Mass Effect: Andromeda už je pár dní mezi námi. Na recenzi si budete muset ještě počkat, protože chceme hru detailně projít a nehodnotit ji jen po několika odehraných hodinách. Mezitím jsem se však zaměřil na to, jak se vlastně povedla PC verze. Nový Mass Effect sice pohání Frostbite engine, který je většinou zárukou kvalitní technické stránky, ale každé studio s ním přeci jen zachází jinak, a tak se vždy nabízí otázka, jestli jde o další dostatečně kvalitní verzi nebo jen o odbytý polotovar, jakých se poslední dobou objevuje na trhu stále víc. Nemluvě o tom, že se nové dílo BioWare může chlubit využitím několika technologií, které dnes nejsou úplně standardem. Ještě jednou raději zdůrazním, že v tomto článku nebudou hodnoceny kvality nebo nekvality celé hry. A to se postará až recenze. Tento speciál je zkrátka dalším z řady rozborů technické a vizuální stránky vybraných očekávaných titulů.
Z hardwarového dna až na samý vrchol
Abych zjistil, jak dobře běží Mass Effect: Andromeda na různých sestavách, rozhodl jsem se singleplayerovou část hry otestovat na třech radikálně odlišných hardwarových konfiguracích. Na středeční akci pořádané společností Nvidia jsem měl možnost hrát hru na zatraceně dobře vybavené sestavě, v jejíchž útrobách třímala především grafická karta GTX 1080 Ti. Zároveň jsem hru rozehrál na mém obstarožním domácím PC, v němž pro změnu hučí stará GTX 660, doplněná procesorem Core i5-3350P a 8 GB RAM. Zatímco první zmíněná sestava dalece převyšuje doporučené hardwarové požadavky nového Mass Effectu, má stará herka má štěstí, že se jakž takž vejde do minimálních nároků. Později jsme ještě v redakci hru zkoušeli na sestavě s grafickou kartou GTX 970, procesorem Core i5-6400 a 16 GB RAM.
Když ve vašem PC září GTX 1080 Ti, nejspíš není žádným překvapením, že se dá nový Mass Effect hrát bez potíží na ultra nastavení grafiky při 60 či více snímcích za sekundu. V tomto případě zkrátka nabízí Andromeda naprostý standard. Když máte dostatečně výkonný stroj, můžete si dovolit nastavit vše na maximum a užívat si královskou podívanou, kterou hra navzdory těm několika komickým či zastaralým animacím obličejů a pohybů postav nabízí. Frostbite je v tomto ohledu jednoduše sázka na jistotu a na ultra nastavení vás čeká skutečná pastva pro oči. Zvlášť když hrajete s monitorem či televizí, které podporují HDR, konkrétně standard HDR10. Mass Effect: Andromeda je jednou z mála her, v jejichž případě jsem opravdu viděl rozumné využití této technologie. Ne že by bez podpory HDR vypadal nový Mass Effect kdovíjak hůř. V žádném případě. Jde ale o luxus, díky němuž vypadají barvy a různé světelné efekty ve hře o něco lépe.
Na akci Nvidie došlo dokonce k prezentaci na obří HDR televizi doplněné ještě výkonnějším počítačem, v němž byly pro změnu dvě GeForce GTX 1080 Ti v SLI, které doplnil Core i7 5960 OC 4.5 GHz, 16 GB RAM a SSD disk. V takovém případě byla ta podívaná ještě lepší, ale faktem zůstává, že taková sestava a televize je už tuplem luxus. Hodně drahý luxus, abych byl přesný, a ten si může dovolit málokdo. Zajímavé přitom je, že i s takhle dobře vybavenou sestavou občas lze místy pozorovat doskakování textur či poněkud trhané střihy v několika cut-scénách. Frostbite je sice jedním z technologicky nejpokročilejších herních enginů současnosti, ale i on má své limity a ty nepřekročíte ani s počítačem z NASA. Jde však o vzácné chyby, které nijak neruší doslova dechberoucí a také hladce běžící podívanou, kterou může Mass Effect: Andromeda se správným hardwarem nabídnout.
A jak je na tom opačný konec spektra, tedy nejslabší testovaná sestava? Samozřejmě ne tak dobře. Ale zase ne tak špatně, jak by možná někdo čekal. Když jsem snížil veškeré grafické nastavení na minimum, po většinu času jsem si stále mohl užívat hraní na v průměru 50 až 60fps. K propadům dochází povětšinou během rozhovorů a cut-scén, které zblízka ukazují tváře postav. V takovém případě je ideální hladina 60 snímků za sekundu jednoduše neudržitelná a většinou se drží spíše kolem 30fps. V opravdu výjimečných případech může dojít k hlubšímu poklesu. Jakmile se v záběru objeví větší množství vlasů, pro výkon hry na takhle staré sestavě je to zkrátka dost velký problém.
I na té staré herce je však hra bez potíží hratelná a faktem zůstává, že i s nízkým nastavením vypadá po většinu času překvapivě dobře. Výjimku tvoří snad jen stíny, které dokážou být až nechutně kostičkované, nízké nastavení anti-aliasingu a uši mnoha lidských postav, které vypadají skoro jako v dobách první Mafie. Jinak jsem byl s vizuálem hry při nízkém nastavení příjemně překvapen. Nutno však říct, že jsem ani na okamžik nevyužil možnost škálování rozlišení (resolution scaling). Kdybych rozlišení za pomoci této funkce trochu snížil, nejspíš bych se dočkal stabilnějšího výkonu, ale zároveň bych s mým monitorem s rozlišením 1680×1050 už nejspíš nemohl tvrdit, že hra i na nízké nastavení nabízí uspokojivý vizuál. Mimochodem, na rozlišení okolo se válejících screenshotů snadno poznáte, na jaké sestavě a při jakém grafickém nastavení byly pořízeny. Na akci Nvidie byl totiž k dispozici neobvykle široký monitor, který také napomáhá dobrému dojmu z toho, jak Mass Effect: Andromeda může vypadadt.
Třetí testovaná sestava se pak nachází někde mezi dvěma dosud probíranými extrémy. Na vysoké nastavení jsme většinou pozorovali běh při 50 až 60fps, přičemž k propadům pod tyto hodnoty opět docházelo zejména během rozhovorů a blízkých pohledů na tváře a větší množství vlasů.
Standardní nabídka
Škálování rozlišení není ani zdaleka jediná položka, kterou najdete v nastavení hry. Podobně jako v případě ostatních titulů, které pohání Frostbite engine, jsou možnosti dost bohaté. Nechybí nastavení anti-aliasingu, ambientní okluze (zastínění) nebo chromatické aberace a efektu Film Grain, tedy rádoby filmového zrnění. Samozřejmě lze nastavit i kvalitu textur, stínů, vegetace, terénu, efektů, osvětlení, post-procesů nebo shaderů. Tohle všechno plus resolution scale nabízí víc než dost příležitostí k přizpůsobení technické stránky hry vašim preferencím i možnostem vaší sestavy. Chválím také možnost nastavit FOV, tedy zorné pole.
Za klasiku by se dalo považovat i ovládání. Není vůbec těžké vycítit, že Mass Effect: Andromeda je hra, která je v první řadě určená pro gamepady. Na druhou stranu ani s myší a klávesnicí jsem nikdy neměl výrazné problémy. Chvílemi jsem si jen musel zvykat na některé ovládací prvky, hlavně kvůli uživatelskému rozhraní, které je opět ušité na míru gamepadům. Orientace v něm za pomoci myši a klávesnice tudíž může vyžadovat notnou dávku trpělivosti a pozornosti. Je škoda, že se v BioWare nerozhodli více přizpůsobit uživatelské rozhraní těmto klasickým periferiím, podobně jako tomu bylo v případě Dragon Age: Inquisition, ale i tak se s nimi dá nový Mass Effect ovládat relativně pohodlně. Hlavně během přestřelek, které může občas komplikovat snad jen prapodivná funkce v podobě automatického krytí. Ta je přítomná na všech platformách, stejně jako pomoc s mířením, kterou lze naštěstí v nastavení hry snadno a rychle vypnout. Samozřejmě ale platí, že i na PC můžete hrát s gamepadem a v případě potřeby lze mezi oběma typy ovládání velmi hladce přepínat.
Za zmínku stojí ještě jedna specialita PC verze, za předpokladu, že ji pohání hardware od Nvidie. Mass Effect: Andromeda je jednou z her, které využívají technologii Ansel. Ve zkratce jde o pohodlný fotografický režim, který je podle mého názoru jednou z mála předností, jimiž disponuje GeForce Experience a jeho podprogramy. Tenhle software jsem mnohokrát proklínal, a to z mnoha důvodů, jejichž výčet by snad vydal na další článek. Faktem ale je, že Ansel je šikovná věcička, která hravě zastoupí klasický fotografický režim, který v samotné hře nenajdete. Můžete rozsáhle pohybovat s kamerou, nastavit různé filtry, natočit obraz, dokonce není problém pořídit panoramatické snímky. Výstup pak může být ve velmi vysokém rozlišení. Níže můžete vidět dva výsledky mého několikaminutového a vlastně docela nahodilého snažení.
Mám vůbec PC verzi Mass Effectu: Andromeda po technické stránce co vytknout? Když pominu občasné doskakování textur, které je zjevně způsobené spíše limitacemi enginu než hardwarem, a dva záseky cut-scény, s nimiž jsem se setkal, musím zmínit skutečnost, že cut-scény a rozhovory jsou automaticky v poměru stran 16:9. Tento fakt může na různých sestavách způsobit různé jevy. Na mém monitoru s rozlišením 1680×1050 (16:10) vídám jen úzké černé pruhy nahoře a dole, zatímco na zmíněném širokoúhlém monitoru na prezentaci Nvidie bylo možné vídat i výrazné černé plochy po stranách obrazovky.
Jinak tu ale máme počin, který bych se nebál označit za standardní PC verzi s nadstandardními technologiemi. S dostatečně výkonným hardwarem vás povětšinou čekají vizuální orgie, které snadno ukazují přednosti nově používaných technologií v čele s HDR. Zároveň je možné dosáhnout uspokojivého vizuálu i na starších sestavách. Faktem je, že takový Star Wars: Battlefront či Battlefield 1 běží na mé obstarožní sestavě o něco lépe, i když využívají v mnoha směrech stejnou verzi Frostbite enginu. Zároveň jde ale o hry, které se vždy odehrávají na mapách, které jsou z hlediska rozlohy, zalidnění a počtu objektů nesrovnatelné s plochami, na nichž se většinou odehrává Mass Effect: Andromeda. To dokazuje i skutečnost, že multiplayer odehrávající se na malých uzavřených mapách běží v porovnání se singleplayerem mnohem lépe. S přihlédnutím k těmto argumentům mi nezbývá než PC verzi označit za kvalitní počin, který znovu ukazuje nebývalé technické a vizuální možnosti Frostbite enginu. Kéž by takhle dobře dopadalo více současných titulů. A kéž by nebylo třeba neustále poukazovat na ty animace tváří a pohybů.
Recenzi Mass Effectu: Andromeda očekávejte v následujících několika dnech.
Odpověď na komentář uživatele Docik
Rozumím. Jen aby nedošlo k omylu. Já také "roulplejuju" také vyberu odpověď takovou, se kterou se ztotožnuji. Ale zároveň nechci ve hře minout nic, proto hraji tímto stylem (abych nemusel každé obří RPG hrát 5x) .
A jinak musím souhlasit s hodnocením. Napsal jsem 8/10, ale čím se více a více ponořuji do hry, zábavnost stoupá. Zde je důležité nehodnotit (jakékoliv) rpg po 10 hodinách… Je to velice dobrá hra. Je škoda, že se lidi nechají tak snadno zmanipulovat názory hráčů, které v reálném životě vlastně ani neznají/nepotkají. V tomhle je youtube strašně zhovadilý a na základě pár gifů dokáže pošramotit pověst kvalitním hrám… jejich škoda. Podle mého názoru se přese všechno bude jednat o jedno z nejlepších rpg letošního roku.
Odpověď na komentář uživatele carhrozny
jak bylo již řečeno, já nemám žádné bugy které by mi zabraňovali si hru užít. Já ani nenarazil na nějaké bugy v animacích obličeje. Ty animace nejsou sice kvalitní motion capture s mimikou, ale já většinou stejně čtu anglické titulky a ty obličeje bych prostě jen efinoval jako kamené. Což ve srovnání s RPG podobného rozměru mohu být rád že jsou vlbec dabované, je to šílené kvantum textů co tam je.
Ty FPS dropy jsou věc na kterou mi vždycky zabere escape klávesa, je to nějaký nesmysl v optimalizaci který za rok od vydání 100% nebude existovat, osobně věřím tomu že vydají patch a v něm to opraví.
Za mně je to 8/10 až 9/10 protože když to hraju tak čas letí ani nevím jak. To je pro mně známka kvalitní hry, nenašel jsem ještě pasáž u které bych si říkal, sakra hoši proč tam tohle dáváte chci to přeckočit.
Jinak Corvus: jo je fakt takhle hraje bioware RPGčka můj bratr že dá save a projede možnosti dialogů. a vybere si ten který chce. Já to hraji víc jak je definice role play, tzn hraju vždy za mužskou postavu protože hraji jakože jsem to jsem já a rozhoduji se na poprvé tak jak bych se rozhodl já. V tom se mi i docela líbí to zjednodušení v diskuzích co je teď, že i většinou vím na jakou "notu" odpovím a co se pod tou odpovědí skrývá aniž by museli napsat víc jak jednu frázi k dané možnosti. V tomhle dílu bych řekl, že jsou diskuze celkem vymakané.
Odpověď na komentář uživatele carhrozny
Bugy v hre ? Keby som nevidel tie videá čo na internete kolujú povedal by som , že hra je z technickej stránke skoro dokonalá . V takom Zaklínačovi som zaznamenal oveľa viac problémov. Nemám problémy s optimalízáciou a taktiež žiadne výrazné bugy som nezaznamenal . A to mám odohraté už fakt niekoľko desiatok hodín . Tiež hru hodnotím ako chalani 8 až 8, 5 mňa hra sakra baví taký pocit som mal asi naposledy pri Zaklínačovi . Nebyť animácii nebál by som sa ohodnotiť hru aj vyššie . Subjektívný názor .
Už sú predaje za prvý týždeň a vôbec to nie je zlé . Som rád , že negativita neovplyvnila predaje , lebo hra je to je nadpriemerná nech si každý hovorí čo chce …
Nerad bych soudil, nehrál jsem, ale mám si to koupit? Mám dát přednost Horizonu? , stále jsem si ho nepořídil. Děkuju za případné tipy
Odpověď na komentář uživatele SamFisher
Aha, tak tam ještě nejsem Tím se to vysvětluje
Odpověď na komentář uživatele Corvus
já hraju za Soldiera a ke všem Assault zbraním mám modifikace , jako zásobníky, scope atd. a normálně v loadoutu si navolím dané modifikace do zbraní (myslím, že to funguje jen v loadoutu před misemi a v předsunutých základnách (ty drony, co ti přiletí z orbitu) tam si měníš i spolubojovníky a jiné voloviny
Odpověď na komentář uživatele carhrozny
na žádný bug, který by mi bránil ve hře jsem nenarazil…animace obličejů jsou kapitola sama o sobě, mám za sebou 12 hodin a i příběh se mi celkově líbí, je to konečně něco jiného, než zachraňovat galaxii Nomád se ovládá sakra dobře. Otevřenost světů je také k dobru. Po grafické stránce je hra vážně pěkná i na Vysoké detaily ve FHD, 60 fps si to drží celou dobu. a Vaulty jsou dechberoucí Jak píše Corvus, jetpack je příjemná novinka. Hru hodnotím zatím 8/10 a to jako vážně 8/10. Příběh je trošku slabší a nedosahuje kvalit trilogie, ale pořád je to nadprůměrná zábava. Chybí tu však čeština na to množství textu (anglicky umím, ale trvá to než si to v hlavě všechno přeložím) a ten autocover systém je fakt na pí** snad to s updaty spraví
Odpověď na komentář uživatele Docik
Nechápem, jak možeš dať totálne zabugovanej hre 9/10? Ale vlastne podla nového máme hodnotenie 7-10/10 , nižšie sa už nedáva tak potom sa netreba čudovať prečo sú hodnotenie také vysoké
Odpověď na komentář uživatele Docik
A jinak jsme v příběhu asi stejně daleko Moje taktika je spíš defensivní. Ale jetpack si nemohu vynachválit. Vynikající záležitost. Hlavně kvůli průzkumu A na toxické kaluže se taktéž hodí. Já se chci do budoucna specializovat na sniperku a obecně hraju spíš defensivně. Čili v boji rád využívám nastražené miny, potom na sebe hodím kryt a už to pěkně odstřeluji…
Jinak zatím nemám možnost nijak použít ty různé vylepšováčky do zbraní apod. Mám třeba modul vylepšující (dejme tomu) zásobník, ale mohu si o tom leda tak něco přečíst… Jak to tedy jako funguje? Myslel jsem, že tyhle věci normálně mohu aplikovat na zbraně… Následně mám třeba i problém se sebranými zbraněmi. Vidím v inventáři, že mám tři pistole, z toho jednu označenou ve výbavě, ale když chci používat jinou, tak ji prostě nemohu vybrat… wtf? To jsem ještě nedošel příběhově do mometnu, kdyby mi to hra ukázala a já jsem to mohl libovolně všechno používat?
Odpověď na komentář uživatele Docik
S příběhem zatím souhlasím. Mě přijde solidní a až na občasné ’90 cheese hlášky (jako vystřižené z filmů s Arnoldem) , kdy takřka na všechno někdo musí hodit rádoby vtipný koment, je to naprosto v pohodě. Dokonce jsem se přistihnul, že netrpělivě očekávám jak se co vyvrbí.
S ukládáním problém mám a to obrovský. Já jsem typ hráče, který rád zkouší všechny dialogové/příběhové možnosti a rozhodnutí a je OBROVSKÝ problém, když hra prostě poskočí dál v ději a já už se nemohu vrátit před dialog nebo své rozhodnutí. A to je v drtivé většině her a uměle tak člověka nutí si (nejlépe) zahrát +100 hodinovou hru znovu. A na to fakt nemám čas. Navíc já za své peníze prolejzám na první zátah pokud možno každý pixel hry. V Thiefovi jsem nechal 82 hodin (ostatní tak 15) . Popisuje se mi to špatně, ale jde prostě o to, že mnohdy nemožnost vlastního savu zcela znemožní něco vidět. Člověk tak může minout celou odbočku na mapě, protože ve hře se něco stane a zavřou se za mnou dveře a už nemohu třeba zpátky ven. A to je například i případ Andromedy. Spousta dveří se zavře a se spousty NPC (když se děj posune) najednou znovu nejde mluvit. V takovém případě bych načetl pozici, jenže smolík. Je to ten nejhorší systém, který kdo vymyslel. Skutečně nemám čas hrát rozsáhlá +100 hodinová RPG 5x Ani čas, ani chuť a hlavně her jsou tuny a nechci tvrdnout u jednoho titulu. Už tak hraju hry extrémně pečlivě.
Dodatek: A je to i třeba kvůli lootu nebo rozdělení skill pointů. Chcípnu a načte se mi pozice, kde po otevření krabice najdu JINÝ obsah (a pochopitelně už ne ten super puškohled, ale nějaký neprodejný šrot) a pečlivě vybírané vlastnosti v skill tree jsou opět neaktivované a můžu začít znovu… To člověka drobet nasere. Kdybych si mohl hru uložit (za své peníze) kde chci, tak z toho výše uvedeného neřeším skoro nic. Je to prostě nechutně otravné.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Nevím jestli tam je někde ukazatel kolik mám odehráno, ale řekl bych že tak 5 hodin 100% možná i 10. Aha už jsem to našel tak mám dokonce už 17 hodin A já bych se teda nebál hodnocení 9/10 zatím.
Na to že save nejde kdykoliv jsem celkem zvyklý, v podstatě tím vytváří při těžkých soubojích aspoň částečné napětí, kdy se člověk snaží aby neumřel a má z toho strach protože neví kolik by toho musel dělat znovu.
To automatické krytí spíš je věc která štve mně a s kterou jsem se ještě nezžil, ale já tam většinou stejně pobíhám a skáču takže zatím jsem nenarazil an situaci kdy ybch kvůli tomu umřel.
Jinak mi příběh nepřipadá nějak špatný, naopak ty starosti co řeší po příletu do jiné galaxie se mi dost líbí a je tam i to tajemno kdy nevím co je ta rasa proti nám vlastně zač, teď jsem objevil ještě nějaká tajemství kolem Ryderova otce. Uvidíme jakou to bude mít koncovku, ale já si to zatím užívám až na optimalizaci, která mi tady v článku přijde jako že je celkem vychvalovaná.
Přijde mi vyloženě nefér aby hra byla tak náročná, když toho moc neukazuje (a zde mám na mysli prostory lodi, kde není takřka nic a FPS jdou dolů) . Stejně tak mi vadí propady v cut scénách, kde se téměř vůbec nic neděje. Záběr na obličej přes celou obrazovku… kolik toho systém musí asi propočítat, aby takovým způsobem hodnoty FPS letěli dolů. 100x krásnější obličeje v Alien: Isolation s tím problém nemají Třeba…
Ale abych jen nekritizoval: v ultra nastavení jde skutečně o nádherné scenérie. Andromedu si maximálně užívám a určitě nesdílím tu nenávist, která se okolo hry točí. Co mě ale dost zklamalo: pro mě osobně je zde tak nějak málo popisků (a příliš se opakují) a věcí k prozkoumávání. Jsem asi přespříliš namlsaný např. Zaklínačem a obdobnými RPG, kde toho je ke čtení mnohem více a hra přímo přetéká obsahem… Na druhou stranu soubojový systém (s využitím všech možných skillů) od první vteřiny parádně přejde do krve. Ale opět, připadá mi, že na každé plus v Andromedě připadá jedno mínus. Krycí systém neexistuje a hodně mi vadí, že ani omylem není na první pohled jasné, co ve hře funguje jako blok a za co se už postava hráče sama nepřikrčí… Hlavně pokud jde o přírodní útvary (skály) .
V životě naprosto nepochopím a nikdy nebudu schopný tolerovat tři věci: nemožnost uložit si hru kde JÁ doprdele chci / skákat kdy JÁ chci a přes co chci / dřepnout si kdy JÁ chci. Toho IDIOTA, který si ráno uvázal kravatu, přišel na meeting a tuhle zasranou zhovadilost vymyslel a prosadil, bych nejraději chytil pod krkem. Tyto tři aspekty mě totálně vytáčí do běla a naprosto vůbec nechápu jak je možné, že to téměř každé studio kopíruje… Neuvěřitelné…
Ale jako celek mě Andromeda hodně baví a už se nemůžu dočkat kam všude mě cesty Vesmírem zavedou… Příběh mi ZATÍM připadá naprosto adekvátní a v pohodě. Mám také výhodu v tom, že jsem předchozí Mass Effecty nehrál, čili mé nároky jsou umírněnější. Jakmile totiž RPGčka od Bioware přešly na 3D, s jejich hrami jsem skončil. Já se přes to prostě nedokážu přenést. Izo je izo a je 1000x hezčí, detailnější, propracovanější. Nikdy nezapomenu na ten šok, když jsem zapnul první 3D rpgčko a viděl jsem ty doslova odporné textury a zcela holé místnosti… Není nad maniakálně nádherné a detailní předkreslené obrazovky… asi tak. Nicméně Andromeda baví a osobně bych se nerozpakoval nad 8/10 pro nováčky a 7/10 pro skalní
Odpověď na komentář uživatele Docik
Já zrovna nejsem typ, který by "šel po grafice", ale když jsem Mass Effect spustil prvně, byl jsem poměrně v šoku. Načež jsem tedy ale zjistil, že PCčko utáhna ultra (hurá) a jakmile jsem opustil sterilní prostředí lodi a objevil se na planetě, byl jsem nadšen. Ale hra má problém s nasvícením, vše je strašně přeexponované a s čímkoliv člověk hýbne, tak vznikají hodně tmavé plochy (kontrast) . Aspoň mě to tak tedy připadá. Už jsem zkoušel všechno možné vypnout/zapnout… dokonce jsem ladil i gammu, ale prostě s tím nejde nic dělat. Jak píšu, pro mě jsou stejně nejhezčí izo rpg a nikdy to nic nepřekoná, ale na frostbite jsem se těšil, když jsem viděl tu nádheru v battlefieldu (nehrál jsem, jen gamesplay na YT) , načež jsem dostal grafiku z roku cca 2005. Takže to je snad poprvé, co nesvolím k nižšímu nastavení a raději budu trpět FPS dropy a lagy, než abych hejbnul s nastavením směrem dolů.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
jo jo, to musím souhlasit, ono i na ultra jsou prostě oblasti kde je to nasvícení takové nemastné neslané. S bratrem když jsem to zapnul a měl jsem vše automaticky nastavené na medium, tak to vypadalo pomalu hůř než ME 1.
Jinak teda fps dropy v cutscénách nebudou widlema
Odpověď na komentář uživatele Docik
Jedu pod Win7/64 a v cut scénách je to občas peklo… Někdy se to škube jako sviňa, jindy cut scéna 425 FPS a jede plynule… Stejně tak ve hře. Jinak tedy ale musím napsat, že frostbite (nebo to, jak s ním vývojáři naložili) je obrovské zklamání. COKOLIV pod ultra vypadá dost ošklivě… Nemůžu si pomoct.