ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Únik nastiňuje možné monetizační plány Blizzardu s Diablo 4

    Diablo 4 mělo usmrtit několik RTX 3080 Ti

    Nejvyšší tržby měl i loni Tencent, PlayStation se přibližuje

    Nejvyšší tržby měl i loni Tencent, PlayStation se přibližuje

    Far Cry 5

    Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma

    The Lord of the Rings: Gollum

    The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

    Elden Ring: The Board Game odhalilo datum startu kampaně

    Elden Ring dostal Ray Tracing

    Sherlock Holmes The Awakened

    Sherlock Holmes The Awakened v nové ukázce láká na ústřední dvojici

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Únik nastiňuje možné monetizační plány Blizzardu s Diablo 4

    Diablo 4 mělo usmrtit několik RTX 3080 Ti

    Nejvyšší tržby měl i loni Tencent, PlayStation se přibližuje

    Nejvyšší tržby měl i loni Tencent, PlayStation se přibližuje

    Far Cry 5

    Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma

    The Lord of the Rings: Gollum

    The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

    Elden Ring: The Board Game odhalilo datum startu kampaně

    Elden Ring dostal Ray Tracing

    Sherlock Holmes The Awakened

    Sherlock Holmes The Awakened v nové ukázce láká na ústřední dvojici

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

Vyzkoušeli jsme demo na všech třech hlavních platformách.

Jan Urbančík autor: Jan Urbančík
10. 3. 2023
v sekci Speciály, PC, PlayStation 4, PlayStation 5, XSX
13
Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

V noci ze čtvrtka na pátek, prakticky ihned po skončení akce Capcom Spotlight, vyšla demoverze pro očekávaný remake Resident Evilu 4, jež nese název „Chainsaw Demo“ a podívat se v ní můžete na úplný začátek celé hry, Leonův příjezd do vesnice. Demo jsem vyzkoušel na všech třech hlavních platformách (PC, PlayStation 5 a Xbox Series X), a přináším tedy alespoň prostřednictvím textu a screenshotů srovnání mezi jednotlivými verzemi, a to jak po stránce grafiky, tak snímkové frekvence.

Na obou konzolích můžete očekávat dva základní režimy – Resolution a Frame Rate, názvy myslím mluví samy za sebe. Zároveň ještě ale u každého módu můžete zapnout, či vypnout ray tracing, čímž se celkové množství režimů dostává na číslo 4.

Frame Rate + RT

Vzhledem k tomu, že opravdu silně upřednostňuji plynulý framerate před rozlišením, rozhodl jsem se jako první vyzkoušet režim s odpovídajícím názvem. Zatímco ale na Xboxu vypadá hra velmi pěkně, na PlayStationu mě zarazil tzv. shimmering, který byl dlouho problém například v Horizon Forbidden West (špatně se to ukazuje na screenshotech, shimmering je viditelný především v pohybu). Vzhledem k následnému porovnání s PC verzí a hraním si s nastavením FSR jsem usoudil, že to je velmi pravděpodobně způsobeno právě touto upscalovací technologií, jež zkrátka stále nedosahuje takových kvalit jako DLSS od Nvidie. Rozhodně to je něco, co se dá přežít, ale není to ideální a působí to rušivě. Zároveň si můžete všimnout, že Xbox verze má lepší stíny a o něco vyšší rozlišení, to platí prakticky ve všech režimech.

 

1 z 8
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310165835
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 44 46 xuzmdns4
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310165917
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 44 46 2mu44103
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310165927
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 44 47 2q13pcll
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310165939
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 44 47 xi2o4unu

Co se týče výkonu, v interiérech hra drží prakticky stabilních 60 FPS, ale horší je to venku, proto jsem jako testovací lokaci zvolil velký souboj s vesničany na konci dema, který je zdaleka nejnáročnější částí na hardware. V PS5 verzi můžete očekávat framerate mezi 50 a 60 snímky za sekundu, velmi výjimečně o něco míň. Rozhodně zde velmi pomůže Variable refresh rate, pokud máte zobrazovací zařízení s portem HDMI 2.1.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000419
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000900
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001236
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001871
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002100
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002357
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002749

To samé platí i pro Xbox verzi, ale tam vám stačí podpora FreeSyncu. I zde se VRR velmi hodí, výkon je v podstatě podobný jako na PlayStationu, byť PS5 verze dokáže být o něco stabilnější.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000476
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000622
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000774
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001166
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001573
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001982
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002349

Frame Rate

Následně jsem tedy vyzkoušel výkonnostní režim bez ray tracingu. Díky RT sice má hra lepší nasvícení či odlesky, ale rozhodně se bez toho obejde a vypadá moc hezky i tak. Tedy až na ten shimmering, který je v PS5 verzi.

 

1 z 8
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170259
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 45 57 it0rprsd
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170336
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 45 57 fkknb0ap
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170344
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 45 58 rmbhgbxa
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170355
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 45 58 brnw51ir min

Na druhou stranu framerate je na PlayStationu dost solidní a jde o nejplynulejší ze všech režimů napříč novými konzolemi. Ale bohužel, ani tento režim není plně stabilní a snímková frekvence se může propadnout.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000855
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001532
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001877
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002238
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002430
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002685
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003913

Na Xboxu je to ještě o něco horší. Zatímco PS5 verze se aspoň po většinu času snaží držet stabilních 60 FPS, Xbox verze prakticky neustále kolísá, byť se framerate pohybuje ve vyšších padesátkách.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000750
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001046
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001509
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002213
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003181
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003851
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000004621

Resolution + RT

Nyní je na řadě ten vůbec nekvalitnější režim, který nabízí vysoké rozlišení a ray tracing. Na vizuální porovnání se můžete podívat níže. Podotýkám ale, že i zde přetrvává shimmering na PS5, byť už není tak výrazný jako ve Frame Rate režimu.

 

1 z 8
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170456
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 46 49 qt0r0kvz min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170533
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 46 50 ipqs43h1 min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170541
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 46 50 xmtcxvsv min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170551
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 46 50 rqovnjea min

Jak byste asi očekávali, výkon na tom moc dobře není. Framerate se na PS5 v náročnějších pasážích pohybuje nanejvýš lehce nad 50 FPS, často ale spíš pod touto hranicí, přičemž padá i k nižším čtyřicítkám.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001220
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002163
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002514
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002597
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002843
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003045
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003261

Na Xboxu je to opět ještě o něco horší. Snímková frekvence se v lepších chvílích drží okolo 45 FPS, v těch horší padá i pod 40.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000451
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000907
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001308
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001883
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002163 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002516
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002940

Resolution

Posledním módem je vysoké rozlišení bez RT, což by mohla být solidní volba, jenže na PS5 to opět ničí shimmering a na Xboxu výkon.

 

1 z 8
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170635 min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 47 51 3gbmzdiw min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170712
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 47 51 sqhs0h13 min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170720
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 47 51 vwkb0bg2 min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170730
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 10.03.2023 16 47 52 smlwh44o min

Na PlayStationu 5 můžete očekávat framerate okolo 50 FPS, v lepších případech lehce nad, v nejhorších trochu pod.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000476 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000844
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001172
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001500
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001787
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002107
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002763

Xbox má snímkovou frekvenci i zde o něco horší, prakticky se moc neliší od režimu s ray tracingem, což je poněkud zvláštní. Framerate se většinou držel okolo 45 FPS.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000491
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000924
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001388
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001948
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002508
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003036
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000004132

PlayStation 4 (zpětná kompatibilita)

Resident Evil 4 je trochu zvláštní hra v tom, že sice nevychází na Xbox One, ale na PlayStation 4 ano. Konzoli PS4 sice k dispozici nemám, ale „horší“ verzi jsem vyzkoušel alespoň prostřednictvím zpětné kompatibility na PS5, abych vyzkoušel, jak moc je znát vizuální rozdíl. A nutno říct, že je. Hra tady opět nabízí dva režimy (bez možnosti RT): Resolution a Frame Rate. Ten první vypadá ještě celkem k světu, ale i tam jsou nižší detaily a úplně chybí některé stíny. Rozlišení u druhého módu je natolik nízké, že je obraz opravdu velmi rozmazaný a celkově hra nevypadá moc hezky.

 

1 z 8
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310170957 min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310171203
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310171036 min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310171245
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310171044 min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310171252
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310171056 min
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu Resident Evil 4 Chainsaw Demo 20230310171304

PS4 verzi jsem vyzkoušel především proto, že jsem chtěl zkusit, jestli se tím dá dosáhnout stabilních 60 FPS na PS5. A odpověď zní, že jen částečně. Resolution režim je rozhodně stabilnější než všechny nativní režimy na PS5, ale pořád snímková frekvence občas padá.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000580
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001172 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001924
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002547
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002843 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003340
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003787

Myslel jsem tedy, že v ošklivém Frame Rate módu už musí hra běžet plynule, ale i zde jsem narazil na občasné propady FPS. To mě přimělo k myšlence, že je hra, minimálně v některých momentech, limitována procesorem, a ne grafickým čipem. To je docela problém, protože tady nepomůže ani snížení grafiky, ani použití FSR. Jsem zvědavý, jestli vývojáři tyhle problémy dokážou do vydání vyřešit.

 

1 z 7
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000435
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000000732
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001244
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000001740
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002252
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000002748
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu exportsequence 0000003196

PC

Nakonec tady máme PC verzi, která při maximálním nastavení vypadá rozhodně ze všech nejlíp. Navíc jsou možnosti opravdu bohaté a můžete si nastavit kdejakou maličkost, což není žádný standard a Capcom si za to zaslouží pochvalu. Jenže ani PC verze se neobešla bez problémů, na mé sestavě s procesorem Intel Core i5-13600K, grafickou kartou RTX 3070 a 32 GB DDR5 RAM mě provázely prakticky neustálé pády poté, co jsem něco v nastavení změnil, což bylo velmi frustrující, a nejsem zdaleka jediný, koho takové problémy potkaly.

Dalším nedostatkem je starý známý stuttering, který dnes provází prakticky každou PC hru. Záseky jsem zaznamenal především zpočátku, ale byly docela velké, jeden extrémní trval i několik vteřin. Vzhledem k tomu, že při druhém průchodu už bylo stutteringu výrazně méně, by to mohlo znamenat, že jde opět o shader compilation stutter, který by Capcom mohl vyřešit kompilací shaderů při spuštění hry, a ne až přímo během hraní.

 

1 z 8
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185348 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185754 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185505 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185832 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185512 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185841 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185521 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185850 1

Jinak i na mé RTX 3070 jsem si mohl zahrát ve 4K, když jsem zapnul FSR 2 Quality. Snímková frekvence se alespoň zpočátku pohybovala mezi 50 až 60 FPS. Problém nastal v druhé části dema, kde jako bych najednou spustil úplně jinou hru, framerate se propadl na přibližně 30 snímků za sekundu a už se nezvedl.

Realistické vlasy

Úplně na závěr jsem si nechal položku, kterou najdete v nastavení nejen na PC, ale také na nových konzolích. Vizuálně je snad zdaleka nejzajímavější, jde totiž o „Hair Strands“, doslova tedy pramínky vlasů. Zrovna vlasy ve hrách používajících RE Engine nevypadají moc hezky, ale při zapnutí této novinky jsou úplně jiné a podle mě vypadají opravdu realisticky. Ostatně posuďte sami, srovnání najdete níže, přičemž screenshoty pochází z PC verze.

 

1 z 8
- +
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185440 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310190018 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185445 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310190035 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185451 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310190024 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310185458 1
Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu 20230310190029 1

Někteří hráči hlásili, že tohle nastavení výrazně zhoršuje výkon, ale osobně jsem to otestoval na PC i konzolích a prakticky žádný rozdíl ve výkonu jsem nezaznamenal. Pokud tedy, stejně jako já, nebudete mít problémy s výkonem, rozhodně si Hair Strands zapněte, protože to je obrovský vizuální posun vpřed, přestože jde „jen“ o vlasy.

Co říkáte na demo vy, líbilo se vám po obsahové i technické stránce?

Resident Evil 4 Remake vychází 24. března na PC, PlayStation 4, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.

Štítky: resident evil 4 remake
Předchozí článek

Epic Games Store s exkluzivitami rozhodně nekončí, zaměří se ale na velké značky

Další článek

The Outlast Trials se dočkal zveřejnění přesného data vydání

Související články

Resident Evil 4 Remake
Novinky

Preload pro Resident Evil 4 Remake byl spuštěn

před 2 dny
Po LEGO verzi dostal Resident Evil 4 také krátký animák
Novinky

Po LEGO verzi dostal Resident Evil 4 také krátký animák

před 2 dny
Steam
Novinky

Nejvýdělečnější hry na Steamu z 11. týdne

před 2 dny
Další článek
The Outlast Trials

The Outlast Trials se dočkal zveřejnění přesného data vydání

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    7 Komentáře
    6 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    13 Autoři komentářů
    Davidmichi5210DanielTchortStriker Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Host
      Daniel
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mám obě konzole, a většinou mi XSX verze her připadají graficky lepší a vyladěnější, a černá i na OLED obrazovce na PS5 nebývá vždy černá. Ovšem nadcházející PS VR 2 verze je nyní jasná volba pro PS5.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2023 11:27
      Host
      Tugitan
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Zahrál jsem demo na pracovním laptopu HP ZBook Studio G3 (CPU i7-6700HQ ; GPU NVIDIA Quadro M1000M).

      optimalizace
      Vhodnou konfigurací je i na takovém stroji možno dosáhnout 60 FPS a zároveň mít celkem ucházející nerozmazaný vizuál (pochopitelně téměř vše nastaveno na low; pár prvků na medium).

      Podle mě je optimalizace hry pro slabší HW výborná a CAPCOM zaslouží pochvalu.

      ovládání
      K ovládání používám klávesnici+myš. Pocit z ovládání je typicky „RE Engine plovoucí“. U RE2Remake to díky pomalejšímu tempu hry příliš nevadilo. Zde u akčnějšíhoRE4Remake je to občas nepříjemné. Avatar má totiž při běhání tendenci podivně zpomaleně reagovat na pohyb myši, takže sem tam vy sice kamerou koukáte na místo kam má avatar zatočit, ten ale takovou zatáčku díky tomu divnému zpoždění „nevytočí“ včas a místo do cíleného vchodu/uličky naběhne nosem do překážky kousek za daným vchodem/uličkou. Dá se na to zvyknout a předvídat to, ale není to příjemné.

      Ovládání střelby je podle mě fajn. Jsem rád a líbí se mi, že zůstal zachován weapon sway. Do survival shooter hororu podle mě taková mechanika určitě patří. Je též potřeba pochválit možnost vynucení přebíjení separátní klávesou. Když během akce zapomente přebít a pak najednou naprázdno „cvaknete“ kohoutem, tak to rozhodně přidává atmosféru,

      hratelnost
      Hratelnost je míň akční a víc hororová, než u originálu.

      Nůž má omezenou výdrž, takže špatným resource managementem se lze dostat do situace, kdy jste totálně bezbranní a pomůže jen reload z nejbližšího checkpointu. Já osobně toto vítám a líbí se mi to, nicméně z hlediska obecného game designu to asi není úplně fajn.

      Zdejší „crimson heads“ (znovuoživlí nepřátelé s přeraženým krkem) téměř nereagují na standardní útoky pistolí / nožem. Nemám rád tyhle „tankovací“ designy nepřátel. Originál toto měl vyřešené líp – znovuoživlí nepřátelé na zásahy stále reagovali normálně, ale měli viditelného parazita, který dokázal autonomně útočit. Díky tomu originál držel určitou konzistenci reakcí. Nepřátele bylo stále možno ochromit anebo srazit, ale bylo potřeba dávat pozor na útoky parazita. Zde v RE4Remake se jedná o nudného tanka – prostě jde a jde a ignoruje téměř veškeré útoky, které ho ještě před okamžikem dokázaly zpomalit/zastavit. Když mu nestihnete vyčerpat HP než k vám dojde (a to se v interiérech stane snadno), tak vás 100% zraní.

      Parry mechanika je fajn novinka. Trošku se díky ní mění pocit z boje (víc reaktivní, méně iniciativy), ale při běžném boji není povinnost ji využívat; nedává žádné přesílené výhody oproti inicitivnímu útočení. Tipuji, že parry bude hrát významnou úlohu při bojích s bossy, a to bude dobře. Originál v bossfightech využíval speciální QTE prompty, které se ale ne vždy aktivovaly správně. Oproti tomu zde v RE4Remake je parry evidentně standardní součást soubojového systému, takže by v bossfightech mělo fungovat naprosto přirozeně.

      Stealth mechanika tak nějak funguje, ale minimálně v rámci dema je víceméně pouze do počtu. Je ale fajn, že stealth kill útok je možno provést i na nepřátele, kteří jsou oslepení flashbangem. Hodí se to proti „běžným, ale tužším“ oponentům; např. proti doktoru Salvadorovi.

      Celkové dojmy jsou tedy pozitivní a vypadá to na luxusní remake. Držím Capcomu pěsti, ať je plná hra stejně tak kvalitní, jako tahle ochutnávka.

      Povinný PSA na závěr: i když hra zatím vypadá dobře, tak vyzývám jako vždy: NEPŘEDOBJEDNÁVEJTE SI HRY! Počkejte na recenze a na Youtube záběry z plné verze, než za jakoukoliv hru dáte peníze.

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2023 9:10
      Host
      David
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Optimalizace pro starsi HW vyborna? Tak s tim za sebe rozhodne nesouhlasim. Mam gtx 1060 6 gb, dohral jsem remaky RE 2 i 3, stejne tak i RE 7 a 8 a vsechny, byt na stejnem RE enginu chodily neporovnatelne lip v 1080p mezi High/Max kolem 60-70 fps. Tady? Vse na low/off s FSR na kvalitu (cili ve vysledku vizual tezce nic moc) a i tak mi to obcas padlo v demu pod 60 potazmo ma hra vyrazne snimkove vykyvy. Bez „mazadla“ FSR kolem 45 s vyse uvedenymi nastavenimi. Dobrou optimalizaci si predstavuji opravdu jinak a co jsem cetl na Redditu ci v diskuzi na Steamu, nejsem zdaleka sam i s vykonejsima kartama typu rtx 2060 8 gb apod. V podstate bezproblemovy chod hlasi jen hraci s RTX 3070 a vys, pr. ekvivalenty od AMD.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 3. 2023 7:29
      eVe-CZ
      Komunita
      Level 27
      eVe-CZ
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      me to na pc nespadlo ani jednou

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2023 1:50
      hektorus-522
      Komunita
      Level 26
      hektorus-522
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Zkoušel jsem demo jak na PS5, tak XSX a musím říct, že po grafické stránce mi Xbox verze přišla o hodně lepší, zvlášť kvůli zmíněnému shimmeringu. V Resolution RT režimu mi připadalo, že obě konzole běží hodně podobně, možná Xbox působil trochu plynuleji kvůli lepšímu využití VRR (nevím, jestli je to možné, nebo čistě subjektivní pocit). Testováno na 4K televizi s HDMI 2.1

      PS5 má skvělou haptiku a vybrace, XSX v porovnání působí dost ploše, co se ovládání týče. Na PS5 opravdu cítíte každý výstřel, což v survival hororu rozhodně přidá na atmosféře.

      XSX má obrovskou výhodu ve zvuku, pokud máte koupené Dolby Atmos přes aplikaci Dolby Access – obzvlášť co se týče zvuku okolí – šumění lesa, vranní krákání, atd. (testováno se sluchátky)

      Upřímně vůbec nevím kterou verzi vzít. Asi to u mně nakonec vyhraje Xbox, ale ta haptika na PS5 se opravdu povedla a vtáhne do hry.

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2023 22:50
      Jan Urbančík
      Autor
      Level 52
      Jan Urbančík
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Vidím to velmi podobně, na XSX hra vypadá líp, byť běží o něco hůř, ale VRR funguje výrazně lépe, to můžu potvrdit. Když dám pryč samotná čísla, na Xboxu je RE4 pocitově plynulejší, přestože je framerate nižší. Ale ano, taky mi tam chybí haptika a adaptivní triggery, DualSense je na PS využitý skvěle. Nezahazuji ani PC verzi, ale vzhledem k těm pádům a stutteringu se mi do toho moc nechce.

      Takže pravděpodobně taky půjdu do Xboxu, pokud mezitím PS5 verze nebude opravena. Vůbec je zvláštní, že zrovna PS verze je u RE4 nejhorší, v minulosti si na ní Capcom naopak dával nejvíc záležet.

      Musíte být přihlášen10Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2023 23:13
      Host
      Striker
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Prosím oprav si tu vele hrubku ve slovu vybrace… Mi to málem vytrhlo oči z hlavy.. envy

      Musíte být přihlášen20Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2023 9:32
      labigmek
      Komunita
      Level 44
      labigmek
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      PC postarší smile Mě demo nadchlo. Ovládání je trochu krkolomné, ale po chvíli přejde do krve. Hru jsem hrál naposledy někdy v roce 2005 a jestli je takhle dobře zmodernizovám i zbytek tak to bude pecka. Technické problémy jsem neměl skoro žádné, ale pár drobných záseků myslím bylo, ale jen ze začátku.
      ALE !!! Jsem slepej nebo tam není nastavení rychlosti myši ? Musel jsem to kvůli tomu hrát na gamepadu což taky není špatný, ale …. co to je ?

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2023 22:23
      Host
      Unknown
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Taky jsem to nenasel. Snad to v plne verzi bude. Jezdil jsem mysi pres pul stolu 😃

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2023 7:49
      Tchort
      Komunita
      Level 12
      Tchort
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Rychlost myši nastavit jde, ale než jsem to našel….V nastavení CAMERA-Camera Sensitivity (Mouse).

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2023 9:56
      Predatorx21
      Komunita
      Level 16
      Predatorx21
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Demo sem hrál na PS5.. v režimu výkonu mi hra běží krásně na 60 fps… bohužel když jej přepnu na rozlišení + rt (i bez rt.) tak hra běží nádherně v budovách… bohužel ve venkovních lokacích mám snad pocit že to padá až na 30 fps… :(…

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2023 21:59
      Kamoi
      Komunita
      Level 20
      Kamoi
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Demo jsem vyzkoušel na PS5 a musím říct že mě hra po vizuální stránce docela zklamala. Občasné low res. textury, shimmering, nic moc framerate a ovládání by chtělo taky trochu doladit. Hru měli o pár měsíců odložit. Takhle se bude zase „opravovat“ za pochodu. Ale to je bohužel v dnešní době normální.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 3. 2023 21:01
      Host
      michi5210
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Vypni si v nastavení lens distortion a chromatic aberration.Pak je obraz krásně ostrý

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 3. 2023 22:21

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      16. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      19. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      92
      Dojmy z hraní Resident Evil 4

      Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

      49
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Herní obchod Xzone mění své logo

      Herní obchod Xzone mění své logo

      24
      Únik nastiňuje možné monetizační plány Blizzardu s Diablo 4

      Diablo 4 mělo usmrtit několik RTX 3080 Ti

      24. 3. 2023
      Nejvyšší tržby měl i loni Tencent, PlayStation se přibližuje

      Nejvyšší tržby měl i loni Tencent, PlayStation se přibližuje

      24. 3. 2023
      Far Cry 5

      Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma

      24. 3. 2023
      The Lord of the Rings: Gollum

      The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

      23. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • KRoman47: Redfall původně vznikal i na PS5, Microsoft vývoj zastavil
      • 23cicer: Po více než dvou dekádách Deus Ex stále ohromuje hráče
      • Medysen: Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma
      • Donny: Elden Ring dostal Ray Tracing
      • ShelbyGT500: The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání
      • Mustafa: Elden Ring dostal Ray Tracing
      Redfall původně vznikal i na PS5, Microsoft vývoj zastavil

      Redfall původně vznikal i na PS5, Microsoft vývoj zastavil

      23. 3. 2023
      Diablo IV

      Diablo IV spustilo preload otevřené bety

      23. 3. 2023
      Vyzkoušejte si zdarma Bulwark: Falconeer Chronicles

      Vyzkoušejte si zdarma Bulwark: Falconeer Chronicles

      19. 3. 2023
      THQ Nordic přichází s ukázkou her pro PAX East 2023

      THQ Nordic přichází s ukázkou her pro PAX East 2023

      21. 3. 2023
      ID@Xbox

      Microsoft nabízí v rámci programu ID@Xbox několik bezplatných demoverzí

      23. 3. 2023
      Diablo 4 představuje koncept vývojových stromů

      Diablo 4 přichází s ukázkou Kor Dragan Barracks

      19. 3. 2023
      Nový tým studia Respawn pomůže zlepšovat Apex Legends

      Nový tým studia Respawn pomůže zlepšovat Apex Legends

      22. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář