Je to k nevíře, ale naposledy jsme se s pesimistickým, painkillery papajícím a neuvěřitelně cool poldou Maxem Paynem viděli v roce 2003, kdy se spojil se sličnou vražedkyní Monou Sax a obrátil New York vzhůru nohama. Od té doby uplynulo hodně vody, fanoušci ale nezapomínají. Max Payne dle mnohých patří do zlatého fondu akčních adventur a mezi zakladatele mnohých herních prvků, viděných v akcích doteď.
Můžeme tedy jedině jásat, že se Rockstar rozhodl převzít otěže od studia Remedy a nostalgicky vzpomenout na doby dávno minulé. Max možná změnil vizáž, ztratil vlasy a přestěhoval se do teplých krajů, jeho srdce ale zůstalo stejné a my vám přinášíme 10 důvodů, proč se pokračování jeho příběhu nemůžeme dočkat.
Nový rozhovor s tvůrci, kde nechybí hrstka nových záběrů z hraní.
1. Bullet-time je zpět
Není tajemstvím, že srdcem obou dílů série bylo zpomalování času. Je to jeden z prvků, který Maxe tak odlišoval od konkurence a je to právě bullet-time, který přinesl do hry hory zábavy a radovánek. Zpomalení se vrací i ve třetím dílu a naštěstí zůstává věrné předloze. Prozatím se bullet-time doplňuje v době, kdy je Max pod tlakem nepřátel, což mu jako vždy dává menší výhodu v odpravování dotěrných žoldáků. je ale dost možné, že se tento systém do vydání ještě změní. Jakmile se funkce naplní, Max může předvést svůj klasický zpomalený skok s vytasenou dvojicí pistolí (nebo jiných zbraní). Změny jsou tu spíše kosmetické a my jsme rádi, že Rockstar nechává vše při starém.
2. Max se nezměnil
No dobře, ne tak docela. Obličej má nyní Max modelován přesně podle herce, který mu propůjčil hlas i v předchozích dílech, Jamese McCaffreyho, jenž se vrací do své legendární role. Vlasy jdou také pryč, což se naštěstí děje až v pozdějších fázích hry a my si tedy užijeme starého dobrého Maxe měrou vrchovatou. V ostatních aspektech se náš pošramocený polda nezměnil. Stále jej deprimuje smrt jeho rodiny, stále chlastá a stále polyká prášky proti bolesti jako hašlerky. A proto jej tak milujeme.
3. Filmovější, než kdy dříve
Komiksový styl vyprávění měl rozhodně něco do sebe, pokrok je ale nevyhnutelný a i Max musí jít s dobou. Máme se tak těšit na spoustu filmových momentů a quick-time eventů, které by ale naštěstí neměly zbytečně překážet a samotný styl vyprávění prý zůstane velmi podobný originálu. A to je dobře.
4. Vítejte v Riu
Hra samozřejmě startuje v zasněženém noir New Yorku, kde se Max opět dostává do problémů. Neopatrností totiž zabíjí syna významného mafiána Anthonyho DeMarca, který chce pomstu. Max se tedy rozhodne utéct do brazilského Ria a vezme práci osobní ochranky jedné z velmi vlivných postav města. Je zcela jasné, že se Rockstar nechal bohatě inspirovat gangsterkami a stylem filmů Město Bohů či Elite Squad. Zasluněné Rio de Janeiro se tedy představuje v tom nejbrutálnějším, nejkrvavějším a nejhnusnějším možném světle. Krásy Jižní Ameriky zůstávají na pozadí, tady jde o život.
5. S požehnáním Remedy
Za původní dva díly můžeme děkovat klukům ze studia Remedy, kteří vytvořili neopakovatelnou atmosféru a hratelnost. Pokud je ale studio, které by mohlo vzkřísit Maxe se ctí, je to jednoznačně Rockstar. Myslí si to i Remedy, jež pomohlo s produkční fází a zanechalo ve třetím dílu co nejvíce vlastní krve. Max Payne se zkrátka vrací a veškeré změny nedokáží zastínit kořeny série, které zůstaly.
6. Brutalita jen to lítá
Jak moc je hra brutální? Extrémně. Každá kulka je modelována v reálném čase, provrtává těla nepřátel a efektní Kill Cam u posledního žoldáka v okolí krásně ukáže, jak mu ulítla čelist, vyplesklo oko nebo vyletěl mozek. Přestřelky ještě nikdy nebyly tak luxusní a možnost nosit v každé ruce jinou zbraň tento fakt ještě umocňuje.
7. Brutální chvaty
Max Payne 3 je stále o čirém střílení. Občas se ale stane, že se k vám někdo dostane až příliš na tělo a Max naštěstí neseděl celou tu dobu doma na gauči. Nemá mu tedy dělat problém hodit pár loktů a kolen, vypůjčit si zbraň nepřítele a zahrát si na jeho páteři serenádu.
8. Nové schopnosti
Bullet-time a plavné skoky nedokážou člověka ochránit před celým brazilským podsvětím. Kromě klasické kostry Maxe Payna se vývojáři rozhodli přidat do vínku ještě interaktivní systém krytí, možnost zpomalit a přesněji zacílit, zničitelné prostředí a v neposlední řadě schopnost zůstat na zemi a střílet všude kolem. Praví fanoušci budou hrát Maxe tak, jak jsou zvyklí. Pokud ale náhodou budete chtít něco více, možnosti budou. A to je hlavní.
9. Animační orgie
Kompletní snímání pohybů se v současné době stává stále více populární. Rockstar ale tuto vychytávku posunul ještě o fous dál. Nový Max tedy bude snoubit pokročilou umělou inteligenci, hybridní animační systém a engine Euphoria, což je smrtící kombinace nejen v akční střílečce. Mnohé mise a mapy ve hře navíc byly zrekonstruovány v ateliéru, kde pobíhali herci a vše točili naživo. Díky tomu bude každá přestřelka unikátní a ani po desátém opakování hry nenastane stereotyp, což je v akční hře dost podstatné.
10. Stará škola nerezaví
Musíme přiznat, že jsme se před určitou dobou o Maxe báli. Po zhlédnutí několika videí a přečtení kupy článků ale musíme konstatovat, že je série v dobrých rukou. Max Payne je zkrátka oldschool akcí, kterou máme ještě stále v živé paměti a jediné, čím třetí díl vyčnívá z davu, jsou nejnovější technologie, jež pomáhají titulu udržet se v moderním herním průmyslu. V zásadě se tak jedná o kombinaci toho nejlepšího z obou světů. Nic lepšího jsme si už přát ani nemohli.
fí ha to už je 9 let : o
(sry trochu od )
![:-D :-D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
to ten čas letí každopádně z toho co čtu to aspon nebude takové sklamání jako nový duken nukem na kterého jsem se těšil a chtěl si za někiolik tisíc pořídit i spešl edici stačilo pár game play videii apsence lekarničekm a nadšení opadlo
každopádně to vypadá brilantně a věta :
Každá kulka je modelována v reálném čase, provrtává těla nepřátel a efektní Kill Cam u posledního žoldáka v okolí krásně ukáže, jak mu ulítla čelist, vyplesklo oko nebo vyletěl mozek.
Mi vykouzlila velký škodolibý usměv na tváři
Neznám hru od Rockstaru, co bych dohrál za 6 hodin! Kdo nevěří Rockstaru, které spolupracuje s Remedy, tak je hloupý.
Protože na půdě těchto machrů se polotovary nevaří! A Max Payne 3 neni polotovar! ![:thumbup: :thumbup:](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/thumbup.gif)
Hmm a nakonec to bude mít 6 hodinovou herní dobu a příběh bude jen akční slátanina…jsem cynickej, ale už mě tolik games zklamalo, že být musím…
Doporučuji všem rýpalům ohledně toho a onoho (Rio a podobné blbosti) , ať se podívají na tohle a zjistí, že to vše o RIU a temné atmosféře není ([ odkaz ]
Rejpal Overpower : dělají to tak dlouhé, aby příběh měl stále smysl …
No nejsem zrovna velký fanda do MAX PAYNE ale tenhle díl vypadá dost luxusně, opravdu se těším co z toho nakonec vyleze![:) :)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/smile.gif)
Vždycky jsem se chtěl do Ria podívat, ale po Elite Squad, nebo Maxovi už nechci![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
brutalita a brutalni chvaty
![:shock: :shock:](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/shock.gif)
Těším se…oba první díly jsem hrál . . takže paráda.![:-) :-)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/smile.gif)
Who the hell is Hannah Montana
tak na tohle se těšim !![:) :)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/smile.gif)
" V zásadě se tak jedná o kombinaci toho nejlepšího z obou světů. " – Nevím, jestli to redakce ví, ale " To nejlepší z obou světů" je motto seriálu Hannah Montana…
Kdo se těší ? ? ? ? LAJK! ! !
Mám si ji předobědnat asi to fakt bude dobrá hra no nic půjdu do toho.
![:lol: :lol:](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/laugh.gif)
Rockastar dělá hru podobného rozsahu vůbec poprvé, mimo to má většinou vlastní IP, nikoliv převzaté. Právě díky tomu, že to bude začínat v Riu, nikoliv v NY jako předchozí díly, tak to snese srovnání mnohem lépe ale to už jsem psal v tom předchozím komentu. Ukaž mi hru, která redefinuje akční prvky jako bulletime, každá jednotlivá vypálená kulka bude fyzicky modelovaná, takže to bude působit reálněji a dalších bambilion prvků, které oznámeny nebyly. Plus si k tomu přičti podobnou herní dobu jako v druhém díle a vyjde ti hra, která prostě nemá konkurenci a kterou jsme opravdu nikdo neměli možnost hrát. A konečně to bude hra, s pořádnou hratelností a grafikou zároveň. Už aby to tu bylo
.
dex1o (^_^) o: souhlasím s tebou až na jeden bod a to že jsem nic takového v životě nehrály. Zas tak velký to nebude (rozhodně to nezačne herní revoluci jako první Max Payne) . Mě bude stačit když to bude starý dobrý Max v nový grafice s novým příběhem a ze zachovanou hratelností.![:lala: :lala:](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/whistle.gif)