Uživatel nepřihlášen
     

Nové záběry z Kingdom Come: Deliverance ukazují stealth mechaniky

Neděle 21.8.2016 12:30 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Příznivci kradmého postupu a dušení nebo ubodání nic netušících nepřátel si zjevně přijdou na své.

Lidé ze studia Warhorse nemohli chybět ani na Gamescomu a díky serveru 4Gamer.net se můžeme podívat na to, co na výstavě v Kolíně nad Rýnem ukazovali.

Značnou část videa tvoří záběry na herní prvky, které jste mohli vidět nebo zkusit v betě. Jde hlavně o ukázku různých lokalit, inventáře, funkce čekání nebo soubojů, které se jen tentokrát odehrávají na jiných místech.

Přesto lze ale vidět něco nového, třeba možnost srazit ze sedla jezdce za pomoci halapartny nebo několik stealth prvků. Podobně jako v řadě jiných her, ani v Kingdom Come není takový problém se připlížit za záda nic netušícího protivníka a trochu ho přidusit nebo ho zapíchnout dýkou. Tělo oběti pak samozřejmě můžete přenášet, aby si ho nevšimli jeho kolemjdoucí kolegové.

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Pátek 25.8.2017 15:40 - Šestice obrázků ukazuje lov, Rataje, Sázavský klášter nebo Kumány. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Čtvrtek 17.8.2017 18:42 - Trailer se zaměřuje na různé postavy v čele s rodiči hlavního hrdiny. Aktualizováno. Přečíst celý článek »

83 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance
 

Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance

Úterý 25.7.2017 12:22 - Ve spolupráci se studiem Warhorse připravujeme komunitní rozhovor, pro nějž vybereme ty nejzajímavější otázky od čtenářů. Přečíst celý článek »

66 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Nové záběry z Kingdom Come: Deliverance ukazují stealth mechaniky
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
23cicer   1x   Uz jen cekam, kdy vavra vymeni kone za velblouda. . hehe23cicer23cicer7279    22.8.2016 23:17 23cicer

Uz jen cekam, kdy vavra vymeni kone za velblouda. . heheKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Virus   1x   Snad nechvátáš na krchov? :-DVirusvirus7406    22.8.2016 13:28 Virus

@ odpověď na komentář od MORTHSIR:Snad nechvátáš na krchov? :-D

MORTHSIR napsal:Toho se ani nemusime dozit. :-D

Plaiman    Proč všichni bože furt hejtujete Ubisoft, ano jejich hry mají plno chyb ale které ne že, mě jejich hry baví, navíc si myslím že sou tu jiní vydavatele kteří na hráče serou mnohem víc např. EA, nebo Warneři s jejich slavnýma portama. Ubisoft se snaží skoro všechny hry lokalizovat do češtiny což je pro mne ohromné plus.

antiku: v tom případě ani nebudu přemýšlet o koupi, nebude to hra pro mě. Navíc sem zvědajvej na For Honor, ten combat sistem tam bude asi neco podobneho jenom lepší.
Plaimanplaiman6326
    22.8.2016 13:26
Plaiman

@ odpověď na komentář od plkCRA:Proč všichni bože furt hejtujete Ubisoft, ano jejich hry mají plno chyb ale které ne že, mě jejich hry baví, navíc si myslím že sou tu jiní vydavatele kteří na hráče serou mnohem víc např. EA, nebo Warneři s jejich slavnýma portama. Ubisoft se snaží skoro všechny hry lokalizovat do češtiny což je pro mne ohromné plus.

antiku: v tom případě ani nebudu přemýšlet o koupi, nebude to hra pro mě. Navíc sem zvědajvej na For Honor, ten combat sistem tam bude asi neco podobneho jenom lepší.Komentář byl autorem naposledy upraven 22.8.2016 13:40

