Studio Ninja Theory prozradilo nové detaily o jejich chystané hack-and-slash akci Hellblade, která je ve vývoji pro PlayStation 4 a PC. V rozhovoru s Playstation Access jsme se dozvěděli, že se hra pochlubí komplexním bojovým systémem, průzkumem a hlavně dynamickým světem.
„Máme hluboký a komplexní bojový systém. Je založen na dovednostech. Naše hra nabídne spoustu boje a také průzkum samostatného světa. Není to úplně open-world, ale je tam mnohem více průzkumu, než v našich předešlých hrách,“ řekl Dominic Matthews.
Dobrou zprávou je, že boj bude taktický a rozhodně nenastane to, že v jednu chvíli proti vám půjde spousta nepřátel. Nemáme tak čekat další Dynasty Warriors.
„Inspiraci čerpáme z boje jeden na jednoho. Takové hry jsou hodně technické a to samé chceme v Hellblade. Přineseme vám velmi osobní a intimní boj, ve kterém se utkáte s jedním, dvěma nebo třemi protivníky. Nechceme hordy nepřátel, kdyby jich bylo deset/patnáct, tak Hellblade nemůže být taktická akce,“ nechal se slyšet Matthews a dodal, že svět bude velmi dynamický.
Nelíbí se mi jak ta postava je jakoby namačkaná na display, jsem myslel že to bude mít boj ve stylu DMC asi škoda asi ne, no možná to bude zajímavější.
Neměla, PC verze byla teprve nedávno oznámena – konkrétně 8. 1. 2015.
Intimni boj zni divne chtelo by to uz nejakou gameplay ukazku
Nemela ta hra byt v early accesu na steamu uz nekdy pred Vanoci? I kdyz ono je asi lepsi ze neni:)