Na včerejší akci Developer Direct došlo k odhalení data vydání akční adventury Senua’s Saga: Hellblade II. Studio Ninja Theory zároveň zveřejnilo nový vývojářský deníček, ve kterém poodhalilo příběhové pozadí i jednotlivé herní mechaniky. Další důležité informace o hře se nyní dozvídáme prostřednictvím článku na oficiálním Xbox webu. V první řadě se jednou o cenu, která byla stanovena na 50 eur. To je vzhledem k tomu, že se v současnosti některé AAA tituly prodávají i za 80 eur, příjemné překvapení.
Nižší cenovka může souviset s kratší herní dobou, která má být dle vývojářů srovnatelná s prvním dílem s podtitulem Senua’s Sacrifice, který vyšel v roce 2017 a dle údajů na webu HowLongToBeat jeho dohrání v průběhu zabralo 8 hodin. Zástupci Microsoftu dále prozradili, že se hra bude prodávat pouze digitální formou. Vydání fyzické edice v plánu není. Senua’s Saga: Hellblade II vyjde 21. května na PC (Steam) a Xbox Series X/S. Ve stejný den titul zamíří také do předplatného Xbox/PC Game Pass.
Původní hra (obsahující i VR verzi) je na Steamu nyní ve slevě za 2,99€ (cca 76,- Kč).
https://store.steampowered.com/app/414340/Hellblade_Senuas_Sacrifice/
kde odhaluje herni dobu? co to je zas za clickbait?
V článku je uveden zdroj – rozhovor s vývojáři na oficiálním Xbox webu, kde zmiňují, že délka hry je zhruba stejná jako u prvního dílu (který měl zhruba 7-8 hodin).
To od něj chcete moc.Je rád, že se podíval na video,natož aby něco dokázal přečíst.
První díl mě neskutečně bavil,ale nechápu co jim trvá tak dlouho na dvojce,když má být hra stejně dlouhá jako jednička.První trailer vyšel už před více jak 4 lety a v tu dobu už hra určitě byla v produkční fázi.
Je to skutečně zvláštní. V době, kdy projekt už převzal Microsoft (po odkoupení studia Ninja Theory), to z prezentací vypadalo, že se snaží z pokračování udělat velký projekt – velkou hru, snad i open-world, něco epického. Pamatuju, že to vzbudilo docela vášnivou diskuzi. Zřejmě proto, že první díl byl spíše komorní, velmi psychologický – menší ale kvalitativně skvělý indie projekt.
A teď se objevila informace, že hra bude mít podobně dlouhou (krátkou?) herní dobu jako první díl. A bude se prodávat za sníženou cenu. I vzhledem k tomu, jak dlouho je projekt ve vývoji, se mi vkrádá myšlenka, že se vyrábělo něco mnohem většího, ale že to možná nevyšlo. A tak se vydá pokračování buď v původně zamýšleném rozsahu nebo ořezané.
Taky si myslím,že se původně chystalo něco daleko většího.A po původním traileru,kterej byl neskutečnej a hype kolem něj taky,se studio zaleklo a raději zvolilo jistotu.Každopádně pokud ani tato hra nedopadne obstojně,myslím si,že nic dalšího co vzniká pod rukama MS neobstojí,ani kdyby koupili bůh ví koho.Pořád po všech těch nákupech čekám na nějakou pecku a paradoxně nejlepší hry jim dělají studia,který vlastnili ještě před nákupem Zenimaxu.