Původní verze před úpravami:Proč všichni bože furt hejtujete Ubisoft, ano jejich hry mají plno chyb ale které ne že, mě jejich hry baví, navíc si myslím že sou tu jiní vydavatele kteří na hráče serou mnohem víc např. EA, nebo Warneři s jejich slavnýma portama. Ubisoft se snaží skoro všechny hry lokalizovat do češtiny což je pro mne ohromné plus.

antiku: v tom případě ani nebudu přemýšlet o koupi, nebude to hra pro mě.

plkCRA napsal:určitě souhlasím, už jen ta grafika a nespočet herních mechanik které pomale nezvládá ani Ubisoft :D
budeme muset asi jen doufat, že nakonec to ještě srovnají.... :(

MORTHSIR   1x   Toho se ani nemusime dozit. :-DMORTHSIRmorthsir17268    22.8.2016 13:07 MORTHSIR

@ odpověď na komentář od Virus:Toho se ani nemusime dozit. :-D

Virus napsal:Hezký ale tý práce na hře je ještě opravdu mnoho. Věřím že i vydání v roce 2017 se může posunout.

Virus   1x   Hezký ale tý práce na hře je ještě opravdu mnoho. Věřím že i vydání v roce 2017 se může posunout.Virusvirus7406    22.8.2016 13:05 Virus

Hezký ale tý práce na hře je ještě opravdu mnoho. Věřím že i vydání v roce 2017 se může posunout.

antiku   1x   Rozdělení hry na 3 části bylo plánovaný od dob Kickstarteru.

Plaiman: Sám Vávra říkal, že jak na tebe půjdou víc jak 2 nepřátelé, tak jsi v háji.
antikuantiku10022
    22.8.2016 09:53
antiku

@ odpověď na komentář od Benál:Rozdělení hry na 3 části bylo plánovaný od dob Kickstarteru.

Plaiman: Sám Vávra říkal, že jak na tebe půjdou víc jak 2 nepřátelé, tak jsi v háji.

Benál napsal:Začínám pochybovat o tom, že to dobře dopadne :( Odsouvající se datum vydání, finanční náročnost větší než s jakou počítali, rozdělení do 3 epizod, které původně nebylo plánováno = to nevěstí nic dobrého :( navíc i soubojovej systém z pohledu 1 osoby, kterej v thrilleru vypadal krásně a plynule takový v realitě, kterou nám ukazuje gameplay není :( :( :( No musíme doufat. Nejdřív sem se strašně těšil ted už spíš jen doufám, že z toho nebude průser. Vývojáři mi připomínaj nadšenýho psa, kterej si touží splnit svůj sen a plán, chytit jednou to jedoucí kolo u auta, ale když ho skutečně dožene tak vlastně neví, co si s ním počít :D :D :D Je evidentní že si ukousli moc velký sousto, ted je jen otázka jestli to zmenšením na 1 epizodu a opožděným vydáním ještě stihnou vybalancovat a vydají něco na co budou moct být pyšní. Doufám, ale moc nevěřim....

plkCRA    určitě souhlasím, už jen ta grafika a nespočet herních mechanik které pomale nezvládá ani Ubisoft :D
budeme muset asi jen doufat, že nakonec to ještě srovnají.... :(
plkCRAplkcra24585
    22.8.2016 08:52
plkCRA

@ odpověď na komentář od Benál:určitě souhlasím, už jen ta grafika a nespočet herních mechanik které pomale nezvládá ani Ubisoft :D
budeme muset asi jen doufat, že nakonec to ještě srovnají.... :(

Benál napsal:Začínám pochybovat o tom, že to dobře dopadne :( Odsouvající se datum vydání, finanční náročnost větší než s jakou počítali, rozdělení do 3 epizod, které původně nebylo plánováno = to nevěstí nic dobrého :( navíc i soubojovej systém z pohledu 1 osoby, kterej v thrilleru vypadal krásně a plynule takový v realitě, kterou nám ukazuje gameplay není :( :( :( No musíme doufat. Nejdřív sem se strašně těšil ted už spíš jen doufám, že z toho nebude průser. Vývojáři mi připomínaj nadšenýho psa, kterej si touží splnit svůj sen a plán, chytit jednou to jedoucí kolo u auta, ale když ho skutečně dožene tak vlastně neví, co si s ním počít :D :D :D Je evidentní že si ukousli moc velký sousto, ted je jen otázka jestli to zmenšením na 1 epizodu a opožděným vydáním ještě stihnou vybalancovat a vydají něco na co budou moct být pyšní. Doufám, ale moc nevěřim....

Benál   1x   Začínám pochybovat o tom, že to dobře dopadne :( Odsouvající se datum vydání, finanční náročnost větší než s jakou počítali, rozdělení do 3 epizod, které původně nebylo plánováno = to nevěstí nic dobrého :( navíc i soubojovej systém z pohledu 1 osoby, kterej v thrilleru vypadal krásně a plynule takový v realitě, kterou nám ukazuje gameplay není :( :( :( No musíme doufat. Nejdřív sem se strašně těšil ted už spíš jen doufám, že z toho nebude průser. Vývojáři mi připomínaj nadšenýho psa, kterej si touží splnit svůj sen a plán, chytit jednou to jedoucí kolo u auta, ale když ho skutečně dožene tak vlastně neví, co si s ním počít :D :D :D Je evidentní že si ukousli moc velký sousto, ted je jen otázka jestli to zmenšením na 1 epizodu a opožděným vydáním ještě stihnou vybalancovat a vydají něco na co budou moct být pyšní. Doufám, ale moc nevěřim....Benálbenal37747    21.8.2016 22:12 Benál

Začínám pochybovat o tom, že to dobře dopadne :( Odsouvající se datum vydání, finanční náročnost větší než s jakou počítali, rozdělení do 3 epizod, které původně nebylo plánováno = to nevěstí nic dobrého :( navíc i soubojovej systém z pohledu 1 osoby, kterej v thrilleru vypadal krásně a plynule takový v realitě, kterou nám ukazuje gameplay není :( :( :( No musíme doufat. Nejdřív sem se strašně těšil ted už spíš jen doufám, že z toho nebude průser. Vývojáři mi připomínaj nadšenýho psa, kterej si touží splnit svůj sen a plán, chytit jednou to jedoucí kolo u auta, ale když ho skutečně dožene tak vlastně neví, co si s ním počít :D :D :D Je evidentní že si ukousli moc velký sousto, ted je jen otázka jestli to zmenšením na 1 epizodu a opožděným vydáním ještě stihnou vybalancovat a vydají něco na co budou moct být pyšní. Doufám, ale moc nevěřim....

Plaiman   1x   Já s tebou souhlasím jen si to nějak nedokážu představit, dejme tomu že na tebe půjdou 3, aby ses ubránil jednomu musíš ho mít zalokovaného a dávat bacha kam mává mečem, ale ti další dva tam budou jen stát a čekat nebo udeří? a když udeří nedokážeš vykrývat 3 najednou. Prostě ten soubojový sistém moc nechápu.Plaimanplaiman6326    21.8.2016 22:09 Plaiman

@ odpověď na komentář od ostrostrelec:Já s tebou souhlasím jen si to nějak nedokážu představit, dejme tomu že na tebe půjdou 3, aby ses ubránil jednomu musíš ho mít zalokovaného a dávat bacha kam mává mečem, ale ti další dva tam budou jen stát a čekat nebo udeří? a když udeří nedokážeš vykrývat 3 najednou. Prostě ten soubojový sistém moc nechápu.

ostrostrelec napsal:Tak třeba mně to smysl dává. Nemám rád bitky ve stylu AC, kde stačí abys měl prst nad tlačítkem pro blokování a vše ostatní udělá hra za tebe. Pokud na tebe jdou tři protivníci, tak bys neměl lehce vyváznout se 100 % hp... To je můj názor.

Zlobo   1x   A proč ne? Proč by člověk nemohl hodnotit betu? Snad uz by měla mít s konečným produktem společného velmi mnoho ne? A navíc proto je snad beta venku ne? Aby se hra ohodnotila a řeklo se co je na hre fajn a co ne. Trošku mysli než začneš slovně urážet! !Zlobozlobo11281    21.8.2016 21:50 Zlobo

@ odpověď na komentář od Norbi001:A proč ne? Proč by člověk nemohl hodnotit betu? Snad uz by měla mít s konečným produktem společného velmi mnoho ne? A navíc proto je snad beta venku ne? Aby se hra ohodnotila a řeklo se co je na hre fajn a co ne. Trošku mysli než začneš slovně urážet! !Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Norbi001 napsal:Kdybys nebyl sračka, tak si počkáš na hodnocení závěrečného produktu a né hodnotit něco, co je ve fázi BETA. Ale asi nevíš co to znamená.

Norbi001   4x   Kdybys nebyl sračka, tak si počkáš na hodnocení závěrečného produktu a né hodnotit něco, co je ve fázi BETA. Ale asi nevíš co to znamená.Norbi001norbi00117630    21.8.2016 19:42 Norbi001

@ odpověď na komentář od Evžen Detox:Kdybys nebyl sračka, tak si počkáš na hodnocení závěrečného produktu a né hodnotit něco, co je ve fázi BETA. Ale asi nevíš co to znamená.

Evžen Detox napsal:Kdyby to nebylo český tak to tady každej odsoudí a já to řeknu rovnou vypadá to jako ultimátní česká sračka.

ostrostrelec   1x   Tak třeba mně to smysl dává. Nemám rád bitky ve stylu AC, kde stačí abys měl prst nad tlačítkem pro blokování a vše ostatní udělá hra za tebe. Pokud na tebe jdou tři protivníci, tak bys neměl lehce vyváznout se 100 % hp... To je můj názor.ostrostrelecostrostrelec10163    21.8.2016 17:37 ostrostrelec

@ odpověď na komentář od Plaiman:Tak třeba mně to smysl dává. Nemám rád bitky ve stylu AC, kde stačí abys měl prst nad tlačítkem pro blokování a vše ostatní udělá hra za tebe. Pokud na tebe jdou tři protivníci, tak bys neměl lehce vyváznout se 100 % hp... To je můj názor.

Plaiman napsal:Jako souboje 1vs1 dobrá ale co když proti vám půjdou 2? nebo 3? to to máte automaticky prohrané nebo jak ty souboje vypadají? bránit se dá najednou proti 1 ale proti více vás logicky musejí zdolat.

Evžen Detox   2x   Kdyby to nebylo český tak to tady každej odsoudí a já to řeknu rovnou vypadá to jako ultimátní česká sračka.Evžen Detoxevzen-detox31839    21.8.2016 17:34 Evžen Detox

Kdyby to nebylo český tak to tady každej odsoudí a já to řeknu rovnou vypadá to jako ultimátní česká sračka.

Plaiman    Jako souboje 1vs1 dobrá ale co když proti vám půjdou 2? nebo 3? to to máte automaticky prohrané nebo jak ty souboje vypadají? bránit se dá najednou proti 1 ale proti více vás logicky musejí zdolat.Plaimanplaiman6326    21.8.2016 17:01 Plaiman

Jako souboje 1vs1 dobrá ale co když proti vám půjdou 2? nebo 3? to to máte automaticky prohrané nebo jak ty souboje vypadají? bránit se dá najednou proti 1 ale proti více vás logicky musejí zdolat.

Pront    Grafika je neuvěřitelná, ale ovládnout ten jejich soubojový systém je dost těžké. Snad taky zapracujou na optimalizaci já v betě jedu na 30fps s gtx 970 a i5 4690k na ultra detaily.Prontpront21527    21.8.2016 15:04 Pront

Grafika je neuvěřitelná, ale ovládnout ten jejich soubojový systém je dost těžké. Snad taky zapracujou na optimalizaci já v betě jedu na 30fps s gtx 970 a i5 4690k na ultra detaily.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

kojot    Hra vypada super, pravda, animace mohli být plynulejší, třeba jak to má Mordhau, ale snad to vyřeší a doladí je to jenom beta a toho obsahu můžou mít více než je v ní, jen to tam ještě nepřidali.kojotkojot14015    21.8.2016 14:45 kojot

Hra vypada super, pravda, animace mohli být plynulejší, třeba jak to má Mordhau, ale snad to vyřeší a doladí je to jenom beta a toho obsahu můžou mít více než je v ní, jen to tam ještě nepřidali.

MORTHSIR    S realitou to ma malo spolecneho. :-D Ale co se da delat, je to jen hra.MORTHSIRmorthsir17268    21.8.2016 14:13 MORTHSIR

S realitou to ma malo spolecneho. :-D Ale co se da delat, je to jen hra.

maumers    Je tu někdo, kdo dokáže říct, jestli je možné jednoduše dodělat v systému hry, návaznost těch pohybů v soubojích s mečem? U ručních bojů to vypadá fajn.

Třeba když dostane zásah protivník, tak se přirozeně kácí, je vidět jak ho to bolí, a pak se najednou vzpřímí a jako by se nechumelilo se pokusí udělat výpad dopředu. Jestli je možné, že teď mají základní postoje, úskoky a seky, ale ke konci vývoje pak jen jednoduše naklíčují ty animace zpomaleně přirozeně na sebe.
maumersmaumers57440
    21.8.2016 13:58
maumers

Je tu někdo, kdo dokáže říct, jestli je možné jednoduše dodělat v systému hry, návaznost těch pohybů v soubojích s mečem? U ručních bojů to vypadá fajn.

Třeba když dostane zásah protivník, tak se přirozeně kácí, je vidět jak ho to bolí, a pak se najednou vzpřímí a jako by se nechumelilo se pokusí udělat výpad dopředu. Jestli je možné, že teď mají základní postoje, úskoky a seky, ale ke konci vývoje pak jen jednoduše naklíčují ty animace zpomaleně přirozeně na sebe.Komentář byl autorem naposledy upraven 21.8.2016 14:32

Původní verze před úpravami:Je tu někdo, kdo dokáže říct, jestli je možné jednoduše dodělat v systému hry, návaznost těch pohybů v soubojích s mečem (u ručních bojů to vypadá fajn) ?

Třeba když dostane zásah protivník, tak se přirozeně kácí, je vidět jak ho to bolí, a pak se najednou vzpřímí a jako by se nechumelilo se pokusí udělat výpad dopředu. Jestli je možné, že teď mají základní postoje, úskoky a seky, ale ke konci vývoje pak jen jednoduše naklíčují ty animace zpomaleně přirozeně na sebe.

Maestrodk    Měla by tam být větší plynulost přechodu animací. Jak je nepřítel zasažen, tak ten návrat do bojové animace je strašně krkolomný a není tam žádný přechod. Jinak to pro mě jako simulátor českých lesů vypadá stále dobře. :)Maestrodkmaestrodk8088    21.8.2016 13:51 Maestrodk

Měla by tam být větší plynulost přechodu animací. Jak je nepřítel zasažen, tak ten návrat do bojové animace je strašně krkolomný a není tam žádný přechod. Jinak to pro mě jako simulátor českých lesů vypadá stále dobře. :)

rocketbg    No co si pamatuju na tu ne-moc-přesvědčivou betu, tak to teď začíná vypadat mnohem lépe.rocketbgrocketbg38351    21.8.2016 13:24 rocketbg

No co si pamatuju na tu ne-moc-přesvědčivou betu, tak to teď začíná vypadat mnohem lépe.

Marllone   5x   Já už jim moc nevěřím, Vavrouch je strašnej perfekcionista a musí tam mít hnedka všecko co si usmyslí. Kdyby vydali hru třeba jen s částí mechanismů a serepetiček co teď plánujou, a každá další kapitola by něco přidala, tak by to bylo fajn. Takhle jen odkládaj odkládaj, vymýšlí voloviny, a hra pokud někdy vyjde bude zase zastaralá, ne moc zábavná, a kraťoučká. Když jsem jim dával prachy tak jsem se těšil, teď už se spíš bojim.
Jo a nepřenesu přes srdce že se snaží o strašnou přesnost a realismus, a přitom stejně všichni lidi v české kotlině budou mluvit anglicky.
Marllonemarllone34826
    21.8.2016 13:22
Marllone

Já už jim moc nevěřím, Vavrouch je strašnej perfekcionista a musí tam mít hnedka všecko co si usmyslí. Kdyby vydali hru třeba jen s částí mechanismů a serepetiček co teď plánujou, a každá další kapitola by něco přidala, tak by to bylo fajn. Takhle jen odkládaj odkládaj, vymýšlí voloviny, a hra pokud někdy vyjde bude zase zastaralá, ne moc zábavná, a kraťoučká. Když jsem jim dával prachy tak jsem se těšil, teď už se spíš bojim.
Jo a nepřenesu přes srdce že se snaží o strašnou přesnost a realismus, a přitom stejně všichni lidi v české kotlině budou mluvit anglicky.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

the víta ! :)   5x   Jen aby to vubec vyšlo :D :Dthe víta ! :)the-vita11589    21.8.2016 13:21 the víta ! :)

Jen aby to vubec vyšlo :D :D

BůhOnty   2x   Jako strašně se mi libí všechny ty jejich nápady, ale ten combat system teda ne :DBůhOntybuhonty2908    21.8.2016 13:15 BůhOnty

Jako strašně se mi libí všechny ty jejich nápady, ale ten combat system teda ne :D

Kross    O realismus se nebojim, jen aby to pak ale byla i zabava...Krosskross57177    21.8.2016 13:13 Kross

O realismus se nebojim, jen aby to pak ale byla i zabava...

BůhOnty   7x   Chápu že to nemá být Skyrim apod ala mačkej mouse 1 a poraž nepřítele, ale ten jejich systém souboje mi přijde strašně zasekaný, neplynulý. . Jasný třeba to do full release doladí, ale fakt mám z těch soubojů pocit že ta zbraň nemá žádnou váhu.BůhOntybuhonty2908    21.8.2016 13:11 BůhOnty

Chápu že to nemá být Skyrim apod ala mačkej mouse 1 a poraž nepřítele, ale ten jejich systém souboje mi přijde strašně zasekaný, neplynulý. . Jasný třeba to do full release doladí, ale fakt mám z těch soubojů pocit že ta zbraň nemá žádnou váhu.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (541 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11971 příspěvků), Mafia I - Krabicová verze - KOUPÍM! (12 příspěvků), Co neminout na PS4? (5 příspěvků), Trance - Progressive Mix 43* (431 příspěvků), Prodej sběratelských figurek. (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7015 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Dojmy z Gamescom dema Ylands

Preview - 22.9.2017
 
Dojmy z Gamescom dema Ylands

Co je nového v chystaném sandboxovém titulu od Bohemia Interactive, který je na první pohled dost odlišný od ostatních projektů studia?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC
 
 
Evil Genome – postapokalyptický svět na čínský způsob

Odyssea za ztracenou pamětí s mečem a plazmovou puškou.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Destiny 2 – space opera co chytne a nepustí

Jedna z nejdražších her minulých let dostává svůj druhý díl. Poučila se z předchozích chyb?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Baja: Edge of Control HD – reinkarnace z minulé generace

K životu byly probuzeny off-road závody z minulé generace konzolí. Stojí Baja za váš čas a peníze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Dishonored: Death of the Outsider - nový díl s novou hrdinkou

Hlavní roli přebírají spíše vedlejší charaktery. Přinese to vítané změny do zažitého konceptu, nebo už Dishonored nebude tím, čím bývalo?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole