ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Tahové RPG Beast se ukazuje v nových záběrech

    Tahové RPG Beast se ukazuje v nových záběrech

    Nová hra ze světa Pána prstenů se zaměří na Kraj

    Nová hra ze světa Pána prstenů se zaměří na Kraj

    Embracer má ve vývoji přes 200 her

    Embracer zavře další studia

    Assassin’s Creed Nexus se ukazuje v nových záběrech z hraní

    Assassin’s Creed Nexus se ukazuje v nových záběrech z hraní

    Cyberpunk 2077 s Path Tracingem rozjedete i na slabších grafikách

    DLSS 3.5 Ray Reconstruction přináší v Cyberpunku 2077 vyšší vizuální kvalitu

    Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 má vsadit na hutné zpracování upírství

    Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 má vsadit na hutné zpracování upírství

  • Recenze
    Recenze The Expanse: A Telltale Series

    Recenze The Expanse: A Telltale Series

    Recenze Resident Evil 4: Separate Ways – úhel pohledu

    Recenze Resident Evil 4: Separate Ways – úhel pohledu

    Tvůrci Payday 3 ví co komunita chce

    Recenze Payday 3 – další výstřel na terč

    Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty - neony, které pohltí 18ab1cd4a3b18 screenshotUrl

    Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – neony, které pohltí

    The Crew Motorfest

    Recenze The Crew Motorfest – vzhůru na Havaj

    Recenze Lies of P – Pinocchiova noční můra stojí za to

    Recenze Lies of P – Pinocchiova noční můra stojí za to

    Recenze Dune: Spice Wars – písky dokáží pohltit

    Recenze Dune: Spice Wars – písky dokáží pohltit

  • Videa
    Zing Podcast #83: Unity vs. vývojáři a Baldur’s Gate 3 na PS5

    Zing Podcast #83: Unity vs. vývojáři a Baldur’s Gate 3 na PS5

    Zing Podcast #82: Nintendo Switch 2 a Starfield po dohrání

    Zing Podcast #82: Nintendo Switch 2 a Starfield po dohrání

    Zing Podcast #81: Starfield a Sea of Stars

    Zing Podcast #81: Starfield a Sea of Stars

    Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

    Gamescom 2023: videodojmy z prezentace hry Alan Wake 2

    Zing Podcast #80: Gamescom 2023

    Zing Podcast #80: Gamescom 2023

    Zing Podcast #79: Port RDR, Shadow Gambit a Baldur’s Gate 3 podruhé

    Zing Podcast #79: Port RDR, Shadow Gambit a Baldur’s Gate 3 podruhé

    Zing Podcast #78: Baldur’s Gate 3, Atlas Fallen a problémy s XSS

    Zing Podcast #78: Baldur’s Gate 3, Atlas Fallen a problémy s XSS

    Zing Podcast #77: Ratchet na PC a The Expanse

    Zing Podcast #77: Ratchet na PC a The Expanse

    Zing Podcast #76: PlayStation 5 Pro, Viewfinder a první sezóna Diabla IV

    Zing Podcast #76: PlayStation 5 Pro, Viewfinder a první sezóna Diabla IV

  • Preview
    Dojmy z hraní demoverze Lies of P

    Dojmy z hraní demoverze Lies of P

    Dojmy z hraní české sci-fi tahovky Silence of the Siren inspirované Heroes of Might and Magic 3

    Dojmy z hraní české sci-fi tahovky Silence of the Siren inspirované Heroes of Might and Magic 3

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry New Arc Line

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry New Arc Line

    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

    Gamescom 2023: dojmy z hraní S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Ara: History Untold

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Ara: History Untold

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 3 Reload

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 3 Reload

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 5 Tactica

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 5 Tactica

    Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

    Gamescom 2023: videodojmy z prezentace hry Alan Wake 2

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Still Wakes the Deep

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Still Wakes the Deep

  • Speciály
    Recenze deskové hry Cupity dupity

    Recenze deskové hry Cupity dupity

    Recenze Extraliga All-Stars 1993-2023: Karetní hra

    Recenze Extraliga All-Stars 1993-2023: Karetní hra

    Recenze deskové hry Pyramido

    Recenze deskové hry Pyramido

    Studio Remedy oficiálně oznamuje Control 2

    Náhled do Remedy Connected Universe, část první

    Recenze deskové hry Širé pláně

    Recenze deskové hry Širé pláně

    Zářijové hry

    Zářijové hry: přehled & anketa

    Srpnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Srpnové ohlédnutí redakce

    Recenze karetní hry PišK.O.rky

    Recenze karetní hry PišK.O.rky

    Gamescom

    Reportáž: Gamescom 2023, s podporou notebooků Lenovo Legion

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Tahové RPG Beast se ukazuje v nových záběrech

    Tahové RPG Beast se ukazuje v nových záběrech

    Nová hra ze světa Pána prstenů se zaměří na Kraj

    Nová hra ze světa Pána prstenů se zaměří na Kraj

    Embracer má ve vývoji přes 200 her

    Embracer zavře další studia

    Assassin’s Creed Nexus se ukazuje v nových záběrech z hraní

    Assassin’s Creed Nexus se ukazuje v nových záběrech z hraní

    Cyberpunk 2077 s Path Tracingem rozjedete i na slabších grafikách

    DLSS 3.5 Ray Reconstruction přináší v Cyberpunku 2077 vyšší vizuální kvalitu

    Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 má vsadit na hutné zpracování upírství

    Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 má vsadit na hutné zpracování upírství

  • Recenze
    Recenze The Expanse: A Telltale Series

    Recenze The Expanse: A Telltale Series

    Recenze Resident Evil 4: Separate Ways – úhel pohledu

    Recenze Resident Evil 4: Separate Ways – úhel pohledu

    Tvůrci Payday 3 ví co komunita chce

    Recenze Payday 3 – další výstřel na terč

    Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty - neony, které pohltí 18ab1cd4a3b18 screenshotUrl

    Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – neony, které pohltí

    The Crew Motorfest

    Recenze The Crew Motorfest – vzhůru na Havaj

    Recenze Lies of P – Pinocchiova noční můra stojí za to

    Recenze Lies of P – Pinocchiova noční můra stojí za to

    Recenze Dune: Spice Wars – písky dokáží pohltit

    Recenze Dune: Spice Wars – písky dokáží pohltit

  • Videa
    Zing Podcast #83: Unity vs. vývojáři a Baldur’s Gate 3 na PS5

    Zing Podcast #83: Unity vs. vývojáři a Baldur’s Gate 3 na PS5

    Zing Podcast #82: Nintendo Switch 2 a Starfield po dohrání

    Zing Podcast #82: Nintendo Switch 2 a Starfield po dohrání

    Zing Podcast #81: Starfield a Sea of Stars

    Zing Podcast #81: Starfield a Sea of Stars

    Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

    Gamescom 2023: videodojmy z prezentace hry Alan Wake 2

    Zing Podcast #80: Gamescom 2023

    Zing Podcast #80: Gamescom 2023

    Zing Podcast #79: Port RDR, Shadow Gambit a Baldur’s Gate 3 podruhé

    Zing Podcast #79: Port RDR, Shadow Gambit a Baldur’s Gate 3 podruhé

    Zing Podcast #78: Baldur’s Gate 3, Atlas Fallen a problémy s XSS

    Zing Podcast #78: Baldur’s Gate 3, Atlas Fallen a problémy s XSS

    Zing Podcast #77: Ratchet na PC a The Expanse

    Zing Podcast #77: Ratchet na PC a The Expanse

    Zing Podcast #76: PlayStation 5 Pro, Viewfinder a první sezóna Diabla IV

    Zing Podcast #76: PlayStation 5 Pro, Viewfinder a první sezóna Diabla IV

  • Preview
    Dojmy z hraní demoverze Lies of P

    Dojmy z hraní demoverze Lies of P

    Dojmy z hraní české sci-fi tahovky Silence of the Siren inspirované Heroes of Might and Magic 3

    Dojmy z hraní české sci-fi tahovky Silence of the Siren inspirované Heroes of Might and Magic 3

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry New Arc Line

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry New Arc Line

    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

    Gamescom 2023: dojmy z hraní S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Ara: History Untold

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Ara: History Untold

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 3 Reload

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 3 Reload

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 5 Tactica

    Gamescom 2023: dojmy z hraní Persona 5 Tactica

    Podrobný rozbor traileru na hru Alan Wake 2

    Gamescom 2023: videodojmy z prezentace hry Alan Wake 2

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Still Wakes the Deep

    Gamescom 2023: dojmy z prezentace hry Still Wakes the Deep

  • Speciály
    Recenze deskové hry Cupity dupity

    Recenze deskové hry Cupity dupity

    Recenze Extraliga All-Stars 1993-2023: Karetní hra

    Recenze Extraliga All-Stars 1993-2023: Karetní hra

    Recenze deskové hry Pyramido

    Recenze deskové hry Pyramido

    Studio Remedy oficiálně oznamuje Control 2

    Náhled do Remedy Connected Universe, část první

    Recenze deskové hry Širé pláně

    Recenze deskové hry Širé pláně

    Zářijové hry

    Zářijové hry: přehled & anketa

    Srpnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Srpnové ohlédnutí redakce

    Recenze karetní hry PišK.O.rky

    Recenze karetní hry PišK.O.rky

    Gamescom

    Reportáž: Gamescom 2023, s podporou notebooků Lenovo Legion

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Heureka
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim

Jan Rucker autor: Jan Rucker
29. 4. 2011
v sekci Speciály
19
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 324 skyrim
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Za prvé: Cestování

Pokud má hra velký až gigantický otevřený svět, tak není systém cestování věc, která by se dala jen tak přehlížet. Hráč musí mít při cestování určité pohodlí a nesmí ho vyloženě nudit. Na to jsou v Elder Scrolls V: Skyrim rychlé přesuny mezi městy a významnými lokacemi, logicky se dá ale vyvodit, že nejde využít jen tohoto prostředku. Hra musí obsahovat mnohem více možností, jak se někam dostat, o to více pokud se jedná o tak rozlehlé území. Musíte tedy od začátku přemýšlet, jak na to, zvažovat možnosti od koně po vzducholoď a nesmíte ani zapomenou na staré dobré cestování po svých.

Todd Howard, jeden z vývojářů vysvětluje přístup k problému s cestováním: „ Jsou zde lodě, ale plout na nich bohužel nemůžete. Stejně tak jako u jezdítek a koní je to něco, co bychom chtěli ve hře mít, ale stále si s tím nevíme úplně rady. Vůbec to neodsuzujeme, jen se chceme ujistit, že to bude přínosem pro hru jako takovou. Koně si už ve hrách ušli velice dlouho cestu. Chceme se prostě ujistit, že se to vše vyplatí. Momentálně to vypadá velice dobře, ale jsme schopni tyto prvky odstranit, pokud si budeme myslet, že to hře prospěje.“

 

1 z 2
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 38296
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 38298

1.

2.

Pokud se ale ptáte, zda budete moci létat na drakovi ve Skyrim, tak vás bohužel zklamu. Budete s nimi ale moci bojovat…

Za druhé: Draci

Možná si říkáte, že je to trošku klišé, draci jsou ale nejsilnější zbraní jakéhokoliv světa fantasy. Ani zde tomu nebude jinak, navíc by se jich ve hře mělo objevit vcelku hodně. Ještě sice nebylo rozhodnuto o konečném čísle, ale nemělo by se snad stát, že bychom vyvraždili celou dračí rasu v domnění, že jsme stvořili lepší svět.

Todd Howard se kolegům s IGN svěřil, jak to vlastně s dračí otázkou bude: „Jeden z designerů do hry přidal přepadnutí města třemi draky. Vše to bylo jen pro potěšení oka. Když mě ti tři draci zahlédli, tak začala obrovská párty. Okamžitě jsem se sebral a běžel na nejbližší horu, abych je ztratil z dohledu. Cítil jsem se jak Frodo ve Dvou věžích, když procházel bažinou. Bylo to opravdu děsivé. Nakonec jsem rozhodl, aby je dali pryč. Tři je opravdu moc.“

 

1 z 1
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 38293

1.

Přestože jsou malé neshody se třemi draky nad městem odstraněny ze hry, stále zůstalo několik možných událostí, kdy bychom mohli na draky narazit. Nebojte se, určitě narazíte na nějaké, které vás budou chtít seškvařit ohněm.

Přestože může být často hodně děsivé koukat na draka, jak si hoví na vrcholku hory, tak není vždycky nejlepší zběsile utíkat. Protože vaše postava dokáže ve Skyrim mluvit dračím jazykem. Můžete tak třeba doufat, že byste se s bestií nějak dohodli.

Za třetí: Města a ostatní lokace

Podle Todda by měl být svět Skyrimu stejně rozsáhlý, jako byl ten v Oblivionu. Všimněte si, že Skyrim není jenom podtitul k sérii, ale také jméno země, kde se bude celá hra odehrávat.

Pokud budeme srovnávat, tak od jednotvárného světa Oblivinu, kde jsme se setkali především se zelenými lesy, se dočkáme mnohem větší rozmanitosti v prostředí. Hra by měla obsahovat celkem 6 nebo 7 různých prostředí, jež se od sebe budou hodně lišit. Což je velice dobrá zpráva pro hráče, kteří hledali v minulém díle více různorodosti. Oblasti, po nichž se budete mít možnost pohybovat, leží z velké části na severu. Budete se tedy prodírat borovými houštinami, špičatými horami nebo budete dokonce přecházet přes sopečné oblasti. Nepřijdeme ani o tundru anebo přecházení rozlehlých ledovců při cestě dál na sever.

 

1 z 2
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 38299
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 36070

1.

2.

Howard se také zmínil, že se při vývoji velice snažili, abychom nenaráželi na stále stejná místa. Což by mělo s ohledem na dungeony a jeskyně zajistit až 120 rozdílných prostředí, takže nám snad odpadává problém, který nastal v případě nedávno vydaného Dragon Age 2.

Hlavních měst je ve Skyrimu celkem pět a každé z nich má svoji vlastní a jedinečnou architekturu. Dále pak navštívíme osm až devět menších měst, která budou takovým mezi bodem mezi těmito obrovskými městy.

O systému, který by zajištoval, že vaše akce mají dopad na dostupnost a cenu služeb a zboží v různých městech se opět zmíl Todd Howard:  „Myslím si, že to působí jako velice dobrý nápad, když ho čtete na papíře. My jsme se ale rozhodli, aby si hráč jen neřekl, že si někde koupí o zlaťák levnější šípy, než jsou tady. Takže vlastně zkoušíme tyto věci naprosto odstranit z trhu. To se promítne na vaše akce o hodně více.“  V praxi to tedy znamená, že tam místo levnějších šípů nemusí být vůbec žádné. „Ve hře máme pily na dřevo, doly a hutě na železo, to ovlivňuje výrobu zbraní. Dále jsme se zaměřili na farmy, které ovlivňují dostupnost jídla a přísad, které mají vliv na alchymii. To vše nám už funguje, bohužel jsme ale ještě nenašli ten správný bod, do kterého bychom to chtěli dotáhnout.“

 

1 z 1
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 36073

1.

Můžeme jen doufat, že to znamená, že pokud u nějakého města zničíme všechny hutě na železo, tak zde prostě nepůjde dál kupovat zbraně a pokud ano, tak za velice vysokou cenu.

Za čtvrté: Příběh

Příběh je velice silnou zbraní každého RPG, ale jen za předpokladu, že se ho povede zvládnout a využít jeho celý potenciál. Proto byl také zaveden systém, který zajištuje, abyste se v příběhu nezasekli kvůli tomu, že jste někde někoho omylem zavraždili novým ohnivým kouzlem. Postava v tomto úkolu bude prostě nahrazena jinou a vše bude v pohodě frčet dál.

„Jednou z věcí, s kterou opravdu zápasíme, je kontrola nad hráčem v našich hrách. V podstatě žádnou nemáme. Je to velké hřiště, někteří po něm kráčejí tou správnou cestou, ale mnoho z nich na to jde špatně.  To nám dovolovalo kontrolovat pokrok hrou jen u části z nich. Nyní jsme ale v dobré situaci, kdy jsme přišli na to, jak to zvládnout a využít. Můžete proto použít několik menších úkolů, které vás nasměrují tam, kam potřebujeme. Pokud potřebujeme hráče dostat do města, tak ho pomocí zdánlivě jednoduchého úkolu pošleme na správné místo. Pro větší questy pak potřebujeme někoho, s kým nebudete zadobře. Tuto postavu pak využijeme, aby vás provedl přes všechny úkoly, na které narazíte při snaze ho třeba dopadnout,“  popisuje nový systém Todd.

 

1 z 2
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 36068
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 36069

1.

2.

V praxi systém funguje tak, že pokud jste opravdu špatný dobrodruh a chtěli byste se vyhnout drakům za každou cenu, tak vás přímo k nim může nasměrovat další z úkolů, na nějž narazíte. Nebo pokud jste se rozhodli být mistrem v ohnivé magii, tak se dostanete k výzvám, kdy budete moci vypálit celé městečko a ideálně budete moci pokračovat dál příběhem i přes tyhle hrůzy.

Za páté: Dovednosti a atributy

Bethesda měla v Oblivionu osm základních atributů; Inteligence, obratnost, rychlost a další jsou v nenávratnu. Systém byl dost zjednodušen, což v praxi znamená, že se dostaneme pouze ke třem atributům. Může se vám to zdát jako zbytečné zjednodušení, podle Todda Howarda to ale nemusí být nutně na škodu.

„V Oblivionu jste měli k dispozici 8 atributů a 21 dovedností. Nyní to jsou atributy tři a osmnáct dovedností. Vlastně jsme přišli na to, že všech osm atributů bylo určeno k něčemu jinému. Fanoušci možná můžou namítat, co jsme udělali s jejich oblíbenými osmi atributy. A moje odpověď je, které z nich chcete? Všechny teď pramení z něčeho jiného. Když zvýšíte svůj level, tak jen jednoduše zvednete svoji magickou dovednost a nemusíte zvyšovat svoji inteligenci, abyste vlastně dosáhli toho stejného,“  vzkazuje vývojář na adresu naštvaných fanoušků.

 

1 z 1
- +
Pětkrát od Oblivionu ke Skyrim 31952

1.

Todd Howard rovněž zmiňuje, že je to naprosto přirozený vývoj hry jako takové. Zjednodušení navíc může pomoci mnoha hráčům proniknout do samotného systému, přestože to v celkovém důsledku nebude taková změna hratelnosti. Navíc co se týče dovedností, tak fungují na známém principu a zvyšují se trénováním. Čím více tedy používáte jednoruční meč, tím více s ním umíte zacházet atd. Nejlepší taktikou bude soustředit se jen na omezené množství dovednostní, protože v těch budete nejlepší. Kombinace většího množství se ale také nevylučuje, musíme jen počítat s nižší silou v každé z dovedností.

Po každém zvednutí levelu navíc dostanete možnost si po vzoru Falloutu vybrat jeden speciální perk pro každou z dovedností. Ty přidávají speciální možnosti, jako je přibližování při střelbě z luku anebo zpomalení času. Každý z těchto prvků bude mít několik úrovní, které budou ilustrovat jeho délku trvání nebo účinnost.

Určitě se dočkáme ještě mnoha dalších vylepšení, ty si ale vývojáři zatím schovávají pro sebe. To ale nemění nic na tom, že se The Elder Scrolls V: Skyrim dočkáme již 11. listopadu tohoto roku.

Štítky: Bethesdaelder scrollsThe Elder Scrolls V: Skyrim
Předchozí článek

NHL 11 a FIFA 11 za 398 Kč

Další článek

Madden NFL 12 v debutovém traileru

Související články

Microsoft přislíbil své hry po GeForce Now dalším streamovacím službám
Novinky

Microsoft reaguje na masivní únik informací

před 4 dny
Starfield bude mít tradiční dialogy a systém přesvědčování
Novinky

Starfield si zahrálo 10 milionů lidí

před 4 dny
Bethesda
Novinky

Bethesda chystá nový DOOM, Dishonored 3 i remastery Oblivionu a Falloutu 3

před 5 dny
Další článek
Madden NFL 12 v debutovém traileru 4320 nfl

Madden NFL 12 v debutovém traileru

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    19 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    13 Autoři komentářů
    PsychoBahasglokyNickOverpoweredMeky171 Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      PsychoBahas
      Komunita
      Level 18
      PsychoBahas
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Svět že rozsáhlý jako v Oblivionu? Morrovind je zeměpisně o něco menší než Cyrodill, ale ve hře je to naopak :D (Musím se ale přiznat, že Morrowind jsem hrál jen chvilinečku, ale tuhle informaci mám potvrzenou od fandu a příznivce (Golky: ty moc dobře víš koho myslím :D ) )

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      2. 5. 2011 21:29
      gloky
      Komunita
      Level 25
      gloky
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jo mohli tam nacpat tak 20 na 20, nebo i vic. Ale musis taky pocitat s tim, ze v te dobe, by to vetsine lidi neutahlo PC. Od toho je vsak dnes TESnexus, kde neco takovyho muze byt.

      Meky171: Chybel mu system predmetu a nepratel, kterej byl v Morrovindu. 3 brneni se stejnyma stat. , ale kazdy vypada jinak. Nebo to ze na lvl 1 proste glass mec nenajdes. Opet se to da resit pluginama.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      1. 5. 2011 18:36
      Nick
      Komunita
      Level 20
      Nick
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mně vadily obličeje postav :angry: :angry: :angry: a konec hry "největší válka v dějinách Oblivionu"a bylo tam vojáčku 5 na 5 ;-) trochu blbost ne? ? ? ale jinak dobrá hra

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      1. 5. 2011 13:43
      Host
      Overpowered
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Podle mě trochu víc než něco…mě vadil hlavně systém předmětů, levelování, atributů a skillů.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      30. 4. 2011 7:18
      Meky171
      Komunita
      Level 23
      Meky171
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mě oblivion bavil hodně, ale asi jen tím že sem zarytej fanda tes už od areny, ale musím souhlasit něco tomu Oblivionu chybělo

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      30. 4. 2011 7:02
      Strec
      Komunita
      Level 49
      Strec
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Psal jsem o Oblivionu :-) . Ta velikost, grafika a "příběh" v té době neměla myslím moc konkurence, ale že bych se s toho svalil na zadek se taky nedá říct… mělo to stračny nároky na můj počítač.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 21:11
      Strec
      Komunita
      Level 49
      Strec
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Na tu dobu to bylo "skvěli", ale příběhově mě to nějak moc nevzalo.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 21:09
      Host
      Overpowered
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Potenciál ano, ale otázka je, zda ho využijí. U Oblivionu se to nepovedlo. a ačkoliv a hra na RPG roku dosáhla, zdaleka tak dobrá nebyla.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 20:15
      Dejvik
      Komunita
      Level 39
      Dejvik
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Core: já bych to zase tak černě neviděl :-) , myslím že tato hra má potenciál na to stát se RPG hrou roku :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 20:05
      Core
      Komunita
      Level 27
      Core
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Overpowered: My skeptici musíme držet při sobě :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 20:01
      Host
      Overpowered
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Core, ty jsi můj člověk. Všichni byli z Oblivionu hotoví a zaslepení grafikou, tak aspoň nejsem sám, kdo do té hry nahlídl trochu hlouběji ;-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 19:58
      Core
      Komunita
      Level 27
      Core
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Ať si pindá pan Howard cokoliv, zatím to na mě působí jako velice zjednodušený Oblivion. Spoustu prvků se přejalo (logicky) z předchozího dílu série a zbytek? Tři draci – moc (zjednodušení) , 8 atributů – moc (zjednodušení) , cestování na koni/pěšky zdlouhavé, dáme rychlý přesun (zjednodušování) , atd. apod. Bethesda jde přesně tou cestou, kterou nechci aby se ubírala. Ještě by tam mohli vrznout obří ikony alá konzolová prasečina Dragon Age II a bude to jasně pro-americké "RPG" jak řemen.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 19:44
      Sirius_
      Komunita
      Level 20
      Sirius_
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Oblivion ma bavil, Morrowind som ešte nehral ale na toto sa teším neskutočne

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 19:38
      Shimmy
      Komunita
      Level 35
      Shimmy
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Pokud bude minimálně tak dobrý jako Oblivion, tak to bude pecka. Už se moc těším :-D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 19:16
      Rewan
      Komunita
      Level 22
      Rewan
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Stejne uz me asi zadny TES nechytne tak, jako tenkrat Morrowind.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      29. 4. 2011 18:41

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Epic

      Epic rozdává dvě hry zdarma

      21. 9. 2023
      českou lokalizaci

      Dvě letos vydané AAA hry obdržely českou lokalizaci

      22. 9. 2023
      Steam

      Aktivujte si zdarma na Steamu a PlayStationu nově vydaný kooperativní titul

      15. 9. 2023
      gog

      GOG nabízí hru zdarma

      22. 9. 2023
      Marvel’s Spider-Man 2

      Marvel’s Spider-Man 2 odhaluje herní dobu

      52
      Spencer znovu mluvil o možné exkluzivitě The Elder Scrolls VI

      The Elder Scrolls VI na PS5 nevyjde

      44
      Bethesda

      Bethesda chystá nový DOOM, Dishonored 3 i remastery Oblivionu a Falloutu 3

      26
      Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty - neony, které pohltí 18ab1cd4a3b18 screenshotUrl

      Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – neony, které pohltí

      25
      Tahové RPG Beast se ukazuje v nových záběrech

      Tahové RPG Beast se ukazuje v nových záběrech

      24. 9. 2023
      Nová hra ze světa Pána prstenů se zaměří na Kraj

      Nová hra ze světa Pána prstenů se zaměří na Kraj

      24. 9. 2023
      Embracer má ve vývoji přes 200 her

      Embracer zavře další studia

      24. 9. 2023
      Assassin’s Creed Nexus se ukazuje v nových záběrech z hraní

      Assassin’s Creed Nexus se ukazuje v nových záběrech z hraní

      23. 9. 2023

      Nejnovější komentáře

      • VIKY1: DLSS 3.5 Ray Reconstruction přináší v Cyberpunku 2077 vyšší vizuální kvalitu
      • TheEvo: DLSS 3.5 Ray Reconstruction přináší v Cyberpunku 2077 vyšší vizuální kvalitu
      • 23cicer: DLSS 3.5 Ray Reconstruction přináší v Cyberpunku 2077 vyšší vizuální kvalitu
      • gerchan: Nový Steam Deck máme čekat nejdříve za dva roky
      • shaak: Nový Steam Deck máme čekat nejdříve za dva roky
      • Mighty: Assassin’s Creed Nexus se ukazuje v nových záběrech z hraní
      Game Pass

      Game Pass brzy opustí 7 her

      20. 9. 2023
      Starfield bude mít tradiční dialogy a systém přesvědčování

      Starfield si zahrálo 10 milionů lidí

      20. 9. 2023
      Recenze Lies of P – Pinocchiova noční můra stojí za to

      Recenze Lies of P – Pinocchiova noční můra stojí za to

      18. 9. 2023
      Dojmy z hraní: Bulánci

      Multiplayerová akce Bulánci opustila předběžný přístup

      23. 9. 2023
      EA Sports WRC

      EA Sports WRC představilo seznam vozidel

      18. 9. 2023
      Game Pass a Xbox Series X zdražují

      Xbox příští generace vyjde v roce 2028, Microsoft zvažuje architekturu ARM

      19. 9. 2023
      Microsoft přislíbil své hry po GeForce Now dalším streamovacím službám

      Microsoft reaguje na masivní únik informací

      20. 9. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Heureka
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář