Polské studio CD Projekt RED se nikdy nestane firmou, která by pracovala na deseti projektech najednou. Tvůrcům Zaklínače 3 se líbí model Rockstaru, který pod vydavatelstvím Take-Two neztratil svou nezávislost a při vývoji her dostává prostor a potřebný čas. Podle všeho autoři Grand Theft Auto V, Red Dead Redemption nebo Max Payne 3 si sami určují, kdy jejich nové hry vyjdou.
Přesně takovým studiem chce být CD Projekt RED. Umožní jim to úspěch Zaklínače 3, který se velmi dobře prodává. Vedení tvůrčího celku věří, že právě to je cesta k dalším úspěchům. „Stačí se podívat na GTA V, které je nejlepší hrou všech dob,“ dodává Marcin Iwiński pro GamesIndustry.
Jinými slovy to znamená, že si po vydání druhého datadisku pro Zaklínače 3 – O víně a krvi – na další hru nějaký čas počkáme. My už víme, že se CD Projekt RED pomalu začíná soustředit na nadějně vypadající sci-fi RPG titul Cyberpunk 2077, jenž by mohl spatřit světlo světa nejdříve v roce 2017. Nedávno však jeden z vývojářů prohlásil, že teprve vylepšují nástroje s ohledem na zpětnou vazbu z vývoje Zaklínače 3, takže ani ten rok 2017 nevypadá příliš nadějně.
Ehm. . celej koncept zaklinace je od zakladu odlisnej vod serie ac tudiz nechapu jak by pri vsi vydavatelsky vuli mohl vyjit driv jak jednou za 3-5 let. . navic obsahova studnice ac je narozdil od knizni predlohy zaklinace, bezedna. . nicmene uz tak vysokou uroven studia cdpr naplno proveri az prichod cyberpunku a jeho naplne. . pak je teprv mozne bavit se kvalitach srovnatelnych se seriemi vod r* (at uz gta bo rdr atd. ) . .
To jsem jenom rád, asi by mnoho z nás nerado vidělo nového Zaklínače každý druhý rok
Myslím, že Geralt by okamžitě zmrzačil barona, aniž by pro něj něco dělal a pokračoval by podobně dál a dál, aniž by bral na něco ohled a našel Ciri co nejdříve… Taky by v životě neukradl koně pro cirkusáky (a kdyby to neudělal, tak jaký by byl pak konec, že…) a nepletl se do zabíjení stovek lidí, pokud by v tom opět nebyla Cirilla, Yen či někdo další blízký.
Příběhově to je skvost, ale mít možnost role-playovat Geralta mi přijde zvrácený, protože možnosti, jak se ve hře můžeš zachovat, se hodně liší od toho, jak by se knižní Geralt zachoval, a to mě trápí nejvíc.
Odpověď na komentář uživatele
Holt člověk od člověku pro mě to byl naprostý příběhový skvost a zrovna Geraltovu linku udělali suprově. Neutrální zaklínač , co dělá vše jenom ne zaklínače a připlete se do všeho kolem od vesnické rvačky až do politiky celé války Prostě Geralt
Ezekiel: Za mě se jim tedy moc nepovedlo skloubit knížky a hry dohromady. Jako samostatné celky jsou nepřekonatelné, ale návazností a charaktery postav, zvlášť tedy Geralta, to se jim moc nepovedlo…
Od Rockstaru a CD Projekt RED by si většina studii mohla vzít příklad. Hlavně Ubisoft.
Radši si počkám delší dobu na hru která jede tak jak má. A je něčím poutavá, než hrát každý rok
skoro to samí. A prakticky ještě hůř optimalizovaný než předešlí díl.
CD Projekt RED je pro mě momentálně nejlepší studio, spolu s Rockstarem
Já to říkám furt. Né jen na kvalitu se čeká nějaký čas ale i na dobrou hru desetiletí. Když budete dokola hrát jeden díl za druhým nějaké značky, tak je to jako s písničkou v rádiu. Uslyšíte ji tolikrát, že se vám to zhnusí. Proto to co vychází jednou za lidský život je pro nás cennější, než to co máme furt. A to platí i u her. Třeba GTA jsem začal hrát od 3. dílu a zahrál jich 5 do dnešní doby. Ale značky, které už za posledních pár let překročili tohle číslo mně fakt nebaví. Takže jsem rád, že i CD Prd si uvědomuje tuhle skutečnost "ohrání" značky. Jediná škoda je, že už nikdy nebudu hrát Half Life 3 ale aspoň budu mít krásné vzpomínky na 2 díly.
P. S. Já vám to říkál, že Punk nebude dřív jak 2018.
Tohle je přístup, který se mi líbí. Škoda, že ho nerespektuje víc studií. Od Rockstaru, Naughty Dog a CDPR vždy očekávám maximální kvalitu.
Cyberpunk je "ohlášený" už skoro 4 roky a oni se teprve do něj hodlají opřít.
Každýmu kdo rád kvalitu se snad líbí obchodní model Rockstaru.
A tak to má být. Radši vydejte málo dobrých her, než hodně špatných her. Na kvalitní hru si rád počkám. A o to, že by nastalo herní sucho nemám strach. Záplava indie her ho prakticky neumožňuje. Takže si dejte na čas, já si počkám.
Odpověď na komentář uživatele
Já si myslím, že způsobem jakým zvládli udělat tuto trilogii nebo pokud li chceš pouze třetí díl tak si rozhodně podobné ovace zaslouží Ono je to možná mnohem těžší nezklamat knižní fanoušky nebo prostě vystavět kvalitní titul na kvalitním poutavém příběhu a světě. Ještě k tomu když Sapkowski nebyl zrovna nejlepším příkladem spolupráce mezi knížkou/dílem a hrou/filmem. Za mě rozhodně patří mezi ty špičky a to jsem hodně velký čtenář.
Škoda, že konzistentních studií jako je Rockstar moc není. Stejně tak trpělivých investorů.
svina: to se stalo před 10 lety myslel jsem že myslíš co bylo před 2 až 3 rokama
Odpověď na komentář uživatele largo
Pro mě donedávna znamená v roce 2004/05, AC byla ještě myšlenka a COD byl na vrcholu své kvality a slávy.