Dnešek přinesl ovoce ve znamení nových informací o nadcházejícím Call of Duty. Vývojáři z Treyarchu konečně přiblížili novou obtížnost s názvem Realsitic, ale hlavně vydali nový příběhový trailer pro zombie mapu Shadow of Evil.
Nové video uvede hráče do děje zombie mapy a také více přiblíží osobní příběhy hlavních protagonistů. Kromě čtyř hratelných postav: kouzelníka Nera (Jeff Goldblum), tanečnice Jessicy (Heather Graham), poldy Jacka Vincenta (Neal McDonough) a boxera Floyda Campbella (Ron Perlman), nás bude v Shadow of Evil provázet i tajemný Shadow Man, který bude plnit funkci vypravěče. Shadow of Evil se odehrává během 40. let ve fiktivním Morg City.
Treyarch konečně přiblížil i plánovanou obtížnost Realistic. Pokud si budete chtít zahrát nové Call of Duty v nové obtížnosti, musíte počítat s tím, že vás zabije jediná kulka. Ano, přesně tak. Stačí jenom jediný výstřel a vaše postava zemře. Společně s tím bude i umělá inteligence jinak reagovat. Treyarch přidal hned několik nových způsobů myšlení umělé inteligence.
Jako poslední věc nám vývojáři oznámili i to, že kampaň Black Ops 3 nebude mít chronologicky odemykatelné mise a už ze začátku boudou všechny úrovně dostupné. Lze tak po prvním spuštění hry skočit do poslední mise. Přirovnávají to ke službě Netflix, kde máte od prvního dne dostupnou celou řadu seriálu ke zhlédnutí.
Navíc samotná kampaň nemá mít délku kolem 6 hodin, ale 14-15 hodin (thx CzePavel99). Uvidíme, zda to bude pravda.
Na úplný závěr zde přikládáme několik screenshotů z kampaně a malé oznámení pro majitele PS4. Pokud jste se zúčastnili multiplayerového beta testu, máte nárok na speciální zombie pozadí.
TomN: Souhlasím s tím, že je pravděpodobně levnější si něco vymyslet, než si najít detaílní informace. Já jsem skončil s COD: MW3 kde mi ty hračky přišli ještě normální…ale pak dál to už bylo jiné sci-fi. . jakoby nestačilo, když tě oddělala jen blbá claymore nebo granátomet.
Radši bych viděl nějaký remake na 1. nebo 2. světovou
Virus: mě CoD nebere od doby co jedou Scifi…
Ale asi je to jednodušší na výrobu, protože nemusí hledat nějaký dobový informace o zbraních a válkách, a radši si něco vytvoří sami a tím ušetří. Ale mě se scifi ve hrách nelíbí. Mám rád scifi filmy, ale z nějakýho důvodu žádnou scifihru nemám rád (vyjma Crysis a HL2 )
TomN: To bylo jen takové mé zbožné a bláhové přání. Protože třeba zombie verze mě u CoD nebere. A MP je už tak strašně rychlej, nepřehlednej a hlavně nudnej a malej (furt ty samé mapy, furt malé mapy a furt nechápu, jak mě někdo může zabít dřív, když já do něj vystřelil zásobník daleko dřív! ? Pak přijde video, jak mě dotyčnej zabil a prý se ho nic nedotklo. ) . Prostě dřív mě MP bral, dnes už ne. Takže já bych se spokojil s pořádným SP za odpovídající cenu. A né to, co nabízej dnes se směšnou velikostí skoro 100 GB a je tam prd.
Virus: já myslel, že si myslel jako základní hru SP a zvlášť dokoupit MP a Zombie. Jako najednou
Ale i tak by to byla sviňárna. Nevidím důvod to rozdělovat, když to vždy byl jeden celek.
TomN: Tak když jim to lidé kupujou. Až kupovat nebudou, tak se to teprve může nějak změnit. Jako mě by nevadilo mít 3 různé tipy CoD. Bez tak to vychází každý rok. Tak by jednou byl SP, pak MP a pak nějaká kravina ( zombie, monstra, masožravé krevety, atd. ) a tak dokola. Já bych šel stejně jen po SP.
Virus: tak to vůbec. Stačí jak rejžujou teď.
Ale ono to stejně jednou přijde. To continue the game you have to buy Season Pass with access to remaining 78 episodes.
Si tak pomalu říkám, že by CoD mělo být rozděleno čistě na MP hru, SP hru a Zombie hru. Každej by si koupil to co ho baví a tvůrci by v klidu mohly dělat pořádné hry. Takhle přijde hra se SP na 5 hodin ( s konečně pořádnou obtížnosti Realistic asi i na 14 hodin) , trošku lepší zombie příběh a MP co vydrží sotva pár let, než přijde nové CoD.
No, přeju CoD hráčům hodně zdarů a sám jsem zvědav co přijde další rok. Tento díl pro jednou zase radši vynechám.
TomN: Stinger to jisti. hh
Bajco: stíhačky používaj dementi, co vyskočí a dělaj "tríčky" z RPG za letu a pak naskočí zpátky – aneb typ hráčů který kurvěj hry
Bajco: Sorry za preklep v nicku, uz sem to opravil, nebyl to umysl. Tedka je rada na tobe.
HoRTHSIR: Tak to máš pravdu. Nejdem ti tu tvrdiť, že COD je lepšie alebo naopak. Každému vyhovuje niečo iné a len tu vytvárame zbytočné vojny.
Bajco: No kazdej to ma hozeny jinak…. . abych se priznal, tak mne bavi vice BFko, ale je pravda, ze u COD nemusis moc premyslet. je to tim padem pristupnejsi pro ostatni. Ja si v klidu zaparim oboje, zalezi na momentalni nalade.
MORTHSiR: Oproti COD je tam zbytočné cestovanie (i keď je pravda, že Battlefield potrebuje veľké mapy na vojenskú techniku) . Prečo hráme strieľačky? Aby sme si zastrieľali a nke aby sme cestovali 4 minúty, aby nás nejaký camper odbachol.
V kampani Black Ops 3 si budete moci vybrat jakoukoliv misi? to jako ze si muzu pustit hned posledni misi jo? no ty voleee tak to je sila. Ale zase zahrat si hru od konce na zacatek to neni zas tak spatny. Treba jestli se hry takto budou vyvujet tak si nedokazu predstavit treba nove TES kdy byste hrali za uplnyho nabusence a postupne by jste o vsechno prichazeli skilly atd…no neni to skvely
Ako Suminoe: MP v BF je nuda a neni akcni? No to jsou keci.