Pokud se nemůžete dočkat, až CD Projekt Red prozradí více detailů o zajímavě vypadajícím moderním RPG Cyberpunk 2077, tak si ještě počkáte. Polské studio totiž vzkazuje fanouškům, že se věnuje pouze dokončení Zaklínače 3, aby mohl vyjít v květnu letošního roku.
„První pravidlo pro Cyberpunk 2077 je, že nemluvíme o Cyberpunk 2077,“ řekl Michal Platkow-Gilewski, vedoucí marketingu, serveru GameSpot.
„Teď vážně, zkrátka se soustředíme výhradně na Zaklínače 3. Pracujeme velmi tvrdě na dokončení Divokého honu, abychom hráčům mohli přinést obrovský otevřený svět v RPG titulu. Cyberpunk 2077 je v pořádku, přijde jeho čas.“
Samozřejmě to neznamená, že by se na Cyberpunk 2077 nepracovalo, ve vývoji určitě je, jen o něm CD Projekt Red nechce mluvit, aby nestrhával pozornost od blížícího se Zaklínače 3.
Cyberpunk 2077 byl oznámen již v říjnu 2012, pracuje na něm samostatný tým ve studiu CD Projekt Red. Zaklínač 3 byl sice několikrát odložen, ale to podle slov tvůrců nemá vliv na Cyberpunk 2077.
Cyberpunk 2077 zatím nemá stanovené platformy, očekává se, že dorazí na PC, PlayStation 4 a Xbox One, stejně jako květnový Zaklínač 3.
Cyberpunk 2077 má být moderní RPG odehrávající se v temné budoucnosti roku 2077, kde se moderní technologie staly spásou i prokletím lidské rasy. Příběh bude nelineární a odehrávat se bude v otevřeném světě, kde navštívíte nejrůznější místa, včetně bojové zóny, kterou převzal gang. Svět bude rozdělen na rozsáhlé město a dosud nespecifikovanou pustinu.
Každá třída nabídne specifické a odlišné schopnosti, které se na herních statistikách odrážejí v mnoha směrech. Stejně tak každou třídu čeká i množství rozhodnutí, které příběh Cyberpunku 2077 dost ovlivní. V tomto případě nejspíš půjde o něco podobného jako rozhodování v obou dílech Zaklínače.
Samozřejmostí jsou rozsáhlé možnosti úpravy postavy. Změna statistik, volba veškerého vybavení a implantátů, všechno bude možné.
myslím, že nyní i tak maji plnou hlavu Zaklínače, takže netřeba to míchat
Jé filmy Quentina Tarantina mám ráda i Ghost in the Shell je kulťak takže Cyberpunk má další plus
CzePavel99: Prý se vývojáři inspirují filmy Blade, Ghost in the Shell a ještě od Quentina Tarantina + ten Deus Ex. Já jen doufám, že když se inspirují i filmy Tarantina tak, že tam nebude všude stříkat nejvíc hektolitrů krve.
Doufám, že na E3 alespoň něco málo ukážou. Docela se na to těším.
To je mi jasný, ať v klidu udělají jednu a až poté druhou. Zaklínač bude určitě velice precizní dílo. Na oboje se těším a jsem zvědav jak nakonec ten Cyberpunk bude vypadat, možná tak trochu něco jako Deus Ex.
Soviet Princess: tak ja ťa zmeniť nemožem…
Nevím asi budu spíš zastánkyně klasiky než ničení oštěpu, štítu a filmovosti.
Soviet Princess : nechápeš ma všecko by ostalo obtížnost nechem mlátičku tipu japonských rpg, len by to bylo filmovejší a bitky by vypádali víc reálne, napríklad nalomíš súperovi drevenú kopiu rozlomí ju na dve časti a bude bojovat oboj ručne, proste detaili a filmovost to je všecko… A tá filmovost z minimem spomalovaček…
Tak já si myslím že zaklínač 2 měl dobře vyváženou akci s taktikou a rpg by neměli být jen o tom jestli stihnu dost rychle zmáčknout 5 tlačítek
Soviet Princess: No ale tu sa bavíme o zaklínačovi a to je akčné rpg kde bojuješ sám za seba… a hlavne o tem jak tú akčnost zlepšit…
Já nechci aby RPG byly jen mlátička s RPG prvky. Prostě podle mě by to mělo být jak v KOTORech kde postavy samy bojují a já jim jen určuji jaké schopnosti požijí, kde se postaví a hlavně abych přemýšlela nad taktikou a strategii.
Na to abych sama máchala mečem mám akční RPG jako Skyrim
Soviet Princess : A o čem sa bavím celú dobu? Ale určite né aby postavy bojovali samy za nás to zas nesúhlasím…
Spíš si myslím že když už tak by to mělo být jak v DA kde postavy bojují sami (automaticky) ale měli by zlepšit vizual soubojů aby se meče navzájem dotýkali a používali štít a ne aby se postavy neustále stejně máchaly mečem, no prostě něco jako v KOTORech
Ale ne abych zmáčkla kolečko aby postava uskočila, poté nasledoval dvakrát trojúhelníček pro dvě máchnutí a nakonec čtvereček s xkem abych udělala over combo nebo nedej bože něco na způsob AC
obivan568. Tak podle traileru pokud si tedy nepůjde vytvořit vlastní (jako například v DA) a budeme vybírat z přednastavených tak myslím že jo.
Lelanka: no ptam se o ty hre slysim prvne a tohle me zaujalo
Soviet Princess: ide o to že tu by bylo kombinované rpg prvky a taktika s filmovosťú, plus by bylo žeby aj vizuálne spozorovals svoju prevahu nad súperem alebo naopak, to určite ide…