobrá nebyla.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 20:15
      Dejvik
      Komunita
      Level 39
      Dejvik
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Core: já bych to zase tak černě neviděl :-) , myslím že tato hra má potenciál na to stát se RPG hrou roku :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 20:05
      Core
      Komunita
      Level 27
      Core
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Overpowered: My skeptici musíme držet při sobě :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 20:01
      Host
      Overpowered
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Core, ty jsi můj člověk. Všichni byli z Oblivionu hotoví a zaslepení grafikou, tak aspoň nejsem sám, kdo do té hry nahlídl trochu hlouběji ;-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 19:58
      Core
      Komunita
      Level 27
      Core
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Ať si pindá pan Howard cokoliv, zatím to na mě působí jako velice zjednodušený Oblivion. Spoustu prvků se přejalo (logicky) z předchozího dílu série a zbytek? Tři draci – moc (zjednodušení) , 8 atributů – moc (zjednodušení) , cestování na koni/pěšky zdlouhavé, dáme rychlý přesun (zjednodušování) , atd. apod. Bethesda jde přesně tou cestou, kterou nechci aby se ubírala. Ještě by tam mohli vrznout obří ikony alá konzolová prasečina Dragon Age II a bude to jasně pro-americké "RPG" jak řemen.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 19:44
      Sirius_
      Komunita
      Level 20
      Sirius_
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Oblivion ma bavil, Morrowind som ešte nehral ale na toto sa teším neskutočne

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 19:38
      Shimmy
      Komunita
      Level 35
      Shimmy
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Pokud bude minimálně tak dobrý jako Oblivion, tak to bude pecka. Už se moc těším :-D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 19:16
      Rewan
      Komunita
      Level 22
      Rewan
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Stejne uz me asi zadny TES nechytne tak, jako tenkrat Morrowind.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 18:41

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Far Cry 6 opět dostupné zdarma

      Far Cry 6 opět dostupné zdarma

      3. 8. 2022
      Aktivujte si zdarma na Steamu povedenou stealth akci

      Aktivujte si zdarma na Steamu povedenou stealth akci

      1. 8. 2022
      Hráč Diablo Immortal po investici 100 tisíc dolarů nemůže najít protivníky

      Hráč Diablo Immortal po investici 100 tisíc dolarů nemůže najít protivníky

      2. 8. 2022
      Steam

      Na Steamu odstartoval festival survival her

      1. 8. 2022
      Hráč Diablo Immortal po investici 100 tisíc dolarů nemůže najít protivníky

      Hráč Diablo Immortal po investici 100 tisíc dolarů nemůže najít protivníky

      32
      Far Cry 6 opět dostupné zdarma

      Far Cry 6 opět dostupné zdarma

      25
      Nejnovější update pro Battlefield 2042 se snaží řešit jeden z jeho problémů

      Nejnovější update pro Battlefield 2042 se snaží řešit jeden z jeho problémů

      17
      EA se prý nabízí ke koupi, zájem má mít i o sloučení

      EA: Singleplayerové hry jsou pro nás důležité

      16
      Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

      Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

      8. 8. 2022
      Co nabídne první sezóna hry MultiVersus?

      Co nabídne první sezóna hry MultiVersus?

      8. 8. 2022
      Marvel’s Midnight Suns ukazuje bojové schopnosti Captain Marvel

      Marvel’s Midnight Suns ukazuje bojové schopnosti Captain Marvel

      8. 8. 2022
      Hitman 3 vás v srpnu vyšle ulovit dobře známé cíle

      Hitman 3 vás v srpnu vyšle ulovit dobře známé cíle

      7. 8. 2022

      Nejnovější komentáře

      • CzechNeverEnd: Far Cry 6 opět dostupné zdarma
      • Kotaro: Xenoblade Chronicles 3 se v nové ukázce chlubí recenzemi
      • Hubert: Xenoblade Chronicles 3 se v nové ukázce chlubí recenzemi
      • Hubert: Přehled novinek z Japonska 31. týdne
      • Hubert: Beyond Good & Evil 2 stále žije
      • zinga: PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered kompatibilní se Steam Deckem
      Two Point Campus láká na blížící se vydání launch trailerem

      Two Point Campus láká na blížící se vydání launch trailerem

      5. 8. 2022
      Wrestlingové AEW: Fight Forever vydá THQ Nordic

      Wrestlingové AEW: Fight Forever vydá THQ Nordic

      5. 8. 2022
      Call of Duty

      Call of Duty podle Sony nemá konkurenci

      2. 8. 2022
      Do Game Passu míří strategická novinka i výlet do Říma

      Do Game Passu míří strategická novinka i výlet do Říma

      3. 8. 2022
      Far Cry 6 opět dostupné zdarma

      Far Cry 6 opět dostupné zdarma

      3. 8. 2022
      Marvel’s Midnight Suns ukazuje bojové schopnosti Captain Marvel

      Marvel’s Midnight Suns ukazuje bojové schopnosti Captain Marvel

      8. 8. 2022
      Srpnové Humble Choice nabízí opravdu slušný výběr her

      Srpnové Humble Choice nabízí opravdu slušný výběr her

      3. 8. 2022

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář